Robbert Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 Hallo allemaal, Mijn naam is Robbert. Ik scheer mij al nat vanaf het begin, met een mach 3 en een gekregen kwast van mijn vader. Ooit wel een keer met een elektrische scheer apparaat geschoren, maar dat was geen succes. Sinds ruim een half jaar scheer ik mij op de klassieke manier met een DE mes en sinds die tijd heb ik veel gelezen op het internet, en nu is de kwaliteit van mijn lather erg verbeterd (wist eerder niet hoe ik een goede lather moest maken). Nu struin ik veel rommelmarkten af om scheermessen e.d. te kopen (mijn vriendin wordt er gek van). En ik ben altijd op zoek naar lekkere zeep en creams. Groeten Robbert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 Hahaha zo was ik ook nog niet lang geleden, maar dan dat ik op marktplaats flink het bargainen was op krabbers en scheer etuis enzo en toen ik in de Duitse supermarkten en drogisterijen ontdekte hoeveel scheercremes en wat zepen ze wel niet hadden heb ik ze dus bijna allemaal gekocht. Welkom in iedere geval. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 Welkom Robbert, ik kijk ook wel eens op rommelmarkten en in 2ehands winkels. Maar ik ben nog geen scheerspullen tegengekomen (of het was te vies om aan te raken). Link to comment Share on other sites More sharing options...
-ko- Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 Welkom! Rommelmarkt, goed idee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 Welkom hier! Schroom niet om je aanwinsten elders op het forum te showen. Wat is je meest recente vangst? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts