Oogje Posted June 29, 2013 Posted June 29, 2013 Zonder account is het hele forum zichtbaar, zo ook de kortingscodes. Lijkt mij zaak om deze alleen zichtbaar te maken wanneer je ingelogd bent? Anders is de noodzaak van registeren niet aanwezig? Kwam hier toevallig achter omdat ik het forum eens bezoek van mn laptop My 2 cents
Oogje Posted June 29, 2013 Author Posted June 29, 2013 Noodzaak?Alsof ik mij alleen maar geregistreerd heb voor de kortingcodes ... dat is mss wel handig, meer smileys Niet dan? Dat doet toch iedereen?
Guest Posted June 29, 2013 Posted June 29, 2013 Op GoT heb ze tegenwoordig een kortingscodes in van die spoiler tags staan die alleen leden kunnen zien, maar het forum niet zichtbaar maken voor niet leden zou ik eigenlijk niet goed vinden, omdat hier veel nuttige informatie te vinden is.
marzman Posted June 29, 2013 Posted June 29, 2013 Het hele forum lijkt me ook niet goed, misschien alleen de topics/forums met kortingscodes.
Guest Posted June 29, 2013 Posted June 29, 2013 [hidden ][ /hidden] Deze code kun je gebruiken om die korting codes te verbergen voor niet geregistreerde gasten, maja veel moeite is het niet om even een wegwerp e-mail adres aan te maken en je te registeren.
Pastapipo Posted June 30, 2013 Posted June 30, 2013 Winkeliers topics zijn niet meer te zien voor gasten nu Maar via spoiler/hidden tags zou het ook kunnen. Kunnen we verder wel overleggen met de winkeliers Is natuurlijk wel fijner als gasten kunnen zien welke winkels hier geregistreerd zijn.
Recommended Posts