Bonanza Geplaatst: 11 september 2020 Delen Geplaatst: 11 september 2020 Razorock hawk v2 9 Link naar bericht Delen op andere sites
Rudi Geplaatst: 11 september 2020 Delen Geplaatst: 11 september 2020 ChrisA schreef 4 uur geleden: Ik ben wel van de grotere messen, het scheert in ieder geval fantastisch. Kan ik me voorstellen. Eerst maar eens fatsoenlijk leren manoeuvreren met wat ik nu heb aan open messen Bonanza schreef 5 minuten geleden: Razorock hawk v2 ? Link naar bericht Delen op andere sites
Rudi Geplaatst: 11 september 2020 Delen Geplaatst: 11 september 2020 Het was postbode dag vandaag. Mijn nieuwe handgemaakte Italiaanse kwast is ook net binnen 16 Link naar bericht Delen op andere sites
jampot Geplaatst: 11 september 2020 Delen Geplaatst: 11 september 2020 The italian haul: 8 Link naar bericht Delen op andere sites
ChrisVanMeer Geplaatst: 12 september 2020 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2020 DG Semicolon zeep. 4 Link naar bericht Delen op andere sites
dhr K Geplaatst: 12 september 2020 Delen Geplaatst: 12 september 2020 Mooie kwast @Rudi wie heeft hem gemaakt? @Bonanza handig dat je een krabber krijgt bij een doos Oud Kampen sigaren...? 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Rudi Geplaatst: 12 september 2020 Delen Geplaatst: 12 september 2020 17 minuten geleden, dhr K zei: Mooie kwast @Rudi wie heeft hem gemaakt? @Bonanza handig dat je een krabber krijgt bij een doos Oud Kampen sigaren...? Hij komt van Roberto Cavallo, heeft op winkeltje op Etsy. Het aanbod varieert sterk, maar er zitten regelmatig mooie stukken tussen. 1 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Rudi Geplaatst: 16 september 2020 Delen Geplaatst: 16 september 2020 Heel wat sneller binnen dan verwacht. Wordt wel spannend de eerste keer hiermee scheren. Heeft een aantal decennia in de opslag gelegen, maar ziet eruit als nieuw. 9 Link naar bericht Delen op andere sites
meemai Geplaatst: 17 september 2020 Delen Geplaatst: 17 september 2020 19 uren geleden, Rudi zei: Heel wat sneller binnen dan verwacht. Wordt wel spannend de eerste keer hiermee scheren. Heeft een aantal decennia in de opslag gelegen, maar ziet eruit als nieuw. Iedereen kan je adres zien, ik denk dat hier geen kwaadwillende lui zitten, maar misschien handig om die foto eruit te halen voor je eigen privacy? Ik zoomde in omdat ik Japanse postzegels mooi vind. 2 1 Link naar bericht Delen op andere sites
ChrisVanMeer Geplaatst: 17 september 2020 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2020 Eens met @meemai. Vooralsnog even die afbeelding verwijderd. 1 2 Link naar bericht Delen op andere sites
Rudi Geplaatst: 17 september 2020 Delen Geplaatst: 17 september 2020 1 uur geleden, meemai zei: Iedereen kan je adres zien, ik denk dat hier geen kwaadwillende lui zitten, maar misschien handig om die foto eruit te halen voor je eigen privacy? Ik zoomde in omdat ik Japanse postzegels mooi vind. 1 uur geleden, ChrisVanMeer zei: Eens met @meemai. Vooralsnog even die afbeelding verwijderd. Bedankt mannen! Ik ben daar altijd wat laconiek in maar jullie hebben absoluut gelijk. 2 Link naar bericht Delen op andere sites
Dajd94 Geplaatst: 17 september 2020 Delen Geplaatst: 17 september 2020 Twee zepen van Declaration Grooming Een custom kwast van Wolf Whiskers. Ik ben erg blij met deze kwast!! 9 Link naar bericht Delen op andere sites
JvdK Geplaatst: 19 september 2020 Delen Geplaatst: 19 september 2020 Old Spice scheermok. Handig klein en laag model. Wel zonder het rode dekseltje want dan vragen ze er tegenwoordig €20 tot €25 voor ?. Omdat ik er geen zeep in bewaar heb ik de deksel niet nodig. Gelukkig kan je ze soms ook voor €5,00 kopen ? 10 Link naar bericht Delen op andere sites
Daan Geplaatst: 19 september 2020 Delen Geplaatst: 19 september 2020 Prometheus Handcrafts Green apple zelf een 28mm Oumo Motherload in gezet. 8 Link naar bericht Delen op andere sites
ChrisVanMeer Geplaatst: 22 september 2020 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2020 10 Link naar bericht Delen op andere sites
ChrisVanMeer Geplaatst: 23 september 2020 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2020 9 Link naar bericht Delen op andere sites
dhr K Geplaatst: 23 september 2020 Delen Geplaatst: 23 september 2020 Uit de UK. Binnen 2 dagen thuis: 8 Link naar bericht Delen op andere sites
Daan Geplaatst: 23 september 2020 Delen Geplaatst: 23 september 2020 @ChrisVanMeeris jouw kwasten aandoening besmettelijk? Zo ja bedankt hé! 😜 ik ben bezig met een nieuwe badkamer denk dat ik een walk-in scheerkast ga aanbouwen 🤪🙈 8 5 Link naar bericht Delen op andere sites
ChrisVanMeer Geplaatst: 23 september 2020 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2020 Graag ge@Daan 1 6 Link naar bericht Delen op andere sites
Massimo Geplaatst: 23 september 2020 Delen Geplaatst: 23 september 2020 Ook aangekomen 8 Link naar bericht Delen op andere sites
dhr K Geplaatst: 24 september 2020 Delen Geplaatst: 24 september 2020 wat geurtjes voor na het scheren 7 Link naar bericht Delen op andere sites
jos schenau Geplaatst: 26 september 2020 Delen Geplaatst: 26 september 2020 Tabac navulling om de gure winter door te komen en wat mesjes. 9 Link naar bericht Delen op andere sites
CobraX Geplaatst: 28 september 2020 Delen Geplaatst: 28 september 2020 7 Link naar bericht Delen op andere sites
CobraX Geplaatst: 29 september 2020 Delen Geplaatst: 29 september 2020 8 Link naar bericht Delen op andere sites
Tony Geplaatst: 30 september 2020 Delen Geplaatst: 30 september 2020 Een flinke licht groene Thuringer wetsteen, 9 inch lang, zo groot kom je ze niet zo vaak tegen. De verkoper wist wat hij had dus ik moest er wel wat voor neerleggen. De komende maand wordt mij rotatie opgefrist Op deze steen. er naast op de foto mijn licht blauwe uitvoering 6 Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen