Jump to content

hallo uit kop van N-H

aron

Recommended Posts

Hallo scheerders,

in mijn zoektocht naar nieuwe dingen bezoek ik als voorafgaande huiswerk en de verhalen en ervaringen op forums,

zo ook dus deze forum,

ik ben vooral een lezer en put daaruit de ervaringen van anderen waaruit vragen meestal al gesteld zijn, maar uiteraard zit er altijd

wel 1 tussen waar ik beter uitleg van wil en dan zal het zeker reageren,

ik wil beginnen met overstappen van de mesjes naar de `krabbers` en van de spuitbus naar de kwast, en ik met scheren ook

gelijk mijn dakpannetje meeneem ga ik op zoek naar het geschikte materiaal en ik sta vooral open voor adviesen.

Met een zeer vriendelijke groet,

Aron.

Hoi Aron, veel plezier hier. En zoals je zult merken ook informatie genoeg.

Deze streekgenoot neemt ook zijn dakpannetje mee ;)

Ik ben benieuwd wat je straks gaat kopen/bestellen, succes en schroom je niet om vragen te stellen!

Hartelijk dank voor al die welkoms,

dat forums verslavend zijn is mij wel bekend ( bbq,kustvaart,mustang,mercedes,enz, enz.) en ja dat is soms wel kostbaar qua

aanschaf van materiaal, maar gaat vaak onder de noemer van `hobby` en is wel okay maar niet alles tegelijk maar op z`n tijd.

Naar mate de leeftijd vordert gaat de interesse naar mijn gevoel weer naar het authentieke zoals de barbiers en de spullen zoals

gereedschappen en producten met wel de knowhow van nu. Afgelopen zomer ben ik eens langs geweest bij de mannen van

schorem in Rotterdam en dat soort entourage vind ik leuk, (was heel druk daar, dus geen behandeling genomen, alleen aanschouwt).

Zo nu maar eens een tijdje dit forum doorspitten, nogmaals bedankt.

Aron.