Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

onno schreef 5 uur geleden:

ben benieuwd of je verschil gaat ervaren. Jec hebt toch ook een "gewone" Koraat?

Zeker enorm verschil, vanochtend merkte ik het verschil best wel bij de scheerbeurt, ik heb inderdaad een Koraat met full hollow. Kreeg mijn zware baard een stukje gladder op plekjes waar dat met de mijn normale koraat nog niet helemaal lukte (kin enzo)

• Bedankt! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Net op het postkantoor mijn koma nagura  opgehaald, moest wel 30€ betalen. De kraanvogel origami maakte dat uiteindelijk weer goed.

per gram 1€

70A3123B-C08E-40B0-96FA-B0D5ACEA5F1A.jpeg

• Vind ik leuk 7
Link naar bericht
Delen op andere sites

Al vaker voorbij gekomen op dit forum , de Razo rock Game-changer 0.84. Dit exemplaar met buldog handle.  

Eind Mei gekocht en eindelijk vanochtend bezorgd door de pakket bezorger. Hoefde niets bij te betalen.

Scheer mij het liefste met het open mes maar heb niet altijd tijd daarvoor. Ik miste nog en een goed DE mes en gezien de lovende recensies over de Razo rock  deze aangeschaft. Ben zeer benieuwd hoe dit mes scheert. Met een vers gilette rubi mesje moet hij de klus moeten klaren.

WP_20190713_12_24_26_Pro.jpg

• Vind ik leuk 6
Link naar bericht
Delen op andere sites
Marcel schreef op 12-7-2019 om 22:49:

Oef, dat maakt het een prijzig zeepje.

Prijzige zeepjes en inklaringskosten heb ik ook wel ervaring mee....mijn Penhaligons English Fern destijds via Bullgoose....ook een goeie mep voor betaald

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jan Zoethout schreef 3 uur geleden:

Vandaag gekocht op de Feelgood Market (Strijp-S, Eindhoven) van Kleurrijk Tafelen (https://www.kleurrijktafelen.nl/):

RfT1SJm.jpg

Cuenco klein Trenk - als scheerkom.
Diameter 12 cm, hoogte 6 cm, met mooi relief aan de binnenkant.
Precies goed voor op mijn planchetje ...

Mooi kommetje!

Link naar bericht
Delen op andere sites

IMG_20190714_205903043.thumb.jpg.6989fb75475c91457372ca091caa01a2.jpg

Paar dagen kamperen, deze aankopen al weer verleden week, vlak voor ik vertrok, maar lagen dus nog te wachten....

Wel gelukkig mee. De superspeed met zwarte greep van de kringloop, had ik alleen in hele slechte staat. De old type "service set" was echt een treffer. Scheerkistje verder vol met rommel, wel voor weinig. Helaas wel grote scheur, maar hoort er nu eenmaal bij, wel met spiegel en fluweel....

• Vind ik leuk 6
Link naar bericht
Delen op andere sites
Lampuhkap schreef 1 uur terug:

Prijzige zeepjes en inklaringskosten heb ik ook wel ervaring mee....mijn Penhaligons English Fern destijds via Bullgoose....ook een goeie mep voor betaald

Oh ja, dat herinner ik me nog. De zeep was al fors aan de prijs en dan die bonus er nog eens bovenop 

Link naar bericht
Delen op andere sites
Marcel schreef 32 minuten geleden:

Oh ja, dat herinner ik me nog. De zeep was al fors aan de prijs en dan die bonus er nog eens bovenop 

image.png.adbef30f6cbf15458b41ba8acc4bb5c5.png

Destijds best een uniek dingetje. een NOS batch van Penhaligon's English Fern Tallow uit de jaren 80. 

Ze zijn in die tijd afgestapt van de tallow en daarna zijn ze zepen naar diverse reviews ontzettend veel minder geworden.

En ja, dat moest geprobeerd worden :P

Was volgens mij 60+ euro voor alleen de zeep al, kwam nog een bult aan shipping bovenop (kon je volgens mij ook al een halve zeep voor aanschaffen) en toen nog de douane/inklaring eroverheen. Correct me if i'm wrong

Quick and dirty edit:

$75 dollar per puck dus en dan komt de rest er nog bovenop. 

http://shavenook.com/showthread.php?tid=12975

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zit hier vol spanning te wachten op mijn BdF pakketje......
Honden bij de deur geparkeerd, zodat ik het NIET KAN MISSEN! (Honden slaan wel aan als de deurbel gaat)
Tracking site open en wachten maar........

En wat denk je.....
'We hebben je gemist. Je pakket bezorgen we bij een DHL ServicePoint.'
ZE HEBBEN NIETEENS AANGEBELD!

*zucht*

DHL bijna eigen...gebeurt hier ook regelmatig

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een Japans mes met een 2 cm breed lemmet.

Overgenomen van Buffel. Daarvoor mijn dank.

Sommige zullen de bonte scales maar niets vinden , maar ik wilde wel eens wat anders dan al die zwarte kraaien en witte duiven.

Ik ben benieuwd hoe het mes scheert maar een mes van Buffel (Eeelco) staat garant voor een vlijmscherp comfortabel mes gezien de slijp reputatie die hij heeft

Mijn ervaringen met het mes komen later in SvdD.

2019-07-16 12.50.28.jpg

• Vind ik leuk 3
Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.