PI56 Posted February 2, 2014 Posted February 2, 2014 Ik moet het ook doen met een kwart van het badkamermeubel , maar op slinkse wijze infiltreer ik ook in het andere deel . En ik eis natuurlijk een stukje ruimte op het blad van de wastafel. Ik zag trouwens bij de kringloop een mooi oud badkamermeubel. Marmer blad, grote spiegel in eikenhoutenlijst en een paar laatjes onder het blad. Jammer dat ik daar geen plek voor heb
pjdevos Posted February 2, 2014 Posted February 2, 2014 Op dit moment een krappere plek met minder spullen, maar nog steeds meer dan genoeg. Ready use bij de hand inclusief de zeep voor morgen, de rest in de kast opgeborgen.
cutthroat Posted February 3, 2014 Posted February 3, 2014 Aangezien ons badkamermeubel dubbel is, claim ik de helft En dan heb ik nog wat achter de deurtjes staan. Voornamelijk gel, deo, douchegel en shampoo, de rest van de scheerzepen/crèmes, aftershaves, ASB's, gezichtscrèmes en een lading samples En er kan nog best een extra plank in dat kastje gemaakt worden, en een uitschuif- of uitklapbare houder voor krabbers/straights
Snuff Posted February 3, 2014 Posted February 3, 2014 @snuff Dit ging alleen over de badkamer :-) Ik mag het hopen anders begin ik gelijk een omhaling voor je
Dali Posted February 3, 2014 Posted February 3, 2014 Mmmm... bij sommige foto's denk ik: "ik moet echt waken dat ik niet zo eindig".
Kogel Posted February 5, 2014 Posted February 5, 2014 Stukje scheernest. Oud mahoni pijpenrek. Gevonden op ebay.
Mars Posted February 5, 2014 Posted February 5, 2014 Dat is een mooie oplossing zo'n pijprekje! +1 Leuk zo Kogel!
talibeard Posted February 5, 2014 Posted February 5, 2014 Mmmm... bij sommige foto's denk ik: "ik moet echt waken dat ik niet zo eindig". Valt allemaal wel mee, toch? Het hoeft niet in 2 maanden klaar!
Kogel Posted February 5, 2014 Posted February 5, 2014 Dat is een mooie oplossing zo'n pijprekje! Vond ik ook. Uit engeland. Kostte 4 tientjes. Is wel twee maandn onderweg geweest maar hij is er.
Snuff Posted February 6, 2014 Posted February 6, 2014 Achteraf had ik spijt dat ik m'n pijprekjes mee verkocht hebt met m'n pijpenverzameling, hadden inderdaad kunnen dienen voor m'n krabbertjes.
Seabiscuit Posted February 6, 2014 Author Posted February 6, 2014 Dat is een mooie oplossing zo'n pijprekje! Ik zet er toch liever mijn pijpen in.
Monsieur Posted February 6, 2014 Posted February 6, 2014 Het etaleren van je scheermiddelen is hier verheven tot kunst.
PI56 Posted February 6, 2014 Posted February 6, 2014 Ik had al aangegeven dat ik een kwart deel van de toiletkast in gebruik heb, maar dat nog niet bewezen met een foto. Dus bij deze. Er zijn op dit forum al een aantal mooie opbergrekken voor messen en kwasten voorbij gekomen. Maar er zijn er ongetwijfeld meer te laten zien. Kom maar op. Ik heb voorbeelden nodig want ik wil zelf eventueel wat gaan maken
PI56 Posted February 7, 2014 Posted February 7, 2014 Dat klopt Harkos. Maar ik ben nog maar relatief kort bezig om van het scheren een echte hobby te maken. Een verzameling moet je rustig opbouwen. Een half jaar geleden bestond mijn spul nog maar uit de twee DE's, twee zeepjes en twee aftershaves. Mijn vrouw zegt nu al dat ik "doorsla". "Je lijkt wel een wijf", maar dan kijk ik even slinks naar haar spullen en beaam ik dat volledig. Weet ze niets meer te zeggen:)
Harkos Posted February 7, 2014 Posted February 7, 2014 Volhouden tot ze er geen woorden meer voor heeft!
8888ball Posted February 27, 2014 Posted February 27, 2014 Dit zoals ie nu nog is..., komen zeer binnenkort nog enkele zepen van BdF bij.
Recommended Posts