Icehouse Posted February 1, 2014 Share Posted February 1, 2014 Overbodige informatie wellicht, maar wat een topapparaat is de de89! Heb me er nu twee keer mee geschoren en heb nog nooit zulke fijne scheerbeurten gehad (en nog maar net begonnen met krabbers). Kwam er nu achter, dat twee passes voldoende voor mij is: WTG en ATG. Zo heb ik me altijd geschoren en dit werkt ook met een krabber het best voor mij. Tot zover. Groet aan allen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Francois Posted February 1, 2014 Share Posted February 1, 2014 Overbodige informatie wellicht, maar wat een topapparaat is de de89! De L versie is ook mijn favoriete EJ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seabiscuit Posted February 1, 2014 Share Posted February 1, 2014 Fijn dattie zo goed bevalt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted February 1, 2014 Share Posted February 1, 2014 Het is inderdaad een mes dat het goed doet bij de meeste mensen, veel plezier ermee (er zijn nog honderden andere krabbertjes behalve de EJ, wie weet zitten er wel tussen die nog beter scheren Link to comment Share on other sites More sharing options...
steefmobiel Posted February 1, 2014 Share Posted February 1, 2014 snuff toch! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoppel Posted February 1, 2014 Share Posted February 1, 2014 Heb er vanmiddag een besteld voor mijn broer, hij is ook overstag en gaat zijn 3-voudige plasticjes spoedig in de prullenbak mikken., Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henkiepenkie Posted February 22, 2014 Share Posted February 22, 2014 Zit er aan te denken er een voor mijn zoon te kopen. Hij staat aan de vooravond van zijn allereerste scheerbeurt en ik wil het hem goed leren cq. voordoen. Is het überhaupt een verstandige keuze om een pubert met (natuurlijk acne) met een DE-razor te laten beginnen of is instappen met een cartridge-systeem beter? Wil er zelf ook wel eens 1 proberen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reza Posted February 22, 2014 Share Posted February 22, 2014 Zit er aan te denken er een voor mijn zoon te kopen. Hij staat aan de vooravond van zijn allereerste scheerbeurt en ik wil het hem goed leren cq. voordoen.Is het überhaupt een verstandige keuze om een pubert met (natuurlijk acne) met een DE-razor te laten beginnen of is instappen met een cartridge-systeem beter? Wil er zelf ook wel eens 1 proberen Proberen Henkie vindt hij het niks is EJ Razor voor jou Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted February 22, 2014 Share Posted February 22, 2014 Je kan maar beter meteen goed beginnen. EJ dus.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts