Noxa Posted January 30, 2014 Share Posted January 30, 2014 Ik ben op zoek naar een gezicht zeep om mijn gezicht mee te wassen voor het scheren. Ik pak zo nu en dan de Clinique zeep van mijn vriendin en dat geeft wel een bevredigend resultaat. Dus ik vroeg me af of er ook specifieke gezichtszeep is voor mannen om voor het scheren te gebruiken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted January 30, 2014 Share Posted January 30, 2014 Musgo Real heeft daar een specifieke preshave zeep voor. Musgo Real Glyce Lime Soap heet ie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted January 30, 2014 Author Share Posted January 30, 2014 Musgo Real heeft daar een specifieke preshave zeep voor. Musgo Real Glyce Lime Soap heet ie. Thnx even zoeken. Zie nu dat Clinique ook een mannen lijn heeft. Toch ben ik nog nieuwsgierig naar andere tips/ervaringen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seabiscuit Posted January 30, 2014 Share Posted January 30, 2014 Voor zulke dingen is glycerine zeep erg goed. Deze zeep houdt het vocht goed vast en is enigszins vettig. Ik gebruik de glycerine zeep van het Britse merk Pears. Te koop bij Bol.com: http://www.bol.com/nl/p/pears-original-zeep/9200000005173141 Link to comment Share on other sites More sharing options...
greyzer Posted February 8, 2014 Share Posted February 8, 2014 De Hema heeft ook glycerine zeep in het assortiment. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jock Posted February 21, 2014 Share Posted February 21, 2014 Ik was mijn gezicht dagelijks met Mr. Taylors sandalwood zeep. Maar 1 keer in de week gebruik ik de face scrub van de Body Shop om alle dode cellen weg te krijgen. Trouwens van de Body Shop zijn er fantastische zepen. Ook van lush.nl heb je fantastische zepen. Mijn favoriet is Dirty Soap van Lush. Last but not least de zepen van Sabon. sabon.nl Deze laatste ga ik altijd binnen als ik in Amsterdam ben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted February 21, 2014 Author Share Posted February 21, 2014 Ik heb inmiddels een Clinique setje cadeau gekregen! Werkt als een trein. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twitch Posted February 21, 2014 Share Posted February 21, 2014 Ik gebruik gewoon die witte scrub van de Nivea. Werkt prima. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 Vandaag bij mijn favoriete turk weer zeep meegenomen. Deze zeep gebruik ik overal voor wassen, douchen etc., maar in het bijzonder voor het scheren om mijn gezicht schoon en goed soepel te maken. Heeft een hoog aandeel olijfolie. Weet niet of glycerine zeep beter is, maar vier blokjes voor geen €3 is denk ik te geef als het goed werkt. De geur is klassiek zeep, maar niet zo als de Arko scheerstick, die ik wel erg basaal vind ruiken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts