Ga naar inhoud
Snuff

Waar zit je op te wachten?

Aanbevolen reacties

Snuff schreef 56 minuten geleden:

Dan heb jij meer geluk, gisteren bij thuiskomst zag ik op de pc een bericht van UPS dat mijn pakje om iets na één uur was afgeleverd, niks dus, niet bij de buren ook niet. Waarschijnlijk voor de deur gezet maar het is hier zo druk dat zoiets geen halve minuut blijft staan :-( Nu moet ik afwachten tot het onderzoek is afgerond, het pakje bevatte spullen die niet eens voor mij bestemd waren dus dubbel kl*ten.

UPS is een van de ergste bezorgers, niet lang daarna gevolgd door DHL, ik heb vijf dagen zitten wachten op een pakje dat die dag bezorgd zou worden, maar niet dus, geen mededeling niets, volgende dag niets, dan mededeling dat het pakje de vorige dag bezorgd zou worden?? en weer niets en toen op vrijdag zonder aankondiging stond de DHL meneer op de stoep met mijn pakje, geen uitleg niets..

UPS is de enige bij mij die al twee maal een pakje kwijt gemaakt heeft, o ja en een pakje 2 weken afleveren na de afleverdatum, pakje gedeukt en gebutst, als ik ergens bespeur dat de verzending via hen verloopt, bestel ik het elders of gewoon niet dus :-(

Maar zoals bv bij mijn Spanje zending, heb je dus geen idee wie ze gaan gebruiken.

@Hanskoning Ik had hier vorige zomervakantie een pakje voor de deur van de buren staan, in de regen (geen afdakjes hier) door UPS, heb het maar onder mijn hoede genomen en zelf een briefje geschreven dat ik het in bewaring had genomen, de beste mensen waren iets van drie weken op vakantie, tjonge jonge echt zo een *&#*() bedrijf!

Buurman vertelde mij later dat ie een dag verlof had genomen een week eerder toen het gebracht zou worden, niet dus..

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
ArieMaiden schreef 15 minuten geleden:

Razorock Hawk V2 SE krabber.

Heb geen idee welke bezorgdienst deze komt brengen...emoji2.png

Na bovenstaande zou ik het voor mijn eigen gemoedsrust ook absoluut niet willen weten. :lol:

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tallow & Steel Himalaya zeep en aftershave. 

Had de Morocco ook willen bestellen maar helaas wordt de Morocco niet meer gemaakt.  Was wel met een lekkere rokerige toon.  

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb net via Amazon de Razorine besteld, gewoon als nice-to-hav, en omdat ik wel benieuwd hoe die scheert, en vier potten proraso pre-shave, stuk goedkoper dan hier in nederland.

Razorine_Razor_Gold_Brass_Rasiermesser_11_1024x1024.jpg

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Koes schreef op 27-3-2019 om 16:37:

net besteld nu wachten 

Fcs4klR.png

Toch wel grappig, ik denk bij een Duitse webshop te bestellen is het toch geen Duitse maar een Spaanse webshop.

Als je een beetje verder kijkt wordt het wel duidelijk dat het een Spaanse shop is maar op het eerste oog lijkt het een Duitse shop

Maakt verder niet uit als de spullen maar komen maar wel grappig hoe ze je op het verkeerde been zetten 

CYOIpAi.png

• Vind ik leuk 1
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Musgo Real Classic scent triple milled soap

Stond al lang op het verlanglijstje

• Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Koes schreef 3 uur geleden:

Toch wel grappig, ik denk bij een Duitse webshop te bestellen is het toch geen Duitse maar een Spaanse webshop.

Als je een beetje verder kijkt wordt het wel duidelijk dat het een Spaanse shop is maar op het eerste oog lijkt het een Duitse shop

Maakt verder niet uit als de spullen maar komen maar wel grappig hoe ze je op het verkeerde been zetten 

Verwarrend, maar deze ook hier waar ik ze altijd bestel ik een Spaanse naam voor een Nederlandse webshop. :lol:

https://supermercat.nl/contents/nl/d60_floid.html

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

Barbiere di Figaro, ook nederlands

Man and Shaving, ook nederlands

Zoals Sjeekspier ;) al zei : what's in a name

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

In navolging van goede recensies alhier, 100 Gillette Nacet mesjes via e bay besteld.

• Vind ik leuk 5

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
joebar schreef 14 minuten geleden:

In navolging van goede recensies alhier, 100 Gillette Nacet mesjes via e bay besteld.

Juist Tom goed voorbeeld doet de wijzen volgen.:lol:

• Vind ik leuk 1
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een rechte

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een mes

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@joebar ik hoop dat je de mesjes bij een betrouwbare verkoper besteld hebt. Ik heb er ook 100 gekocht op ebay...... Inderdaad Gillette Nacet, maar bij levering bleek het om neppers te gaan. Dit is bijna niet zichtbaar, maar wel "voelbaar" tijdens het scheren. Toen ik beter op het doosje keek stond er TM achter Nacet ipv de bekende R. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Paar zeepjes bij BDF besteld, het was alweer een tijdje geleden sinds de laatste...

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kingjack schreef 3 uur geleden:

Paar zeepjes bij BDF besteld, het was alweer een tijdje geleden sinds de laatste...

En natuurlijk heeft mijn jonge vriend ook weer aan mij gedacht zo begreep ik vanmiddag bij ons optelefoneer gesprek. :D

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gisteravond nog even een paar plaatjes van het greepje dat in bewerking is bij Vitaliy van Stork Razors;

XSiq42n.jpg

Stork "Classic" met speciale schroefdraad voor Souplex (M5x0.75) - 100 mm - titanium.

x7r1oNu.jpg

Op mijn speciaal verzoek het Stork logo met naam in Cyrillisch - Аист.

Het greepje moet nog spiegel gepolijst worden ... ;-)

• Vind ik leuk 8

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kwast73 schreef op 30-3-2019 om 13:06:

@joebar ik hoop dat je de mesjes bij een betrouwbare verkoper besteld hebt. Ik heb er ook 100 gekocht op ebay...... Inderdaad Gillette Nacet, maar bij levering bleek het om neppers te gaan. Dit is bijna niet zichtbaar, maar wel "voelbaar" tijdens het scheren. Toen ik beter op het doosje keek stond er TM achter Nacet ipv de bekende R. 

Dat hoop ik ookO.o

De beoordelingen waren ieg positief en heb de foto's nog even gecheckt.  Staat een R achter wat hopelijk ook op de te leveren waren staat.

In elk geval bedankt voor de tip!

Zijn inmiddels onderweg vanuit Jordanië naar Duitsland. Mochten ze niet goed zijn worden ze persoonlijk ingeleverd bij de onverlaat B|

Wordt vervolgd ....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Alpha Ecliptic Slant

Gold Dollar  à la Tony

0.68 scalloped Timeless basisplaat

• Vind ik leuk 6

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Harkos schreef 3 minuten geleden:

@WilcoRoos je gaat lekker🤣

Ach ja, hierna een maand minimaal aankoop verbod van mijzelf ;-) 

Hoewel ik me er al op betrapt heb 3 Stirlings in mijn winkelmand gezet te hebben :-D

• Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.