Snuff Posted February 8, 2014 Posted February 8, 2014 Lijkt me leuk om een draadje te starten wat voorafgaat aan "Show je aankopen" Het bestellen, verlangen naar, wachten, enz…. maakt voor mij althans deel uit van het plezier die ik aan de scheerhobby beleef. Volgende week verwacht: van BDF 2 x After Shave Floid Blue After Shave Floid Vigoroso After Shave Floid Black Scheerzeep Savon du Barbier 200 g in fraaie rvs schaal Aftershave is een bestelling voor de vrienden die van mij Floid kregen als nieuwjaarsgeschenk, ze zijn er zo weg van dat ze vroegen om meer
iwan073 Posted February 8, 2014 Posted February 8, 2014 Ik zit te wachten tot het 19:15 is en ik naar huis kan. Van mijn vrouw gehoord dat m'n Taylor of Old Bond Street Sandalwood zeep in een houten kommetje is binnen gekomen. Bedankt Rob, voor de snelle afhandeling!
Shaggy Posted February 8, 2014 Posted February 8, 2014 Ik zit hier nog op te wachten: Aandrijfwiel voor m'n slijpertje, dan is ie klaar En dan wat staal natuurlijk Als ik dat allemaal binnen heb ben ik nog een stukje gelukkiger dan ik nu al ben
Snuff Posted February 8, 2014 Author Posted February 8, 2014 Verwacht in een maand of twee: Een Rudy Vey borstel in Blackwood met een 23 mm Muehle Synthetic knot. Voorbeeld: Een Rudy Vey borstel in Snakewood met een 20mm Shavemac knot. Vorm van het handvat: maar dan wel in Snakewood, hier is een voorbeeld van een Snakewood handvat:
Barbiere di Figaro Posted February 8, 2014 Posted February 8, 2014 Te veel om op te noemen; alles en iedereen komt uit zijn of haar winterslaap denk ik.
Jock Posted February 8, 2014 Posted February 8, 2014 Ik zit nog te wachten op mijn Fatip Grande in backorder bij BDF. De Italianen zijn niet meer in staking schijnbaar, dus het zal een dezer weken gebeuren. Samen met mijn varkenskwast, Proraso balm en feather blades
marco Posted February 8, 2014 Posted February 8, 2014 Hoog op de verlanglijst: Muhle fiber kwast Floïd blue en amber, misschien nog suave en vigorosso. Das kwast ooit een iets agressievere krabber, misschien oc.
steefmobiel Posted February 8, 2014 Posted February 8, 2014 (edited) het einde van een paar veilingen dit weekend. en de eerste is binnen gehaald, een schulze str8 in zeer goede conditie. Edited February 8, 2014 by Guest
Barbiere di Figaro Posted February 8, 2014 Posted February 8, 2014 Ik zit nog te wachten op mijn Fatip Grande in backorder bij BDF. De Italianen zijn niet meer in staking schijnbaar, dus het zal een dezer weken gebeuren. Samen met mijn varkenskwast, Proraso balm en feather blades Fatips zijn binnen; maandag worden alle backorders uitgeleverd.
Snowmiss Posted February 8, 2014 Posted February 8, 2014 Niet voor mijzelf, maar ik wacht nog op een Rimei krabber uit China voor het verjaardagspakket voor mijn broer.
Snuff Posted February 8, 2014 Author Posted February 8, 2014 Ik zit nog te wachten op mijn Fatip Grande in backorder bij BDF. De Italianen zijn niet meer in staking schijnbaar, dus het zal een dezer weken gebeuren. Samen met mijn varkenskwast, Proraso balm en feather blades mooie combi Fatip met Feather mesjes, gladder krijg je je gezicht niet.
iwan073 Posted February 8, 2014 Posted February 8, 2014 Hoog op de verlanglijst:....Floïd blue en amber.... Die blauwe ga je echt heerlijk vinden!
Jock Posted February 8, 2014 Posted February 8, 2014 Ik zit nog te wachten op mijn Fatip Grande in backorder bij BDF. De Italianen zijn niet meer in staking schijnbaar, dus het zal een dezer weken gebeuren. Samen met mijn varkenskwast, Proraso balm en feather blades Fatips zijn binnen; maandag worden alle backorders uitgeleverd. Yipee. Kijk, dat zijn mooie berichten Gr, Jock
Nix13 Posted February 8, 2014 Posted February 8, 2014 Totaal niet scheergerelateerd, ik wacht op mijn Weber BBQ. Een one touch premium in 57 cm.
