Jump to content

Even voorstellen

Mycroft

Recommended Posts

Hey Iedereen,

Nat scheerder sinds 2006 en sindsdien nooit meer omgekeken.

Leuke hobby waar ik (te) veel geld met plezier aan uitgeef.

Zowel open mes als safety razor...

Goed dat er een Nederlandstalig forum is al kom ik uit Belgie.

Nu nog alleen en shavette, ben me aan het orrienteren, zit te denken aan een Dovo, zitten hele mooie tussen :D

Heb net een bericht gepost bij de "straight razors" mbt het onderhoud ervan, misschien kan jij me daar ook iets over vertellen?

Hey Iedereen,

Welkom. Ik woon zelf ook in Belgie, dus je bent niet alleen ;)

Hey Iedereen,

België is dat niet een deel van Nederland en Frankrijk :twisted: ejparg

Welkom in iedere geval :D

Ja mensen uit België is altijd leuk, dan kunnen we gaan praten over scheercrèmes of scheerzepen welke je alleen in België vind.

Diqiu-Long is hier niet sarcastisch (dat lijkt namelijk zo), hij praat zelf altijd over zepen en cremes die je alleen in Duitsland vind :)

Inderdaad het was niet sarcastisch bedoeld :D Maar ik weet van jou wel dat er in België niet zoveel te krijgen is als in Duitsland, maar toch ben ik er wel benieuwd naar ;)

Ik heb wel eens online gekeken in die webshops van de Belgische supermarkten en ik weet dat ze inderdaad wel wat dingen verkopen die je zowel niet in Duitsland als in Nederland vind.

België daar woon ik 30KM vandaan, een paar jaar geleden reed ik nog wel eens met de fiets naar Belgie, dat was opzich best te doen.

Volgens mij is Williams scheercreme een van de producten welke je alleen in Belgie vind en blijkbaar vind je ook Nivea scheercreme in Belgie.

Dus inderdaad iets meer keuze dan in Nederland.

Williams wil ik inderdaad ook nog wel een keer proberen. Delhaize verkoopt ook gewoon Aluin en de HEMA Personna's, maar HEMA, Kruidvat, AH hebben ook filialen in Vlaanderen dus alles wat in Nederland te koop is heb je ook hier.

Dag alle natscheerders, ik ben Evert , 65 en mijn hele leven natscheerder. Sinds vorig jaar 'back to basic'. Dus: de peperdure scheersystemen van Gilette en Wilkinson de deur uit en terug naar de eenvoudige en relatief goedkope enkelvoudige scheermesjes. Denk er aan om eens een open scheermes aan te schaffen, maar weet niet of ik daar mee kan omgaan. Graag ervaringen hier. Groetjes.

Dag alle natscheerders, ik ben Evert , 65 en mijn hele leven natscheerder. Sinds vorig jaar 'back to basic'. Dus: de peperdure scheersystemen van Gilette en Wilkinson de deur uit en terug naar de eenvoudige en relatief goedkope enkelvoudige scheermesjes. Denk er aan om eens een open scheermes aan te schaffen, maar weet niet of ik daar mee kan omgaan. Graag ervaringen hier. Groetjes.

Welkom Evert!

Hallo Mycroft,

Leuk, dat onze zuiderburen het forum ook hebben ontdekt!

Ik denk, dat het DE scheren heel goed bij het rijke Bourgondische

genieten van het leven past met alle facetten die het in zich heeft!

Veel plezier op het Forum.