Jump to content

voorstelling Mikali

Mikali

Recommended Posts

Heren,

Mijzelf even kort voorstellen, ik ben afkomstig uit Antwerpen en scheer mij ondertussen al een dikke 3 jaar met het open mes.

Momenteel zijn er 3 messen in roulatie, Een Thiers-Issard Flying Tudor Rose (mijn favo), een Thiers-Issard met walvis-been heft en een Dovo pakkawood.

Ikzelf gebruik de gehele lijn van Dr. Harris, Arlington en vind het dan ook geweldige zeep.

Verder gebruik ik ook nog Baume.be (zowel de creme als de balsem).

In de zomer gaat mijn haar er ook volledig af en dat doe ik met een DE safety razor, Merkur 37C Slant. (ook soms het gezicht als ik gehaast ben).

Verdere hobbies zijn pijproken en al wat daarmee samen gaat, en ook gevechtssporten.

Groeten

In de zomer gaat mijn haar er ook volledig af en dat doe ik met een DE safety razor, Merkur 37C Slant. (ook soms het gezicht als ik gehaast ben).

Verdere hobbies zijn pijproken en al wat daarmee samen gaat, en ook gevechtssporten.

He he eindelijk nog eens een landgenoot, welkom op het forum. We willen natuurlijk foto's zien van je open messen!

Vroeger een fervente pijproker geweest en had een mooie verzameling custom pijpen en een heel grote tabakskelder, helaas moeten opgeven vanwege gezondheidsproblemen. groetjes ron

Welkom Mikali, heel veel (lees)plezier hier op het forum en we zijn inderdaad altijd nieuwsgierig naar het gereedschap van een mede hobbyist!

Inderdaad dat wel, is eigenlijk begonnen omdat we vaak niet mochten roken op het werk.

Dat is wel een understatement in jouw geval Ron ;)

Heren,

, ik ben afkomstig uit Antwerpen ......................., en ook gevechtssporten.

Nou, ik zal dan maar een beetje voorzichtig zijn met de Belgenmoppen vanaf nu. :D

Je ziet wel direct dat Nederlanders een stuk zuiniger zijn, want die Belgen hebben toch een scheeruitrusting !

Dat mag wel wat kosten daar. Maar jullie betalen weer geen belasting. :D

Welkom.