Jump to content

Filmpjes topic?

vandelaak

Recommended Posts

Misschien is het wel leuk om filmpjes te maken van mooie open scheermessen die men heeft. Of misschien voor diegene die aan andere (snotneuzen) willen laten zien hoe men zich scheert met het open scheermes. Iedereen heeft zo zijn eigen stijl, wellicht is dit wel leuk om te zien/te leren.

Leuk initiatief, grappig ook om te zien hoe ieder toch zijn eigen stijl heeft.

Die Duitser begint eerst met zijn snor, dat vind ik apart.

Dat tweede filmpje heb ik geloof ik al zeker vijf keer gekeken. Gaaf als je je zo kan scheren.

Hij kan het wel ja maar ik kreeg wel een beetje de indruk of tie de bus moest halen. Rommelig ook, plukt her en der zijn materiaal vandaan en begint er een partij op los te harken... haha "Jetzt kommt das Blut"

@Marcel: bedankt voor de tip :shock:

Zoals Rolf al eens tegen me zei; het is net als kammen. Hoewel ik dat al tientallen jaren niet meer hoef te doen...

Maar ik vertrouw het nog steeds niet, ja ja ik weet het... :|

Deze meneer heeft duidelijk genoeg zelfvertrouwen, ziet er soepel uit.

just the way als ik het doe, ehhh bijna het zelfde. ik ga vaak ook nog ATG aan de achterkant/zijkant van mijn hoofd, dit is op de bovenkant niet nodig daar ga je immers al ATG met deze pass (kijk uit voor die plooi aan de achterkant van je hoofd die iedereen heeft en bij je oren, verder is het appeltje eitje) .Mars het lijkt simpel , maar het is ook simpel lange halen langs die ronde bol. gewoon proberen.

Zal als het lukt een keer een eigen video plaatsen.

Mars het lijkt simpel , maar het is ook simpel lange halen langs die ronde bol. gewoon proberen.

Zal als het lukt een keer een eigen video plaatsen.

Ik kon niet meer achterblijven idd, en ik heb nu ook een mes met een fijne feedback.

Vandaag een poging gewaagd en dat ging verbazend makkelijk moet ik zeggen, snap niet dat ik me daar zo druk om gemaakt heb.

Totaal schade vrij!

Mes plat op mijn hoofd aanleggen, kantelen naar juiste hoek en gewoon achterover kammen. Zelfs achter de oren viel me mee.

Weer wat geleerd, ik heb dus eindelijk mijn scalp straight ontmaagding achter de rug :mrgreen:

Dan mag deze uiteraard niet ontbreken, oftewel, hoe je het beter niet kunt doen :D

[bBvideo 560,340]http://youtu.be/GVIuyQFz0zo[/bBvideo]

Wat moet je daar nu van vinden :roll: Wat een figuur zeg.

Enkele bekenden voor de meesten:

[bBvideo 560,340]

[/bBvideo] ;)

Heb de video al eerder gezien maar valt me nu pas op. Haalt hij zich nou gewoon open boven zijn kin of lijkt dat?

Dan mag deze uiteraard niet ontbreken, oftewel, hoe je het beter niet kunt doen :D

[bBvideo 560,340]http://youtu.be/GVIuyQFz0zo[/bBvideo]

Wat moet je daar nu van vinden :roll: Wat een figuur zeg.

Enkele bekenden voor de meesten:

[bBvideo 560,340]

[/bBvideo] ;)

Heb de video al eerder gezien maar valt me nu pas op. Haalt hij zich nou gewoon open boven zijn kin of lijkt dat?

Nee dat lijkt niet zo. Hij heeft het overigens een keer overgedaan waar hij in mijn ogen een hele goede en snelle scheerbeurt liet zien.