Brisinger Posted February 5, 2014 Posted February 5, 2014 (edited) Ik lees nu al ruim een jaar hier op et forum mee, en heb nou bedacht dat ik me toch maar eens voor ga stellen. Ik ben het forum hier tegen gekomen toen ik een reclame van boldking tegen kwam op de tv en me af vroeg of dat wat kon zijn. Dus gegoogled en kwam toen hier uit. Lang verhaal kort zag een reactie van ach mijn DE scheert toch beter, mijn eerste gedachte was maakt Douwe Egberts scheerapparaten maar verder gaan zoeken en hoorde een hoop positieve dingen over ouderwets nat scheren, en dus toch maar eens geprobeerd en wat een opluchting van dat vervelende rot karwij om te scheren is het nu leuk en ontspannend. Ik en begonnen met een standaard EJ en ben eigenlijk meteen begonnen met de mesjes van feather. Heb inmiddels een aantal andere mesjes geprobeerd en ben over de feathers en de voskhods erg tevreden. Voor de rest al een aantal crèmes gebruikt en gebruik ook nog geregeld de harde sandalwood zeep van EJ waar ik mee begonnen ben. Nou het is een beetje een lang verhaal geworden en misschien niet overal even duidelijk. Maar als iemand wat wil weten gewoon even een pm sturen:) Groetjes Brisinger Edit: na even opgezocht te hebben wanneer ik mijn eerste bestelling van scheerartikelen gedaan heb lees ik meer vanaf augustus 2013 Edited February 5, 2014 by Guest
talibeard Posted February 5, 2014 Posted February 5, 2014 Welkom Brisinger en veel lees- en scheerplezier hier! Volgens mij overdrijf je wel een beetje over hoe lang je hier al rondneust want het forum is pas een maand of 7/8 oud!
Brisinger Posted February 5, 2014 Author Posted February 5, 2014 Ok dan is het korter als dat ik dacht:p dacht echt dat het langer was:p bij deze dan de correctie dat het minder lang is dat ik hier mee lees:p
Nix13 Posted February 5, 2014 Posted February 5, 2014 Welkom hier, en dat het forum veel tijd kan kosten is bekent maar nog geen jaar
cutthroat Posted February 5, 2014 Posted February 5, 2014 Hoi Brisinger, Welkom op dit geweldige forum. Mijn verhaal lijkt wel op dat van jou. Ook ik ben naar aanleiding van de boldking reclame gaan googlen, en zo hier terechtgekomen. Daardoor is ook voor mij de dagelijkse verplichting (die ik wanneer ik kon oversloeg) veranderd in een heerlijke rustgevende bezigheid waar ik dagelijks naar uitkijk
Mars Posted February 5, 2014 Posted February 5, 2014 Welkom Brisinger, ik begrijp dat je al aardig ingelezen bent en ondertussen de nodige ervaring hebt. Evengoed veel plezier en wijsheid hier
VROEM Posted February 6, 2014 Posted February 6, 2014 + ! (Dat stiekumme gedoe, ongeregistreerd meekoekeloeren zou verboden moeten worden )
joostmoree Posted February 6, 2014 Posted February 6, 2014 Ha Brisinger! Ik hoop dat je hier plezier en genoegen beleeft. Ik val in met het betoog van cutthroat. Niks is mooier dan de ochtend te beginnen met het betreden van de de badkamer terwijl je partner deze verlaat. Radio aan. Praatprogramma en je hoeft niks terug te zeggen! En vervolgens . . . . . Het Ritueel! J
Recommended Posts