Ga naar inhoud
Snuff

Waar zit je op te wachten?

Aanbevolen reacties

B&M heeft best veel verschillende. Jammer dat ik die hier nergens zo kan ruiken zonder het “blind” te moeten kopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Seville is een topper van B&M.

Roam daarentegen is m.i. de grootste misser ooit van deze zeepzieder.  Ruikt naar een oude volle asbak ...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
B&M heeft best veel verschillende. Jammer dat ik die hier nergens zo kan ruiken zonder het “blind” te moeten kopen.
Zit ook te denken mijn Cologne Russe om die reden te delen in samples en die zo van de hand te doen, misschien zelfs 1 van mijn Leviathans. Lekker laagdrempelig voor de mensen hier toch? Maar ik open wel een topic tegen de tijd als ik weer in NL ben.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Helemaal mee eens: de Seville vind ik tot nu toe hun mooiste geur.

Ook Cologne Russe vind heerlijk

@Denko: zeepruil?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn salaris is weer binnen en een deel van de opbrengst is gegaan naar een scheerwinkel in het nabije Stadskanaal ter bestelling van:

image.jpgimage.jpgimage.jpg

• Vind ik leuk 5
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Denko schreef op 19-6-2018 om 20:44:

Zit ook te denken mijn Cologne Russe om die reden te delen in samples en die zo van de hand te doen, misschien zelfs 1 van mijn Leviathans. Lekker laagdrempelig voor de mensen hier toch? Maar ik open wel een topic tegen de tijd als ik weer in NL ben.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Waarom laag drempelig  : is eerder een heel goed iniatief:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

sanddorn is duindoorn. die bessen zijn zurig, maar verdomde lekker in de yoghurt. ik denk dat ik dat al eerder gezegd heb.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Harkos schreef 2 uur geleden:

@ph0real Mooie spulletjes en die Sanddorn is lekker fruitig!

Klopt, ik kreeg m als sample bij een bestelling van manandshaving. Eigenlijk is het dus Juan’s schuld😆

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
efsk schreef 1 uur geleden:

sanddorn is duindoorn. die bessen zijn zurig, maar verdomde lekker in de yoghurt. ik denk dat ik dat al eerder gezegd heb.

Nooit geweten dat t ook gegeten werd. Alhoewel ik deze culinaire tip maar oversla omdat ik al een scheerzeep bezit met een notenaroma waar ik trek van krijg....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
joebar schreef op 18-6-2018 om 22:20:

Wat samples via Maggard besteld.:

- Tallow &Steel Morocco 

- Tallow &Steel Himalaya

- Tallow & Steel Maya

- Tallow & Steel West Indies

- TOBS Eton College

- TOBS Jermyn st.

- TOBS ST James

-  Barrister & Mann Latha Taiga

De Tallow & Steel ben ik zeer benieuwd naar. Verschillende ervaringen over gelezen wat de interesse heeft gewekt.  De Boreal was helaas niet voorradig maar blijft er nog wat over voor de volgende keer. 

De TOBS Sandalwood was mijn eerste zeep en kennismaking met harde scheerzeep na jaren. De laatste zeep was van  de  Vergulde hand . De TOBS is in mijn (nog) bescheiden assortiment wel een erg fijn naast de SV Felce Aromatica ( in mijn kleine en nog korte scheer referentie kader twee woorden: Mamma Mia! En dan bedoel ik niet de musical)

Onnodig te zeggen dat de SV zepen zeer hoog op de verlanglijst staan. 

Om maar ergens te beginnen in zeep land de TOBS samples besteld.

Volgende op de lijst de Stirling maar daar wacht ik nog even mee om via BdF te kunnen bestellen. Heb de lijst met omschrijvingen al duchtig doorgespit. 😓 Moeilijk te kiezen. Baker Street,  Piacenza, Glastonbury, Ozark........😀😀😀😀😀

Hoop ik wel dat de Margarita's in the Arctic Glacial er dan nog is.

Ruim een maand geleden wilde ik een sample bestellen van B&M Latha Taiga, maar gelukkig ben ik op tijd te weten gekomen dat de Latha productlijn onlangs stopgezet is. Een volledige pot vinden zal dus met de dag moeilijker worden (Will, de maker van B&M scheerzepen is trouwens /u/BostonPhotoTourist op reddit).

ChrisVanMeer schreef op 19-6-2018 om 20:27:

Ja. Heb eerder Roam gehad (gatver) en Fern Reserve, waarvan ik een sample had gekregen die qua geur samen was gegaan met de anderen, dus kon ik niet goed bepalen of het wat was. Seville lijkt me qua geur profiel erg lekker!

ChrisVanMeer schreef op 19-6-2018 om 20:32:

Je kan van de meeste B&M scheerzepen samples bestellen bij Maggard Razors. Tot dusver heb ik volgende B&M samples in mijn bezit: B&M Seville, B&M Reserve Classic, B&M Reserve Cool en B&M Reserve Spice. Seville is momenteel mijn favoriete geur van de 4 samples. Een volle pot B&M Seville en samples van B&M Cheshire, B&M Reserve Lavender en B&M Reserve Fern zijn onderweg. Seville ruikt voor mij naar een combinatie van citrus en leder.

onno schreef op 20-6-2018 om 07:51:

Helemaal mee eens: de Seville vind ik tot nu toe hun mooiste geur.

Ook Cologne Russe vind heerlijk

@Denko: zeepruil?

Ik vind hem ook de mooiste geur van de 4 B&M samples die ik momenteel in m'n bezit heb. Beetje jammer dat ik de B&M samples niet een weekje eerder ontvangen had, want dan had ik deelgenomen aan de tijdelijke B&M Reserve Seville actie. Seville was eind vorig jaar alvast hun best verkochte scheerzeep (bron: deze YouTube video).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Feather Seikan koolstofstalen mesjes; die ken ik nog niet en mogen niet ontbreken!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.