Jump to content

Recommended Posts

Posted
Voshkod, vooralsnog mijn favoriete mesjes. Ik heb er op eBay 50 stuks gekocht, goed voor 50 weken scheren voor 9 euro

Heb je nog een een link van die verkoper ?

Posted
Wat was de levertijd vanuit Rusland, Mesmer?

ik weet niet of ik dezelfde leverancier had maar bij mij was het drieeneenhalve week, 100 stuks vanuit moskou.

• 1 month later...
Posted

Ik heb ze dankzij Robert79 nu ook geprobeerd en de eerste kennismaking is niet vervelend maar ik ben ook niet erg onder de indruk. De eerste keer was het mesje prettig in gebruik maar had ik wel behoorlijk wat touch-ups nodig om tot een aanvaardbaar scheerresultaat te komen. Bij het tweede gebuik van datzelfde mesje kwam het toch echt al iets tekort; ook na drie volle passes bleef er nog teveel stoppel naaar mijn smaak over en begon het mesje ATG al behoorlijk te trekken met een lichte irritatie in mijn hals tot gevolg.

Ik geloof niet dat ik de Voshkod bij mijn favorieten zal gaan verwelkomen maar ik wil er nog wel één in een wat minder mild krabbertje geprobeerd hebben.

Posted

Dit gaan mensen op een gegeven moment ervaren als je ongeveer 30 verschillende soorten mesjes hebt gebruikt, dat je zelden een prettiger mesje ondekt dan het mesje wat al jaren je favoriet is. ;)

• I like it 1
Posted

Ik ben gewoon gestopt met nieuwe DE-mesjes proberen na het ontdekken van de Voskhod. De enkele keer dat ik me nog met een krabber scheer bevallen ze uitstekend.

Posted

zo heb ik dit met Lord Classic en de Personna super blue of de Reds.Zo hier en dan ruil ik wel is, omdat ik toch nieuwsgierig ben, maar kom toch steeds weer naar deze merken.Ook het makkelijk te verkrijgen bij webshops speelt een rol bij mijn voorkeuren.

• 3 weeks later...
  • 2 months later...
Posted

De roebel is ingestort mensen. 100 voskhods 4 euro + 4,16 verzendkosten

http://www.ebay.nl/itm/100-RAPIRA-VOSKHOD-DOUBLE-EDGE-CLASSIC-SAFETY-RAZOR-BLADES-/201228682175?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2eda2a03bf

Rapira's net zo gratis!

Net een set van 20 Voskhods, 20 Rapira Platinum Lux, 20 Rapira Swedish Supersteel, 20 Ladas en 20 Sputnik mesjes voor €8,90 inclusief verzenden vanuit Moskwa.

Posted

Als de Voshkod die je gestuurd hebt me bevalt, bestel ik ook zo'n combiset. Helaas vandaag nog niet de mesjes ontvangen :( . Waarschijnlijk moest de postbode zijn kerstpakket ophalen ;)

Posted
Als de Voshkod die je gestuurd hebt me bevalt, bestel ik ook zo'n combiset. Helaas vandaag nog niet de mesjes ontvangen :( . Waarschijnlijk moest de postbode zijn kerstpakket ophalen ;)

Kerstdrukte denk ik inderdaad.

Ik verheug me nu al op dit pakket. Scheren met een auto, wie had dat gedacht!

Nu ja, vermoedelijk verdwijnt het in de lade en eerst als ik over een jaar een keer haast heb kom ik die Lada's weer tegen...

Posted

Ik heb gelukkig nog één voskhod liggen. Was van het eerste mesje niet zo onder de indruk, maar heb nu meerdere krabbers om te testen. Als het morgen en overmorgen bevalt bestel ik ook een flinke bulk. Voor dat geld kan je ze niet laten liggen... Misschien ook maar zo'n setje erbij nemen...

Posted
Huh? Net nog?

Ik kreeg namelijk bij elk aantal de melding dat het onjuist was...

Edit:

Of deze melding: De hoeveelheid ontbreekt, is ongeldig of bedraagt nul

Of de melding: ongeldige invoer, probeer opnieuw.

Posted

Gewoon ff zoeken op voskhod blades. Genoeg voor weinig. Gewoon met Paypal betalen en nul risico. Heb ik al vaak gedaan.

Posted

Ik zie nu inderdaad dat ze in voorraad zijn. Vreemd, want gisteravond stond er geen voorraad en kreeg ik bovenstaande meldingen.

Maar goed, ook in de Gillette Tech vind ik het geen topper. Morgen in de L6 proberen, als dat ook geen topcombinatie is dan gaat het over.