Ga naar inhoud

Show je aankopen!

ChrisVanMeer
 Delen

Aanbevolen berichten

Overgenomen van @Kwast73. Bij het laden net zo zenuwachtig als bij 1e d.e. mesje ( incl kop er verkeerd om opzetten).

verrassend licht apparaat 

Samen met een Tabacco edt, mooie verrassing 

image.jpg

• Vind ik leuk 11
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Levi

Ja na een paar keer geprobeerd te hebben waren ze toch wel fijn.

Voordat ze helemaal niet meer te koop zijn heb ik i.i.g. wat liggen 😆

Een Marokkaanse collega gaat ook nog voor mij kijken of hij wat uit Marokko kan laten over komen. 👍

• Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Marokkaanse Wizamet komen toch gewoon uit de Gillette fabriek in St Petersburg. Ze worden in Marokko gedistribueerd door Gillette. Blijkbaar erg goedkoop. Ze zijn in ieder geval volop te krijgen

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, dhr K zei:

Die Marokkaanse Wizamet komen toch gewoon uit de Gillette fabriek in St Petersburg. Ze worden in Marokko gedistribueerd door Gillette. Blijkbaar erg goedkoop. Ze zijn in ieder geval volop te krijgen

Helemaal juist. Ze kosten daar een drol. En zijn op iedere hoek van de straat te krijgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Executive zei:

Nog meer samples 😎

Binnen een week geleverd uit Canada 👌20210618_193233.jpg

ik  hoop dat jij Stirling een goede zeep vindt 🤪🤪

haha... veel plezier

• Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@koenfucius  Wat vind je van de Mudderfocker? Ik heb 1 zeep van Razorock, de Carribean Holiday en die viel mij erg tegen. Hij werd aangeboden met een complex geur profiel, maar de zoete vanillie is het enigste wat ik eruit kan halen.

Toch jammer, want als ik de geurprofielen bekijk van Razorock krijg ik toch weer de neiging om er een te kopen, Plague Doctor blijft er eentje die ik ooit wellich nog zou aanschaffen. Ik hoop dat de Mudderfocker een betere zeep is dan de Carribean Holiday die ik heb.

Hoe dan ook, veel plezier met je aankopen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Soapcollector ik ben slecht in het omschrijven van geuren, maar vind deze wel prettig - niet al te sterk maar wel redelijk complex. Enige wat mij een beetje verraste was de consistentie - ik dacht dat het om een zeep ging, maar het lijkt wel een crème, zeer zacht. Maar ik ben blijk met de aankoop.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Soapcollector
Ik heb ook een Razorock zeep, irishcountyside, zeep is ok maar de geur viel mij een beetje tegen. Het ruikt lekker maar niet echt sterk en niet lang aanwezig, de splash vind ik super.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De plague doctor is ok. Ik heb ook black bay en daar vond ik echt niks aan. Ligt stof te happen in een donkere hoek (waar hij thuishoort). Als iemand die wil hebben pm me maar. Toch ben ik geen fan van Razorock zepen. In het beste geval niet meer dan ok.

krokos.jpg

• Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.