Jump to content

Waar zit je op te wachten?

Snuff
 Share

Recommended Posts

3 uren geleden, MacMarty89 zei:

Bij PostNL is anders de logica ook ver te zoeken. Via de PostNL-app inklaringskosten betaald. Bij het ophalen van het pakketje, moest ik nogmaals inklaringskosten betalen, omdat ze hun administratie niet op orde hebben. Jullie snappen wel dat ik eventjes aan de telefoon gehangen heb. Idioten.

En nu moet je zeker ook bezwaar maken ? Wat weer heel lang gaat duren vanwege de drukte. Ik heb gister ook een bezwaar ingediend maar niet eens een bevestiging gekregen 🤷‍♂️

42 minuten geleden, dhr K zei:

sterkte en veel plezier met je nieuwe camera @ChrisVanMeer Dat je ook de lens vervangt klinkt naar extra plezier.....

Overstap van DSLR naar systeemcamera en ook nog eens naar een ander merk (voor mij hét moment om dan de overstap te maken als ik toch mijn oude lensen niet kan gebruiken, ookal was ik bij hetzelfde merk gebleven)

39 minuten geleden, Snuff zei:

Komaan maak ons deelgenoot, liefhebbers van beestjes onder elkaar! D6?

Ik ga van een 10 jaar oude Canon EOS 60D naar een Nikon Z6 II + 24-70mm Nikkor lens.

Daarbij ook een Nikon EH-7P besteld, zodat ik hem goed aan de stroom kan laten (staat bij mij toch 99% van de tijd op een statief)

En ook heb ik een nieuwe Hähnel Captur Timer kit moeten kopen, ditmaal voor Nikon ipv Canon, zodat ik op afstand ook de sluiter kan bedienen in bulb-modus.

• I like it 4

Gelijk heb je. Dank ik snap het. Ja die dingen zijn inmiddels kwalitatief zeer goed. Ik heb 2 jaar geleden mijn spiegelreflex gekocht dus voorlopig hoef ik geen keuze te maken.

• I like it 1

8 minuten geleden, MacMarty89 zei:

Zie het tegenwoordig vaak voorbij komen hier, dat Zingari Man. Wel goed spul begrijp ik? Zit er alcohol in?

Ja zeker goed spul. Alles is alcoholvrij 😉

Op 25-7-2021 om 10:29, Executive zei:

Screenshot_20210725-102918_Samsung Internet.jpg

Als ik vragen mag...

wat is het verschil tussen deze en de unscented balm die beschikbaar is bij thealphamen ?