Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Was zojuist in Padova, liep daar een kleine zaak in, tot de nok toe gevuld met scheerproducten uit allerlei landen. Kwam zelfs Vergulde Hand tegen! Uiteindelijk naar huis gegaan met een nieuwe SV geur (Cubebe) en wat badzeep blokjes (o.a. Di Santa Maria Novella op aanraden van de zeer enthousiaste verkoopster). Leuk!

• Vind ik leuk 6
Link naar bericht
Delen op andere sites
ChrisVanMeer schreef 20 minuten geleden:

Gewoon een andere plek met haar opzoeken @Daan ;) 

Ik heb al een tijdje coupe Corona en wielren benen om nou het hoofd van mijn wederhelft kaal te scheren gaat wat ver 🙈

• Haha 3
Link naar bericht
Delen op andere sites
Daan schreef 30 minuten geleden:

@Rudi ja ⅞ ik twijfelde tussen 6/8 en 7/8. 8/8 Wordt het naar mijn mening bijna een hakblijl 😉

Aan het idee van 8/8 Moet ik inderdaad nog een paar jaar wennen denk ik. Moet bekennen dat ik niet goed op m’n netvlies heb hoe groot m’n kamisori precies is.

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Zelf een Wade & Butcher mogen ontvangen nadat deze  5 dagen bij Post.nl is geweest.

Deze stond al geruime tijd op Marktplaats en ik kon mij niet langer inhouden. Kon hem tegen een interessant bodje overnemen.

13/16" breed en de claim van de verkoper, eigenlijk NOS blijkt zeker niet overdreven. Onder een 60x loupje de bevel bekeken en die ziet er super uit. Ik ben benieuwd wanneer ik zo'n mooie bevel kan fabriceren.

Vanmorgen proefscheren en in één gang 100%  super glad, er was niets meer af te krijgen.

Wade&Butcher1.JPG

• Vind ik leuk 8
Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.