Jump to content

Edwin Jagger DE89L

Icehouse

Recommended Posts

Overbodige informatie wellicht, maar wat een topapparaat is de de89! Heb me er nu twee keer mee geschoren en heb nog nooit zulke fijne scheerbeurten gehad (en nog maar net begonnen met krabbers).

Kwam er nu achter, dat twee passes voldoende voor mij is: WTG en ATG. Zo heb ik me altijd geschoren en dit werkt ook met een krabber het best voor mij.

Tot zover.

Groet aan allen

• 3 weeks later...

Zit er aan te denken er een voor mijn zoon te kopen. Hij staat aan de vooravond van zijn allereerste scheerbeurt en ik wil het hem goed leren cq. voordoen.

Is het überhaupt een verstandige keuze om een pubert met (natuurlijk acne) met een DE-razor te laten beginnen of is instappen met een cartridge-systeem beter?

Wil er zelf ook wel eens 1 proberen :mrgreen:

Zit er aan te denken er een voor mijn zoon te kopen. Hij staat aan de vooravond van zijn allereerste scheerbeurt en ik wil het hem goed leren cq. voordoen.

Is het überhaupt een verstandige keuze om een pubert met (natuurlijk acne) met een DE-razor te laten beginnen of is instappen met een cartridge-systeem beter?

Wil er zelf ook wel eens 1 proberen :mrgreen:

Proberen Henkie vindt hij het niks is EJ Razor voor jou :D