talibeard Posted February 8, 2014 Posted February 8, 2014 Ik zit te wachten tot mijn Cella helemaal op is.... Oeps, verkeerde draadje
steefmobiel Posted February 8, 2014 Posted February 8, 2014 @talibeard nee hoor, als je wacht tot je cella op is mag je hem niet in het andere draadje plaatsen. @nix13 dat is toch wel beter dan iets scheergerelateerds. Ik heb al heel veel lekker vlees, vis en groente van dat model kunnen halen. En deze maat kun je ook heel goed gebruiken voor indirect bbquen voor super malse roasts en sate.
marzman Posted February 8, 2014 Posted February 8, 2014 Het volgende om op te wachten is het juiste seizoen
Snowmiss Posted February 14, 2014 Posted February 14, 2014 Ik ben aan het wachten op een pakketje van Snuff met als inhoud: - Een bijna nergens meer te krijgen Klar's cabinet zeep (gemaakt van plantaardige ingredienten, maakt makkelijk schuim, met de geur van rozen), totaal bijna 1000 gram - Headblade shave cream (menthol scheercreme dat extra makkelijk glijden van het scheermes bevordert, geschikt voor mensen met heel gevoelige huid), totaal bijna 500 gram - Tcheon Fung Sing Barba Verde ongeopende verpakking (menthol en eucalyptus) 125 gram - 1 leeg kommetje uit tropisch hout - 1 schwarzweiss keramik zeep potje En tevens op de spulletjes uit de Lord inkoopactie van JanWinters: - 1x Lord L6 krabber - Captain mesjes - Lord Groen mesjes - Lord Super Chrome mesjes - Lord Blauw mesjes - Lord Platinum Class mesjes
marco Posted February 14, 2014 Posted February 14, 2014 Die Klar is echt heerlijk! Het is dat ik het gewoon teveel vind voor mezelf. Ik heb een grammetje of 150 liggen en dat vind ik voorlopig genoeg. Indrukwekkend lijstje met spullen zo
Snowmiss Posted February 14, 2014 Posted February 14, 2014 Die Klar is echt heerlijk! Het is dat ik het gewoon teveel vind voor mezelf.Ik heb een grammetje of 150 liggen en dat vind ik voorlopig genoeg. Indrukwekkend lijstje met spullen zo Ik heb natuurlijk nog een broer die binnenkort een zeer uitgebreid starterspakket voor zijn verjaardag krijgt En inderdaad eindelijk begint mijn lijst wat uit te breiden. Nu nog plek maken in het badkamermeubel. Mijn vrouw zijn van de week nog (voor het eerst): "jij hebt dadelijk nog meer verzorgingsproducten in huis dan ik"
Seabiscuit Posted February 14, 2014 Posted February 14, 2014 Zit te wachten op de Merkur Progress bij ShaveAndMore. Hopelijk is die snel binnen.
Thorical Posted February 14, 2014 Posted February 14, 2014 Ik ben aan het wachten op een pakketje van Snuff met als inhoud: - Een bijna nergens meer te krijgen Klar's cabinet zeep (gemaakt van plantaardige ingredienten, maakt makkelijk schuim, met de geur van rozen), totaal bijna 1000 gram - Headblade shave cream (menthol scheercreme dat extra makkelijk glijden van het scheermes bevordert, geschikt voor mensen met heel gevoelige huid), totaal bijna 500 gram - Tcheon Fung Sing Barba Verde ongeopende verpakking (menthol en eucalyptus) 125 gram - 1 leeg kommetje uit tropisch hout - 1 schwarzweiss keramik zeep potje En tevens op de spulletjes uit de Lord inkoopactie van JanWinters: - 1x Lord L6 krabber - Captain mesjes - Lord Groen mesjes - Lord Super Chrome mesjes - Lord Blauw mesjes - Lord Platinum Class mesjes Volgens mij is er nog wel Klarr Kabinett te koop. Bij Duitse kappersbenodigheden sites onde de naam Dusy, een 8 euo per half kilo plus verzendkosten.
Reza Posted February 14, 2014 Posted February 14, 2014 Ik zit te wachten op me Medium Wet Shaving Scuttle Teak. http://stevewoodheadceramics.co.uk/index.php/shaving-scuttle-shaving-mug-shaving-bowl/scuttle-medium/medium-wet-shaving-scuttle-1-teak.html En op me gezamelijke inkoop Lord spullen.
marco Posted February 14, 2014 Posted February 14, 2014 Hier ook http://haarshop24.nl/Cosmetisch/Toebehoren/Rasierer-Zubehoer/Dusy-professional-Kabinett-Rasierseife::1411.html 11,78 per kilo Dus mocht ik me ooit bedenken....
Recommended Posts