Ga naar inhoud
ChrisVanMeer

Show je aankopen!

Aanbevolen reacties

Na enkele jaren van afwezigheid, maar wel stug door scheren raakten mijn producten daadwerkelijk op. Heb nu 3 nieuwe flesjes Myrsol aftershave (C, balsamica en emulsion).

• Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

image.png

Van een Amerikaanse scheergroep waar ik ieder jaar meedoe aan een Secret Santa dingetje.

Scent Profile: Tobacco, Citrus, Anise, Musk, Patchouli, Burnt Sugar, Black Pepper & Benzoin Resin.

Malbolge is teeming with woody and aromatic accords while a subtle undercurrent of sweetness flows alive underneath. A scent so enchanting it has to be up to something clever!

Blood Orange and Bergamot bleed like electricity into a beating heart note of Black Pepper and Benzoin Resin along with Licorice (Star Anise) and Burnt Sugar. All this set against a backdrop of base notes like Patchouli, Dark Musk & Tobacco.

This classic Autumn blend is perfect for men looking for just a touch of something different this Fall Season...though I bet you reach for it all year long!

• Vind ik leuk 6

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zojuist ontvangen: een scheerzeep van JabonMan: Lignum - SE 2019 foroafeitado.
En: 2 Tuxedo's 30 mm van OUMO Brush.

0J7lq4s.jpg

Die Tuxedo's hebben 14 dagen bij de Nederlandse douane gelegen, daarna 5 dagen bij PostNL.
Geef toe dat de adressering en CN22 formulier echt onduidelijk waren, maar met de informatie die ik verstrekt heb zou het aanmerkelijk sneller gekund hebben ...

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Levering van Slickboys.uk! Heel vlotte service! 

76A54AD8-02C2-4B03-889D-E11BA718A814.jpeg

• Vind ik leuk 5

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
DoubleB schreef op 27-12-2019 om 16:35:

Na enkele jaren van afwezigheid, maar wel stug door scheren raakten mijn producten daadwerkelijk op. Heb nu 3 nieuwe flesjes Myrsol aftershave (C, balsamica en emulsion).

waar heb je de AS's gekocht? Ben een fan van Myrsol en ook die van mij raken op. Ik heb ze ooit via Heertjepronker gekocht maar die heeft ze niet meer. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Shavingexperience schreef 1 uur terug:

waar heb je de AS's gekocht? Ben een fan van Myrsol en ook die van mij raken op. Ik heb ze ooit via Heertjepronker gekocht maar die heeft ze niet meer. 

Gifts&Care in Spanje

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vandaag deze 30mm Tuxedo kwast met een Tulip-handvat ontvangen van @Jan Zoethout

Het Ziricote houten handvat is behandeld met Danish Oil. Perfect stukje vakwerk, erg tevreden mee!

0NURDCn.jpg

• Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Eerste aankoop van 2020 😀

After Shave had ik aangekocht na contact met @ChrisVanMeer  (bedankt!) via Instagram om een idee te krijgen van de geur. 

Was zo tevreden over de After Shave dat ik de EdP er gewoon bij wilde 😄

DSC-0214-01

• Vind ik leuk 5

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ding is meer dan een maand onderweg geweest, maar was het wel waard hoor eej :D 

24mm (voelt in werkelijkheid iets groter) Yaqi Silvertip met een prachtig kleurtje blauw handle.

Met de holiday sales gehaald, net 30 euro kwijt incl allerlei kortingscoupons.

Ik zeg, koopje.

Net zijn eerste shampootje gehad.

So far, voelt lekker zwaar, flinke knot met redelijk wat stevigheid en zachte tips.

Stinkt overigens niet zo hard als ik van sommige dassenkwasten gewend ben.

Nu maar eens over een dag of 2 a 3 kijken hoe het presteert en aanvoelt op het gezicht met een lekker zeepje.

WhatsApp Image 2020-01-06 at 17.07.32.jpeg

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Uit een leuke ruil verkregen! De geur is meer koffie/chocolade dan dat het tabak-achtig is, maar erg lekker!

Berg Rapiraatjes en een sampler Captain's Choice Sandalwood gekregen als extraatje!

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Leuk label, maar ik denk niet dat ik deze vaak ga gebruiken. De geur is niet echt een match voor me.

IMG_5309.jpeg

• Vind ik leuk 5

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

de black tea klinkt goed van de rest, en zeker van  de combi, krijg ik geen beeld. @ChrisVanMeer ik geloof je meteen dat het niet geslaagd is. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn vrouw heeft hem ook geroken en die denkt gelijk aan de geur van een ondergelopen kelder.

• Haha 5

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

hahaha dat is toch wel heel iets anders dan de beschrijving suggereert. Jammer voor je miskoop

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Om de 2 setjes A&E compleet te maken vandaag dit ontvangen. Heerlijke geuren allebei. En ook nog eens een hele goede zeep. 

Ik gok dat het ook mijn laatste aankoop was van het jaar gelijk

spacer.png

• Vind ik leuk 6

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hiram en Enoch en de Murphy and McNeil zeepjes en balsem.

Binnenkort toch maar eens een selectie maken en een aantal zaken op de markt zetten, ik heb gewoon té veel.

IMG_20200111_185458.jpg

• Vind ik leuk 9

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

pannacrema zwart

tabula rasa tea and cardamon

pereira shavery

Myrsol emulsion

proraso wit ASB

proraso rood AS

netjes binnen een week uit Spanje aangekomen. Was wel een reden om een kast in de badkamer te zetten en in te richten. De lades waren vol... Hoezo te veel spullen?😚

• Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanmiddag pakje opgehaald:

6eymf3N.jpg

- Prep in een potje en in een tube
- 3P in een potje
- Proraso - van de blauwe lijn scheercrème en aftershave balsem

Prep is behalve voor het scheren goed voor erna, schrale handen, zonnebrand, vermoeide voeten, insectenbeten, etc.
Voor 3P schijnt dat ook zo te zijn.

Prep in een tube speciaal voor de schrale handen, zonnebrand, vermoeide voeten, insectenbeten, etc.
Van de blauwe Proraso moet er nog een pre-shave komen.

gtk1Qq0.jpg

Kan ik de verschillende pre-shaves eens vergelijken, waarschijnlijk leg ik de Proraso groen, Prep en 3P na het uitproberen apart voor het zomerseizoen.

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.