Ga naar inhoud
dan79

Yuma scheermes

Aanbevolen reacties

mijn markt is een een drogist die doet in een variant van de Yuma, de Orak. Deze lijkt erg op de Yuma, zelfde handvat, maar in de bovenkant staat dus ORAK. Ook is hij geheel verchroomd.

O ja, en de scheer prestaties van deze krabbers....beter dan menig krabber die een veelvoud kost. Mijn favoriete krabber.

Welke krabbers die een veelvoud kosten bedoel je dan Simson en heb je daar dan ook zelf mee geschoren :?:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier hoor ik graag ook meer over.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

mijn markt is een een drogist die doet in een variant van de Yuma, de Orak. Deze lijkt erg op de Yuma, zelfde handvat, maar in de bovenkant staat dus ORAK. Ook is hij geheel verchroomd.

O ja, en de scheer prestaties van deze krabbers....beter dan menig krabber die een veelvoud kost. Mijn favoriete krabber.

Welke krabbers die een veelvoud kosten bedoel je dan Simson en heb je daar dan ook zelf mee geschoren :?:

Je kan het niet laten he ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maar Jaco het is gewoon de scheerinteresse als iemand aangeeft dat dit de beste krabber is welke andere krabbers dan in dit vergelijkend onderzoek betrokken zijn.

Ben jij daar dan niet benieuwd naar? je gaat toch niet zomaar iets roepen dus ik denk dat Simson zelfs gaarne die andere krabbers benoemd zodat wij op deze post onze reactie kunnen geven en de discussie zich kan ontwikkelen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben inderdaad zeer geïnteresseerd in een vergelijk ten opzichte van krabbers uit een duurder segment. Gezien de prijs van het instrument voldoet bijna het gehele assortiment aan verkrijgbare krabbers aan het gestelde criterium "een veelvoud van". Misschien moet ik een eventuele aanschaf van een vogel maar even parkeren.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nu word ik ook nieuwsgierig. Overigens had ik dezelfde gedachte als Hans toen ik de vergelijking las. Zou ik voor 2,50 afscheid kunnen nemen van al mijn overbodige krabbers? Dan kan ik van de opbrengst, dit jaar ook nog een wintersport reisje maken voor een goedkope koude beurt, hoef je alleen maar buiten te staan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welke opbrengst? Als deze zo goed blijken te zijn, dan koopt iedereen deze en niet jouw krabbers ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Daar heb je een punt Marco :-)

Ik denk dat hij eerder doelt op de EJ's, Merkurs en dergelijke in zijn vergelijk?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er zijn altijd beginners die voor de duurdere segment gaan, dus er is wel degelijk een markt voor. De vakantie folders dus maar alvast aangevraagd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het blijft me verwonderen hoe vissen die al zo vaak aan de haak gehangen hebben er toch steeds weer inlopen, blijkbaar als je maar het juiste aas gebruikt ..... :lol::lol::lol:

169ab4fa747889b25a55b37cea51d8ca.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee Snuff we zijn geen vissen maar waakhonden die blijven aanslaan bij dit soort onduidelijke zaken.

Stel dat we dit soort posten niet becommentariëren dan zullen nieuwe puppies op dit forum denken dat ik (wij) het hiermee eens zijn en daarom de vraag welke krabbers in de vergelijking betrokken zijn zodat ik (wij) middels een gezonde discussie een gefundeerd oordeel kan/kunnen geven.

En alleen zo -in mijn optiek- kunnen wij de hoge standaard van dit forum blijven garanderen.

IMG_0844.JPG.22c1bdefa151a8558c00e5bd69daa8be.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja dat is me een vraag waar begint en eindigt onzin en en welke standaard hanteer je hier voor en waar ligt de overgang naar kwaliteit en kennis van zaken, zeg het maar :?::?

Vaak in dit soort situaties is de kennis die mensen inbrengen de leidraad en zorgt de voorkomende discussie rond de ingebrachte draadjes voor de kwalificatie en valt niet vast te omschrijven. Meer de meeste stemmen gelden, voor wat dat ook waard mag zijn, zullen mijn inziens vervolgens de norm bepalen.

Daarom natuurlijk ook de vraag mijnerzijds waar de kennis vandaan komt dat deze krabber veel beter scheert als menige duurdere krabber en welke krabbers hier dan mee worden bedoeld en vervolgens graag de uitleg hoe hij tot deze conclusie is gekomen. Anders zal deze post al snel gerangschikt worden onder het kopje losse flodder en/of onzin en dat zal toch niet de bedoeling van Simson zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja de meeste stemmen gelden wat goed of slecht is.. gaat niet altijd op denk ik er zal altijd iemand zijn die de meeste stemmen tegenspreekt.

Oud toilet spreekwoord zegt beter 1 Yuma in de hand.. nee die gaat niet op.

Ik weet het niet meer, maar heb nu een geweldige drang om een Yuma aan te kopen en te vergelijken met bv een red ring.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die kan ik in het vrgelijkings ritueel mee nemen.. misschien wel goed idee om te vergelijken met meerdere A krabbers.

Zondag toch naar de Zwarte Markt dus kan ik daar gelijk een Yuma mee nemen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ben heel benieuwd naar je bevindingen, gaan we van jouw vergelijkende testen iets lezen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn bijdrage aan dit belangrijke onderwerp zou zijn; staat goed Rolf die baard, blijvend ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

En nog belangrijker en aansluitend op wat ze mij proberen te flikken, ga je al die scheerrommel tegen een zacht prijsje op de markt gooien? ;-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Flikken flikken in Nederland hebben wij hier een ander woord voor namelijk meedenken.

Die Wimmie en Snuff slaan de spijker recht op zijn tats want wat moet Rolf nu nog met zoveel scheerzepen en ander spul.??

Wederom graag even je lijst met zepen ter inzage van ondergetekende opsturen Rolf :lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Rolf laat zn baard staan omdat hij niet met minderwaardige zut wenst te scheren. Daar hij echter nog geen Yuma heeft ...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Komt er een groepsaankoop om de kosten een beetje te drukken?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.