Jeroniemo Posted January 27, 2014 Share Posted January 27, 2014 Ik zou graag binnen de gestelde forumregels willen handelen en hoop dat ik dit in het juiste topic plaats. Goedenavond allemaal, Via een plaatselijke weggeefhoek ben ik in het bezit gekomen van een scheerkistje met spiegel. Op de achterkant van de spiegel staat de opdruk REA Baarn. Er zitten kleine gaatjes in de bodem, mogelijk door houtworm. Verder is aan de rechterkant een deel van de spiegelhouder afgebroken die al eens gelijmd is. Het kistje kan dus een onderhoudsbeurt gebruiken. De extra produckten die ik erbij gekregen heb geef ik ook door. De verzameling bestaat uit: - Scheerkistje - Gillette Satin Care for Woman Moisture Rich Shave - MyLord After Shave Cream van mylène products Omdat ik dit scheerkistje gratis heb gehad geef ik het gratis weg. Het enige wat jij hoeft te betalen zijn de verzendkosten. Je mag zelf de vervoerder uitkiezen en de manier van verzenden(basis, verzekerd enz.). Wat moet je doen om kans te maken? Typ in de reactie: lootje graag En vertel mij wat je plannen met het kastje zijn. Zondag middag zal ik de winnaar looten/kiezen. Groeten Jeroen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snowmiss Posted January 28, 2014 Share Posted January 28, 2014 Ik zou graag binnen de gestelde forumregels willen handelen en hoop dat ik dit in het juiste topic plaats. De juiste plek op het forum hiervoor is De Markt. Verder leuke actie, maar ik sla 'm over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts