jos schenau Geplaatst: 16 juli 2019 Delen Geplaatst: 16 juli 2019 Ik twijfel er niet aan dat ik veel scheer plezier van dit mes zal hebben. Nogmaals mijn dank Link naar bericht Delen op andere sites
shadowman12 Geplaatst: 16 juli 2019 Delen Geplaatst: 16 juli 2019 Net was Eufros samples binnengekregen via shavedash 3 Link naar bericht Delen op andere sites
Coarse Geplaatst: 16 juli 2019 Delen Geplaatst: 16 juli 2019 Aankopen laatste week:Nom pure badger dark ashWilkinson zeep en cremePalmoliveRandom scheercremeNom scheerzeepFeather 6 Link naar bericht Delen op andere sites
RolfMetHaar Geplaatst: 16 juli 2019 Delen Geplaatst: 16 juli 2019 Stond al lang op het lijstje, nu is hij er.Razorock gamechanger 68p 10 Link naar bericht Delen op andere sites
Levi Geplaatst: 17 juli 2019 Delen Geplaatst: 17 juli 2019 Vandaag in de bus geleverd. Gold Dollar 208. Dank je @Tony 6 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Tony Geplaatst: 17 juli 2019 Delen Geplaatst: 17 juli 2019 Veel plezier ermee Levi 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Kitchen Geplaatst: 17 juli 2019 Delen Geplaatst: 17 juli 2019 Mn nieuwe strop van @Joël vandaag ontvangen.Blij mee! 4 Link naar bericht Delen op andere sites
RolfMetHaar Geplaatst: 17 juli 2019 Delen Geplaatst: 17 juli 2019 Gamechanger 0.84 baseplate maakt mijn setje compleetEn weer wat mesjes voor op de probeer stapel [emoji4]Dank@Kazuya17 ! 6 Link naar bericht Delen op andere sites
Jan Zoethout Geplaatst: 17 juli 2019 Delen Geplaatst: 17 juli 2019 Vanmiddag ontvangen uit Minsk, Belarus: Stork handvat "Paladin", titanium, 100 mm Prima maatje voor mijn gepolijste RR Game Changer GC84-P Ben er blij mee ... 9 Link naar bericht Delen op andere sites
IEDierckx Geplaatst: 17 juli 2019 Delen Geplaatst: 17 juli 2019 Mijn Koraat custom kamisori. Anders dan ik in gedachten had maar toch wel mooi vind ik. Foto's van verkoper. 9 Link naar bericht Delen op andere sites
mhharsta Geplaatst: 17 juli 2019 Delen Geplaatst: 17 juli 2019 Knap stukje werk! Ik ben benieuwd of je straks goed uit de voeten kan met het handvat. Link naar bericht Delen op andere sites
Frank Geplaatst: 17 juli 2019 Delen Geplaatst: 17 juli 2019 Ziet er schitterend uit. Ik ben benieuwd naar je bevindingen. Link naar bericht Delen op andere sites
Alex_G Geplaatst: 17 juli 2019 Delen Geplaatst: 17 juli 2019 Vandaag bij @Tony lang gereden om een open scheermes op te halen Nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en rondleiding door de scheerkamer !! 6 Link naar bericht Delen op andere sites
Tony Geplaatst: 18 juli 2019 Delen Geplaatst: 18 juli 2019 Altijd leuk om een medeforumlid te mogen ontvangen. Een Puma 5/8 in vrijwel Nieuwstaat met een gebroken handvat. 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Jan Zoethout Geplaatst: 18 juli 2019 Delen Geplaatst: 18 juli 2019 Dit is Ganesha, de Hindoe godheid met het olifantenhoofd: Scheergerelateerd ? Jazeker - Ganesha zal geregeld figureren in mijn plaatjes van m'n SvdD's .... Net zoals z'n collega's de serene Thaise Boeddha en de vrolijke Chinese Boeddha. De beeldjes zijn een centimetertje of 5, 6 groot ... 4 Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst: 18 juli 2019 Delen Geplaatst: 18 juli 2019 Jan Zoethout schreef 36 minuten geleden: Dit is Ganesha, de Hindoe godheid met het olifantenhoofd: Scheergerelateerd ? Jazeker - Ganesha zal geregeld figureren in mijn plaatjes van m'n SvdD's .... Net zoals z'n collega's de serene Thaise Boeddha en de vrolijke Chinese Boeddha. De beeldjes zijn een centimetertje of 5, 6 groot ... Verwar je Ganesha niet mijn schoonloeder? Het lijken wel tweelingen. Link naar bericht Delen op andere sites
Jan Zoethout Geplaatst: 18 juli 2019 Delen Geplaatst: 18 juli 2019 UnShaven schreef 47 minuten geleden: Verwar je Ganesha niet mijn schoonloeder? Het lijken wel tweelingen. Dat pleit dan niet voor Ganesha ... ? Link naar bericht Delen op andere sites
Frank Geplaatst: 18 juli 2019 Delen Geplaatst: 18 juli 2019 Tony schreef 5 uur geleden: Altijd leuk om een medeforumlid te mogen ontvangen. Een Puma 5/8 in vrijwel Nieuwstaat met een gebroken handvat. Ik zag hem staan op MP. Mooie aankoop. Ga je daar nieuwe scales opzetten of probeer je die breuk te repareren? Link naar bericht Delen op andere sites
Tony Geplaatst: 18 juli 2019 Delen Geplaatst: 18 juli 2019 Ik heb hem tijdelijk in andere scales geplaatst voor het slijpen en een testshave ik zal ook proberen om de breuk te lijmen met een verstevigingsplaatje eronder, we gaan het nog zien Link naar bericht Delen op andere sites
koenfucius Geplaatst: 18 juli 2019 Delen Geplaatst: 18 juli 2019 Help, de zeepvoorraad blijft maar groeien 8 Link naar bericht Delen op andere sites
Lampuhkap Geplaatst: 19 juli 2019 Delen Geplaatst: 19 juli 2019 Een prachtige trade met iemand gehad, oud spul eruit en een hagelnieuwe MdC Fougere ervoor terug. De collectie groeit......can i catch them all? 8 Link naar bericht Delen op andere sites
Alex_G Geplaatst: 19 juli 2019 Delen Geplaatst: 19 juli 2019 Geen aankoop maar de zepen en cremes die @koenfucius heeft opgestuurd zijn aangekomen ?? had me nog net geschoren dus meteen maar 1 geprobeert. Nogmaals bedankt @koenfucius en zal zeker laten weten hoe ze allemaal bevallen ! 3 Link naar bericht Delen op andere sites
Dajd94 Geplaatst: 20 juli 2019 Delen Geplaatst: 20 juli 2019 De bestelling mesjes is binnen. Kan weer even vooruit. Ik doe gemiddeld 1,5 beurt met een mesje. 4 Link naar bericht Delen op andere sites
Coarse Geplaatst: 20 juli 2019 Delen Geplaatst: 20 juli 2019 De bestelling mesjes is binnen. Kan weer even vooruit. Ik doe gemiddeld 1,5 beurt met een mesje. 1 tot 5 of 1,5 want dat vind ik dan wel heel weinig? Link naar bericht Delen op andere sites
Tony Geplaatst: 20 juli 2019 Delen Geplaatst: 20 juli 2019 Soms heb je mazzel en komen er fraaie messen jouw kant op. deze week een Puma weliswaar met een gebroken scale, een Wicawa en deze Charlex de Charlex had kromme scales die ik inmiddels vervangen heb maar dan heb je ook wel wat 7 Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen