cutthroat Posted February 9, 2014 Posted February 9, 2014 Op mijn zoektocht naar meer informatie over de Mulcuto kwam ik verschillende vermeldingen van en verwijzingen naar de "Safety Razor Compendium". Wat ik er van begrijp is dit een soort van naslagwerk over veiligheids scheermessen. Weet iemand hier meer van? Is het echt zo'n aanrader als dat ik heb gelezen? Ik begrijp dat er ook een digitale versie van is.
Marcel Posted February 9, 2014 Posted February 9, 2014 Ik heb er meermalen van gehoord maar ik heb het boek nog niet in het wild gezien. Het boek wordt als PDF verkocht inderdaad.
talibeard Posted February 9, 2014 Posted February 9, 2014 Zelfs gratis via spyEbook.org maar hoe veilig en betrouwbaar die is weet ik ook niet.
cutthroat Posted February 9, 2014 Author Posted February 9, 2014 Daar was ik 'm ook al tegengekomen. Of je dan maar wel eerst op een link wil klikken om iets "gratis" te winnen en daar een volledige enquête in wilt vullen. Doen we toch maar niet . Maar ik vind $ 15 voor een PDFje van iets, waarvan je niet eens weet of het iets is, ook iets teveel van het goede.
Bjorn_BM Posted April 28, 2014 Posted April 28, 2014 Hmmm lijkt me een uitdaging daar eens achter op zoek te gaan voor $ 0 [sMILING FACE WITH SMILING EYES]... Ik hou jullie op de hoogte!
Snowmiss Posted April 29, 2014 Posted April 29, 2014 Hmmm lijkt me een uitdaging daar eens achter op zoek te gaan voor $ 0 [sMILING FACE WITH SMILING EYES]... Ik hou jullie op de hoogte! Heb ik ook al geprobeerd, maar mijn zoektocht liep op niets uit. Hopelijk heb jij meer succes.
Snuff Posted April 29, 2014 Posted April 29, 2014 nog niet tegengekomen maar als je toch iets te lezen wil: 2013 global wet shaving report http://tohserver.com/~robin/2013%20Wet%20Shaving%20Report%20by%20Straight%20Razor%20Magazine.pdf
Dr.Ed Posted May 9, 2015 Posted May 9, 2015 Beschikbaar als Google boek! Ken je kijken of je er geld aan uit wilt geven:) https://books.google.nl/books?id=4oX3BgAAQBAJ&lpg=PP1&pg=PP1#v=onepage&q&f=false
Jan Zoethout Posted May 23, 2015 Posted May 23, 2015 Hier verkrijgbaar voor €13,58 .... "The Complete Gillette Collector's Handbook" van Krumholz hebben ze ook ...
Recommended Posts