Jump to content

RODE VERF OP OMEGA ?

Francois

Recommended Posts

maar waarschijnlijk nagellak oid van eoa nimf?

Ja ja, jullie maken overal weer een lolletje van :D maar ik heb het al een paar keer op een nieuwe Omega gezien. Het lijkt inderdaad op rode nagellak. Ik dacht eerst dat het varkensbloed was, maar die kwasten worden zo goed schoongemaakt dat dat niet kan.

Wellicht is het een restant van een ontsmettingsmiddel, of is een van de medewerksters tijdens het werk de nagels aan het lakken (of doorlopend ongesteld). Ik maak wel even een foto.

Dat ziet er weird uit! Zit dat in of op het haar? Misschien dat je je macro-foto skills daar nog wat verder op los kunt laten?

Zo'n haar trek je er overigens straffeloos uit, weet je zeker dat ze de prullenbak in gaan?

Of anders de leverancier hierop aanspreken, hij kan dit met de importeur/Omega regelen.

Lijkt inderdaad niet op bloed. Waarschijnlijk is er ergens tijdens een machinaal proces opgekomen; misschien nieuwe of pasgeverfde inpakmachines? Het kan ook al gebeurd zijn voor dat de haren in Italië aankwamen want ook de meeste varkensharen komen uit China.

Kan het geen lijmrest zijn? Oud bloed kleurt inderdaad donker. Mocht je ooit bloed in de boord van je (overhemd)hemd krijgen, en dat is bij een aantal van ons niet ondenkbeeldig :twisted: , dan moet je dat niet proberen schoon te maken met heet water. Bloed bevat eiwitten die dan direct stollen en dan nog moeilijk te verwijderen zijn. Bloedvlekken verwijder je het beste met koud water.