Ga naar inhoud
ChrisVanMeer

Show je aankopen!

Aanbevolen reacties

RolfMetHaar schreef 1 uur terug:

Naar koekjesdeeg emoji16.png
Niet heel uitgesproken, wel een hele fijne zeep, een van mijn favorieten

@LeviHeeft inderdaad daar wel iets van weg. Nog niet kunnen testen helaas...

• Bedankt! 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Levi schreef 1 uur terug:

@RolfMetHaar koekjesdeeg 🤣? Niet mijn favoriete geur 🤷‍♂️. Ben geen zoete bek 😁.

Wil je een sample proberen? Stuur maar even PB. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gekocht, maar niet door mij - maar door @ehv:

PzszPUe.jpg

Een potje La Cigale scheerzeep - ruikt bescheiden naar lavendel plus nog 3 lavendel handzeepjes.

Dank je wel, Wim ! ;-)

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Chipper schreef op 10-8-2019 om 14:35:

Op vakantie in Italië. Ik had nog niks van Proraso thuisliggen dus dan is het ideaal om te gaan hamsteren. Supergoedkoop hier. Een bakje zeep kost maar 1.60 en de afterschave 4,50. Morgen nog maar eens terug voor de witte en blauwe varianten. De Proraso kwast is gewoon een Omega varken.
De Palmolive is de gewone versie maar dan in rode tube. Ik dacht de mentholversie gepakt te hebben.2df3c9b370fe98b55aaa7fd1f8944fc4.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Proraso kwast is niks. Het is een geknipte varken, deze zal nooit fijn splijten. Breng hem maar terug, want het is de naam 'proraso' eigenlijk niet waard.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb het idee dat een gedeelte van de haartjes goed splijten. Anderen splitsen precies minder goed. De kwast is toch al aanmerkelijk zachter dan aan het begin. Echt ontevreden ben ik er niet van maar mijn twee andere varkentjes doen het nog net iets beter/fijner....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Chipper schreef 25 minuten geleden:

Ik heb het idee dat een gedeelte van de haartjes goed splijten. Anderen splitsen precies minder goed. De kwast is toch al aanmerkelijk zachter dan aan het begin. Echt ontevreden ben ik er niet van maar mijn twee andere varkentjes doen het nog net iets beter/fijner....

Deze kwast was @Sjeng zijn eerste, en toen ik hem in de handen had deed het mij eerder denken aan een stofborstel voor het schoonmaken van kozijnen tijdens het schilderen. Hij had hem al tig keer gebruikt (40x?) en het bleef nog steeds even hard. Brrrrrr, snap niet dat Proraso hun naam op durft te vermelden. Echt 1 van de slechtste kopen die kunt doen, op Derby Extra's na dan ;)

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn 3 zeepjes zijn aangekomen (in feite wilde ik vooral de CRSW maar omdat ik de andere niet kende, er uit nieuwsgierigheid maar bij genomen)f1187bb636ecd6f95558ce72ba2eb51b.jpg

• Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
RolfMetHaar schreef 10 uur geleden:

Misschien doorgeven aan een beginner?

Enkeltje prullenbak. Dit werkt demotiverend,  en geeft een slechte naam aan alle varkensharen kwasten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
d1rk schreef 56 minuten geleden:

Enkeltje prullenbak. Dit werkt demotiverend,  en geeft een slechte naam aan alle varkensharen kwasten.

Het is gewoon een Omega 10049 kwast. Vanochtend nog mee geschoren en begint prima aan te voelen. Wel een erg grote kwast!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
d1rk schreef 22 uur geleden:

Ik vermoed dat je zelf een slecht exemplaar hebt getroffen, dat maakt niet dat alle Proraso kwasten niet de moeite waard zijn. Zelfs de goodkoopste omega kwast die te koop was bij Trekpleister drogisten, a €3,70, was niet geknipt. De haaruiteindes kunnen echter wel hard zijn, met een vergrootglas zie je al snel dat dat aan de hand is. Het splijten gebeurt dan niet of laat veel te lang op zich wachten. 

• Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vermoed dat je zelf een slecht exemplaar hebt getroffen, dat maakt niet dat alle Proraso kwasten niet de moeite waard zijn. Zelfs de goodkoopste omega kwast die te koop was bij Trekpleister drogisten, a €3,70, was niet geknipt. De haaruiteindes kunnen echter wel hard zijn, met een vergrootglas zie je al snel dat dat aan de hand is. Het splijten gebeurt dan niet of laat veel te lang op zich wachten. 

Heb ze hier ook staan. Varkenshaar heeft mijn persoonlijke voorkeur niet omdat ik van zachtere haren houd, maar heb idd nog nooit bericht terug gehad dat hij extreem hard blijft na gebruik. Wel dat hij immens groot is haha.
Maar bij alles kan je een flater treffen. Heb ooit een silvertip a €123,- kunnen terug sturen omdat de knot scheef en te los zat. Prijs zegt zeker niet alles.
  • Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gisteren stond de postbode aan de deur met een pakje van Gifts&Care.
Daarin een Game Changer GC-OC84 ((open) kam met 0.84 mm "blade gap") en "Super Knurl" greepje.
Mijn GC scheerkop zonder tandjes met het "Super Knurl" greepje had ik al bij voorbaat verkocht.
In de haast ben ik er dus niet toe gekomen de oorspronkelijke GC-OC84 op de foto te zetten.

Vandaag heb ik het nieuwe scheerkopje mooi spiegelglad gepolijst en aan m'n titanium Stork "Paladin" greepje geschroefd.

iyyyQuu.jpg

Hier een plaatje van m'n nieuwe krabber ... ;-)

• Vind ik leuk 12

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Afgelopen dagen gekampeerd in Friesland, en gisteren bleek er een rommelmarkt in een naburig dorp te zijn... 

Net terug thuis en eerste schoonmaakbeurt:

IMG_20190901_164410037.thumb.jpg.2f71dca83710dfca48f9bf8bf27f6fb0.jpg

Het doosje los gekocht, de rest echter uit een "graaikist", alles voor 2€. De meeste krabbers in die kist had ik al, maar tja, een gillette "old type" of diverse tech zijn  nog steeds voor dat soort prijzen te vinden. Dit is wat ik er uit gehaald heb.

Uiteraard erg blij met de scheve, en die Apollo had nog een keurige kop, maar brakke greep.

1463258622_IMG_20190901_164443101(1).thumb.jpg.9e509032cb7d91208eb26db74efe8e57.jpg

De Schick's (plastic greep)  kwamen niet helemaal fraai uit de ultrasoon, en de bovenste hebben erg last van Zamac rot. De Valet was wel in goede staat,

De twee meest links, had ik ook nog niet, zijn duidelijk verwant, met de een een wat dikkere grip, de ander met een dunnere. Hebben beiden een kop die helemaal niet vernikkeld/verchroomd lijkt. In die kist lagen er diversen van beiden, ook met die Zamac-look. Iemand een idee, mogelijk oost Europees?

• Vind ik leuk 5

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jan Zoethout schreef op 29-8-2019 om 17:32:

Gekocht, maar niet door mij - maar door @ehv:

PzszPUe.jpg

Een potje La Cigale scheerzeep - ruikt bescheiden naar lavendel plus nog 3 lavendel handzeepjes.

Dank je wel, Wim ! ;-)

Fijn zepie die La Cigale, zeker voor het geld. Heb hem zelf ook meegenomen uit Frankrijk en enkele dagen geleden gebruikt.

Prima spul.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.