Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik moet het ook doen met een kwart van het badkamermeubel :evil: , maar op slinkse wijze infiltreer ik ook in het andere deel :twisted: . En ik eis natuurlijk een stukje ruimte op het blad van de wastafel.

Ik zag trouwens bij de kringloop een mooi oud badkamermeubel. Marmer blad, grote spiegel in eikenhoutenlijst en een paar laatjes onder het blad. Jammer dat ik daar geen plek voor heb :cry:

Posted

Op dit moment een krappere plek met minder spullen, maar nog steeds meer dan genoeg. Ready use bij de hand inclusief de zeep voor morgen, de rest in de kast opgeborgen.

x0tuf8.jpg

Posted

Aangezien ons badkamermeubel dubbel is, claim ik de helft :D

20140203_105041.jpg

En dan heb ik nog wat achter de deurtjes staan. Voornamelijk gel, deo, douchegel en shampoo, de rest van de scheerzepen/crèmes, aftershaves, ASB's, gezichtscrèmes en een lading samples

20140203_104946.jpg

En er kan nog best een extra plank in dat kastje gemaakt worden, en een uitschuif- of uitklapbare houder voor krabbers/straights :lol:

Posted
@snuff Dit ging alleen over de badkamer :-) :-) :-)

Ik mag het hopen anders begin ik gelijk een omhaling voor je :lol:

Posted
Mmmm... bij sommige foto's denk ik: "ik moet echt waken dat ik niet zo eindig".

Valt allemaal wel mee, toch? Het hoeft niet in 2 maanden klaar! :mrgreen:

Posted
Dat is een mooie oplossing zo'n pijprekje!

Vond ik ook. Uit engeland. Kostte 4 tientjes. Is wel twee maandn onderweg geweest maar hij is er.

Posted

Achteraf had ik spijt dat ik m'n pijprekjes mee verkocht hebt met m'n pijpenverzameling, hadden inderdaad kunnen dienen voor m'n krabbertjes.

Posted

Ik had al aangegeven dat ik een kwart deel van de toiletkast in gebruik heb, maar dat nog niet bewezen met een foto. Dus bij deze.

iQYDHYZS

OVMz6rPt

Er zijn op dit forum al een aantal mooie opbergrekken voor messen en kwasten voorbij gekomen. Maar er zijn er ongetwijfeld meer te laten zien. Kom maar op. Ik heb voorbeelden nodig want ik wil zelf eventueel wat gaan maken :P

Posted

Dat klopt Harkos. Maar ik ben nog maar relatief kort bezig om van het scheren een echte hobby te maken. Een verzameling moet je rustig opbouwen. Een half jaar geleden bestond mijn spul nog maar uit de twee DE's, twee zeepjes en twee aftershaves. Mijn vrouw zegt nu al dat ik "doorsla". "Je lijkt wel een wijf", maar dan kijk ik even slinks naar haar spullen en beaam ik dat volledig. Weet ze niets meer te zeggen:)

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...