Ga naar inhoud

Waar zit je op te wachten?

Aanbevolen berichten

@Frank dank! Ik ben ook erg blij met het resultaat en heb er ook wel even op zitten broeden voor ik hem besteld heb. 

verder natuurlijk buiten gewoon vakmanschap van Ulrik!

helaas nog niet binnen want ik sta te popelen! 

di is black en white ebony (Ulrik bewust gevraagd voor een stuk met veel tekening dat kan nog wel een afwijken met deze houtsoort)

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
23 minuten geleden, Levi zei:

Ik hoop dat het geen te klein potje is 😬😁.

Het is geen grote scheerkom (diameter: 112,71mm vanboven en 82,55mm beneden). Dus als je voorkeur uitgaat naar grote scheerkommen, dan kan deze wel eens tegenvallen. Hij heeft hoge randen waardoor het scheerschuim in de scheerkom blijft. Ikzelf heb geen problemen ondervonden in combinatie met mijn 24mm synthetische kwasten. Hier zie je hoeveel ruimte er is als ik mijn 24mm Cashmere (droog) erin plaats.

spacer.png

• Vind ik leuk 2
Link naar bericht
Delen op andere sites
22 minuten geleden, CobraX zei:

Het is geen grote scheerkom (diameter: 112,71mm vanboven en 82,55mm beneden). Dus als je voorkeur uitgaat naar grote scheerkommen, dan kan deze wel eens tegenvallen. Hij heeft hoge randen waardoor het scheerschuim in de scheerkom blijft. Ikzelf heb geen problemen ondervonden in combinatie met mijn 24mm synthetische kwasten. Hier zie je hoeveel ruimte er is als ik mijn 24mm Cashmere (droog) erin plaats.

spacer.png

Ik verkies wel grotere scheerkommen maar als ik jou foto zie komt het met deze scheerkom wel goed 😁. Dank voor de duidelijkheid 👊.

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.