Jan Zoethout Posted February 9, 2014 Share Posted February 9, 2014 Bij mijn onderwerp "Nieuw scheerkwastje (2)" werd door VROEM geopperd dat het aluminium handvat mogelijk de basis zou kunnen zijn voor onze eigen Shaving Society LE. Voor de duidelijkheid wat plaatjes: Dit is het handvat dus, en: Dit is de kant-en-klare kwast (de mijne) met synthetische borstel van Whipped Dog. Welnu, ik ben graag bereid de benodigde handvaten te laten maken - complete kwasten ervan maken is echt niet "mijn ding". Misschien dat iemand dat voor z'n rekening wil nemen ? Laat eens weten wat jullie vinden - en dan het liefst: spijkers met koppen .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc Posted February 9, 2014 Share Posted February 9, 2014 Ik vind het een erg mooie kwast en als het een Shaving Society LE kwast gaat worden zou ik er graag eentje willen hebben. Echter, zo lang mijn vrouw nog geen baan heeft staat er helaas een rem op alle 'extra' uitgaven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjebbe Posted February 9, 2014 Share Posted February 9, 2014 Super, ik heb me al ingeschreven voor een greep en ik ben al het kijken voor een synthetische kwast, maar bij deze greep lijkt mij de Black Fibre erg mooi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted February 9, 2014 Share Posted February 9, 2014 Dit is de kant-en-klare kwast (de mijne) met synthetische borstel van Whipped Dog. Ik vind het een mooie combi en bovendien ook wel passend, een aluminium handvat met een synthetische borstel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Paranoid! Posted February 9, 2014 Share Posted February 9, 2014 Hoi Jan, Op zich mooi idee inderdaad, we moeten even kijken of we iets op kunnen zetten en iemand de moeite wil nemen om het door te zetten tot volle kwasten en een ShaSoc L.E. - check graag ook de reactie van me in je V&A topic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Paranoid! Posted February 9, 2014 Share Posted February 9, 2014 Nog een vraag voor die vriend van je zoon kan hij graferen en is nummeren een probleem? We hebben vaker over LE dingen nagedacht van ShaSoc voor de leden, zou mooi zijn als dit de eerste kan worden. Grafering en nummering zou alleen wel cool zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamp Posted February 9, 2014 Share Posted February 9, 2014 Das inderdaad een leuk idee als het zover is dat er een complete kwast te bestellen is, dan wil ik er ook wel graag 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lampuhkap Posted February 10, 2014 Share Posted February 10, 2014 Persoonlijk zou ik dan wel voor een TGN 2 band willen gaan dan voor een WD Synth, maar goed, neemt niet weg dat de handles _O_ zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buffel Posted February 10, 2014 Share Posted February 10, 2014 Je kunt natuurlijk zelf een naar keuze bestellen... Ik wil graag high mountain badger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted February 10, 2014 Share Posted February 10, 2014 Ik ga voor vogelbekdiervoorhuidhaar;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted February 10, 2014 Share Posted February 10, 2014 Zonder gekheid lijkt me een genummerde kwast met best badger een reden om aan de aktie mee te doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts