Daan Geplaatst: 3 september 2020 Delen Geplaatst: 3 september 2020 @Frank dank! Ik ben ook erg blij met het resultaat en heb er ook wel even op zitten broeden voor ik hem besteld heb. verder natuurlijk buiten gewoon vakmanschap van Ulrik! helaas nog niet binnen want ik sta te popelen! di is black en white ebony (Ulrik bewust gevraagd voor een stuk met veel tekening dat kan nog wel een afwijken met deze houtsoort) 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Hogan Geplaatst: 4 september 2020 Delen Geplaatst: 4 september 2020 Feather AS D2 ? 6 Link naar bericht Delen op andere sites
jos schenau Geplaatst: 4 september 2020 Delen Geplaatst: 4 september 2020 M. Keramiek scuttle.? 6 Link naar bericht Delen op andere sites
Levi Geplaatst: 4 september 2020 Delen Geplaatst: 4 september 2020 Zingari Man The Wanderer zeep+balm 9 Link naar bericht Delen op andere sites
meemai Geplaatst: 4 september 2020 Delen Geplaatst: 4 september 2020 En een hele lading zeep die ik gekocht heb van @Daan + een gamechanger op aanrade van @Kazuya17 Dit forum heeft me geruïneerd ben ik bang. Ik moet weer snel in rehab gaan. Ik was helemaal ontgoogeld in de hobby en nu weer betovert. 7 1 Link naar bericht Delen op andere sites
JeroenP Geplaatst: 6 september 2020 Delen Geplaatst: 6 september 2020 @meemai ja dat kan snel gaan ? 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Rudi Geplaatst: 6 september 2020 Delen Geplaatst: 6 september 2020 Net gewonnen op ebay 9 Link naar bericht Delen op andere sites
Rob Geplaatst: 8 september 2020 Delen Geplaatst: 8 september 2020 3 Link naar bericht Delen op andere sites
Levi Geplaatst: 12 september 2020 Delen Geplaatst: 12 september 2020 Een niet breekbare scheerkom van Timeless Razor en nog 2 staaltjes van Zingari Man Explorer en Wholly Kaw Man of Mayfair 5 Link naar bericht Delen op andere sites
CobraX Geplaatst: 12 september 2020 Delen Geplaatst: 12 september 2020 11 uren geleden, Levi zei: Een niet breekbare scheerkom van Timeless Razor en nog 2 staaltjes van Zingari Man Explorer en Wholly Kaw Man of Mayfair Ik heb de blauwe versie. Toppertje. 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Levi Geplaatst: 12 september 2020 Delen Geplaatst: 12 september 2020 7 minuten geleden, CobraX zei: Ik heb de blauwe versie. Toppertje. Ik hoop dat het geen te klein potje is ??. Link naar bericht Delen op andere sites
CobraX Geplaatst: 12 september 2020 Delen Geplaatst: 12 september 2020 23 minuten geleden, Levi zei: Ik hoop dat het geen te klein potje is ??. Het is geen grote scheerkom (diameter: 112,71mm vanboven en 82,55mm beneden). Dus als je voorkeur uitgaat naar grote scheerkommen, dan kan deze wel eens tegenvallen. Hij heeft hoge randen waardoor het scheerschuim in de scheerkom blijft. Ikzelf heb geen problemen ondervonden in combinatie met mijn 24mm synthetische kwasten. Hier zie je hoeveel ruimte er is als ik mijn 24mm Cashmere (droog) erin plaats. 3 Link naar bericht Delen op andere sites
Levi Geplaatst: 12 september 2020 Delen Geplaatst: 12 september 2020 22 minuten geleden, CobraX zei: Het is geen grote scheerkom (diameter: 112,71mm vanboven en 82,55mm beneden). Dus als je voorkeur uitgaat naar grote scheerkommen, dan kan deze wel eens tegenvallen. Hij heeft hoge randen waardoor het scheerschuim in de scheerkom blijft. Ikzelf heb geen problemen ondervonden in combinatie met mijn 24mm synthetische kwasten. Hier zie je hoeveel ruimte er is als ik mijn 24mm Cashmere (droog) erin plaats. Ik verkies wel grotere scheerkommen maar als ik jou foto zie komt het met deze scheerkom wel goed ?. Dank voor de duidelijkheid ?. 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Daan Geplaatst: 13 september 2020 Delen Geplaatst: 13 september 2020 Black Anvil Olympus met een andere synthetische knot 7 Link naar bericht Delen op andere sites
Rudi Geplaatst: 15 september 2020 Delen Geplaatst: 15 september 2020 Er is een re-stock bij Slickboys ;-). Nu dan ook de AS besteld. 5 Link naar bericht Delen op andere sites
Dajd94 Geplaatst: 15 september 2020 Delen Geplaatst: 15 september 2020 @Rudimiste je de alcohol in de AS Toner? Link naar bericht Delen op andere sites
Rudi Geplaatst: 15 september 2020 Delen Geplaatst: 15 september 2020 1 uur geleden, Dajd94 zei: @Rudimiste je de alcohol in de AS Toner? Ja, ik vind dat geprik wel lekker Link naar bericht Delen op andere sites
Levi Geplaatst: 18 september 2020 Delen Geplaatst: 18 september 2020 Noble Otter Two Kings Aftershave ? 3 Link naar bericht Delen op andere sites
Levi Geplaatst: 19 september 2020 Delen Geplaatst: 19 september 2020 Zojuist de Barrbarr en de Hamami ook bijbesteld ?. 3 2 Link naar bericht Delen op andere sites
koenfucius Geplaatst: 20 september 2020 Delen Geplaatst: 20 september 2020 SNMIRN krabber op Aliexpress. Ziet er interessante ontwikkeling uit gebaseerd op Merkur Futur 2 Link naar bericht Delen op andere sites
JvdK Geplaatst: 20 september 2020 Delen Geplaatst: 20 september 2020 1 uur terug, koenfucius zei: SNMIRN krabber op Aliexpress. Ziet er interessante ontwikkeling uit gebaseerd op Merkur Futur Het ontwerp ziet er strak uit! Ik weet alleen niet of ik een groot fan ga worden van een magnetische sluiting. Ik hoop niet dat die makkelijk los gaat want dan ligt het DE mesje open en bloot. 2 Link naar bericht Delen op andere sites
ChrisVanMeer Geplaatst: 21 september 2020 Delen Geplaatst: 21 september 2020 Fitjar Melderskin crème en after-shave 4 Link naar bericht Delen op andere sites
ChrisVanMeer Geplaatst: 22 september 2020 Delen Geplaatst: 22 september 2020 Op 21-9-2020 om 12:59, ChrisVanMeer zei: Fitjar Melderskin crème en after-shave Dat is inmiddels wel een duur setje geworden. Iets meer dan 60 euro voor de zeep en de aftershave...krijg ik net een smsje dat DHL daar nog eens iets meer dan 30 euro bovenop wil hebben voor invoerrechten... Link naar bericht Delen op andere sites
Rudi Geplaatst: 22 september 2020 Delen Geplaatst: 22 september 2020 42 minuten geleden, ChrisVanMeer zei: Dat is inmiddels wel een duur setje geworden. Iets meer dan 60 euro voor de zeep en de aftershave...krijg ik net een smsje dat DHL daar nog eens iets meer dan 30 euro bovenop wil hebben voor invoerrechten... 🤢 Volgens mij heeft Scheersalon ze ook ... Link naar bericht Delen op andere sites
Rudi Geplaatst: 22 september 2020 Delen Geplaatst: 22 september 2020 3 minuten geleden, Rudi zei: 🤢 Volgens mij heeft Scheersalon ze ook ... Deze weer net niet natuurlijk Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen