Jump to content

Geen Brut cologne voor mij

Johan

Recommended Posts

Ik had vanmiddag wat Brut cologne uit een tester op mijn pols gespoten, en ik liet het thuis aan mijn vrouw ruiken. Haar gezicht zei me genoeg :P

Eigenlijk verraste haar reactie me een beetje. Ik vind het geen bijzondere geur, maar toch wel lekker. Maar ... geen Brut voor mij dus ;)

• 5 months later...

Ik heb vanmiddag juist een fles Brut Cologne van 770ml, een flesje Brut After Shave van 100ml en een spuitbus Brut Deodorant gekocht bij de Kijkshop. Heerlijk spul! Ik had het nog nooit geroken.

M'n vrouw vind het ook heerlijk

• 5 weeks later...
Ik heb vanmiddag juist een fles Brut Cologne van 770ml, een flesje Brut After Shave van 100ml en een spuitbus Brut Deodorant gekocht bij de Kijkshop. Heerlijk spul! Ik had het nog nooit geroken.

M'n vrouw vind het ook heerlijk

Hoi,

Dan heb ik goed nieuws voor je. Ik was afgelopen week met mijn vrouw in de op = op winkel hier in Oosterhout en daar werd je dood gegooid met Brut voor een scheet en twee knikkers per fles. Op = op heeft filialen door heel Nederland. Doe er dus je voordeel mee lijkt me zo. Ik zelf ben er niet ondersteboven van dus ik laat het staan.

• 4 months later...

Afgelopen woensdag liep ik ook binnen bij de op=op winkel in Rotterdam (zuidplein)

Ik rook de classic en de Musk, maar ik vind ze ech smerig.bah :|

Wel ben ik met 2xDVH ASB en een DVH extra fris zeep de deur uitgelopen, want een goede ASB en een frisse zeep wil ik altijd in mn bereik hebben :D

Andersom heb ik het ook wel gehad; in de winkel ruikt iets lekker maar als je het eenmaal gebruikt, gaat het tegen staan. Sindsdien koop ik een voor mij nieuw geurtje nooit gelijk na het ruiken. Eerst in de winkel opspuiten en als het na een paar uur nog bevalt, danterug gaan.

Had tijdje geleden om te proberen ook zo'n AS van brut gekocht voor aan boord.

In het begin vond ik het wel lekker maar nu vind ik ruiken naar een zeer slecht samengesteld goedkoop luchtje.

Alhoewel het geen slechte resultaten geeft na het scheren. (Geen droge huid).