Ga naar inhoud
Snuff

Waar zit je op te wachten?

Aanbevolen reacties

Had hij nog wat op voorraad? Goran zou toch een half jaar of zo niet meer produceren?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

top. Is een erg fijne zeep, en de servische post is bloedjesnel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja maar is de post voorbij Assen ook zo snel.....

Toffe zeepjes inderdaad

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is zeker warm vandaag en dan kan wel eens een tot hallucinaties leiden dus even een resumé van deze dag, ik schijn opeens volgens mijn jonge vriend bijna 60 te zijn, niet ik maar néé hoor hij heeft natuurlijk weer nachtmerries nadat hier het schap met zepen en Cremes besloot onder het gewicht scheef te gaan hangen waarbij de potten gingen schuiven en diverse potten de aanraking met de grond niet overleefd hebben, mijn andere grote vriend beschuldigd mij van het verzender van pestpakketten dit nadat hij al menig pakket heeft ontvangen maar nooit een kwaad woord gezegd heeft, dan koopt die eerste jonge vriend weer een open mes bij een andere mij bekende scheervriend waarbij hij openlijk koketteert met een betere muzieksmaak wat voor de goede verstaander betekend nog meer teringherrie en tot slot post onzt netbeheerder dat hij zit te wachten op een zeep waar vanillevla in zit gecombineerd met een Bounty het moet vandaag niet gekker meer worden. :S 

• Vind ik leuk 2
  • Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
onno schreef 18 minuten geleden:

Ja maar is de post voorbij Assen ook zo snel.....

Toffe zeepjes inderdaad

Jawel fantastische zeep met kwaliteitsschuim en met zeer goede scheereigenschappen. Voor mij als liefhebber van de wat sterker geurende zepen is helaas de geur van mijn laatst gekregen Citrus mix wel heel erg zwak, zeg maar gerust nauwelijks waarneembaar, wat ook geldt voor het mentholniveau. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hanskoning schreef 6 minuten geleden:

vanillevla in zit gecombineerd met een Bounty

Laat ik beide ingredienten hebben en nog niet mijn toetje hebben gehad...dus heb deze combinatie gemaakt en dit mag ik vermelden als zeer smakelijk!

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

mijn mandarijn/menthol en de citruscombi/menthol van jou Hans mag ik wel betitelen als de zwakst geurende Vretozepen. Wat dat betreft is de rest een stuk beter.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het is zeker warm vandaag en dan kan wel eens een tot hallucinaties leiden dus even een resumé van deze dag, ik schijn opeens volgens mijn jonge vriend bijna 60 te zijn, niet ik maar néé hoor hij heeft matuurlijk weer nachtmerries nadat hier het schap met zepen en Cremes besloot onder het gewicht scheef te gaan hangen waarbij de potten gingen schuiven en diverse potten de aanraking met de grond niet overleefd hebben, mijn andere grote vriend beschuldigd mij van het verzender van pestpakketten dit nadat hij al menig pakket heeft ontvangen maar nooit een kwaad woord gezegd heeft, dan koopt die eerste jonge vriend weer een open mes bij een andere mij bekende scheervriend waarbij hij openlijk koketteert met een betere muzieksmaak wat voor de goede verstaander betekend nog meer teringherrie en tot slot post onzt netbeheerder dat hij zit te wachten op een zeep waar vanillevla in zit gecombineerd met een Bounty het moet vandaag niet gekker meer worden.  

Tja Hans,

Als jij de zo geweldige Steampunk zomaar van 3 hoog op de grond laat kletteren, dan doet dat pijn. Vooooooral als dan ook duidelijk word dat de inhoud door heel de badkamer ligt en ja, en er geen enkele moeite is gedaan om nog maar iets van de zeep te redden.

Trauma.

Dus maar opnieuw een potje besteld.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
efsk schreef 7 minuten geleden:

mijn mandarijn/menthol en de citruscombi/menthol van jou Hans mag ik wel betitelen als de zwakst geurende Vretozepen. Wat dat betreft is de rest een stuk beter.

Tuuuuuuuuuuuurlijk heb ik ook altijd met een of andere Spaanse tr***ep altijd krijg ik net die éné opgestuurt die afgrijselijk stinkt en nu net weer die éné Vetro waar bijna geen geur aan zit, dit begint een herkenbaar patroon te worden of is dit psychologische oorlogsvoering, heb ik jullie iets misdaan:evil:

Maar het meer dan uitstekende schuim (even geen misverstand die van de Vetro bedoel ik dus) bevalt me zeer, graag een wat sterkere geur die dan ook nog in het schuim waarneembaar blijft dan ben ik je Vetro man, maar ja hoe vertel ik dat deze zeepkunstenaar in het Servisch??

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

engels mag ook. oostenrijks vermoedelijk ook, ze waren ooit onderdaan van sisi.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn vriend Stephen van Dogwood had zijn eerste "brush drop".

En ik heb de laatste kwast in zijn arsenaal gekocht om hem te steunen in deze :) 

Met een 24mm Timberwolf knot er op.

fullsizeoutput_967.jpeg

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
ChrisVanMeer schreef 34 minuten geleden:

En ik heb de laatste kwast in zijn arsenaal gekocht om hem te steunen in deze :) 

Met een 24mm Timberwolf knot er op.

fullsizeoutput_967.jpeg

Effe mijn andere bril opzetten.....;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is een eierdop Hans

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is het weer Pasen dan? Zal mijn kleindochter leuk vinden mag ze weer met oma eieren beschilderen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
ChrisVanMeer schreef 1 uur geleden:

Hij heeft voor het eerst een kwast laten vallen?

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
efsk schreef 9 minuten geleden:

Hij heeft voor het eerst een kwast laten vallen?

Vijftien tegelijk zelfs!

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, zoveel kan ik er ook niet gelijktijdig vasthouden!

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
koenfucius schreef 46 minuten geleden:

Asylum Rx SE

Prachtige krabber Koen gefeleciteerd en veel scheerplezier.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@ArieMaiden die zijn effe wennen, maar leveren wel geweldige scheerbeurten. Ondergewaardeerd. Benieuwd wat je er van gaat vinden!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
ArieMaiden schreef 1 uur geleden:

Een scheve...
(Neo-Gam krabber)

Mooie krabber, ik hoop zelf ook ooit een te kunnen bemachtigen.

Veel plezier ermee.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nou, vandaag weer een lading uit china besteld na wat reviews gelezen te hebben. Ik keek mijn scheerspullen aan en besloot dat ik maar 1 10 jaar oude scheerborstel had, en daar mogen wel een paar bij. En vooral wat vrolijkere kleuren dan "pianolak zwart"  Dus onderweg is nu:
24MM-Yaqi-Sagrada-Familia-Black-White-Synthetic-Fibre-Men-Shave-Brushes.jpg_640x640.jpg
24MM synthetisch
61OVBlilhzL._SY355_.jpg
26MM silvertip badger
dscosmetic-26mm-Galaxy-resin-handle-2-band-silvertip-badger-hair-shaving-brush.jpg
26MM silvertip badger
dscosmetic-26mm-Galaxy-resin-handle-2-band-silvertip-badger-hair-shaving-brush.jpg
zelfde 26MM silvertip, maar dan een ander kleurtje.

Nu maar hopen dat ze wat zijn

Welke winkel?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.