Ga naar inhoud

Waar zit je op te wachten?

Snuff
 Delen

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden, Executive zei:

Jup alleen wel iets duurder dan 40 eurie maar ach 😆

Ja klopt. Iets met hobby die geld mag kosten. Maar kijk ff want als je voor 40 Euro besteld kun je er voor 5 Euro n zeep bij kopen van TFS en dat zijn, vind ik, fijne zeepjes. 

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Niek

Ja er gaat aardig wat geld heen maar dat mag de pret niet drukken 😊

Oh dat wist ik niet... nu al te laat heb al besteld pech gehad misschien voor de volgende keer !

Bedankt voor de tip i.i.g. 👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu had ik mij 2 maanden geleden voor genomen om eerst een wat van mijn huidige scheerzepen wat meer te gebruiken,alvorens weer eens wat te kopen.

Maarja toen zag ik bij mijnbaard, de extro cosmesi Pirata in de aanbieding. Deze verleiding kon ik helaas niet weerstaan.

Niet alleen vanwege het geurprofiel, maar ook de supervette looks van deze zeep.

Afin, weer een reden om binnenkort hief weer een review over te tikken ;)

• Vind ik leuk 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Soapcollector Dat ziet er wel super uit, zeg. En ook voor mij interessant geurprofiel. Benieuwd wat je ervan vindt, want eigenlijk wilde ik voorlopig geen zeep meer kopen, want m’n lade is vol. Maar ja 🤪

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Levi zei:

Schick Proline P30 mesjes van Connaught!

Die bevallen mij tot nu toe het beste in mijn Hawk. Moet alleen de Kai nog eens proberen. Schick vooralsnog het lekkerst!

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.