Ga naar inhoud

Show je aankopen!

ChrisVanMeer
 Delen

Aanbevolen berichten

koenfucius schreef 11 uur geleden:

Ben benieuwd. Een verstelbare met erg breed handvat (waarin je je mesje kan opbergen)4694f6de16532731507ba51c4347963d.jpg

Wat een mooie en aparte krabber.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Harkos schreef 2 uur geleden:

2 zeepjes overgenomen van Kingjack. Toen de doos vandaag  arriveerde, zaten er 3 in, de Simpsons als bonus.

Geen bonus hoor Harrie mijn jonge bling bling vriend is gewoon slecht in rekenen. :lol:

• Vind ik leuk 2
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

efsk schreef 1 uur terug:

fijne zeep die meissner. moets er iets eerder vandaag nog aan denken, toen ik een lapsang souchong stond te ruiken.

Dan ga ik direct gaan denken, dat die zeep niets voor mij is. Bij lapsang souchong moet ik altijd denken aan het leeglikken van een asbak...

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Snowmiss schreef 28 minuten geleden:

Dan ga ik direct gaan denken, dat die zeep niets voor mij is. Bij lapsang souchong moet ik altijd denken aan het leeglikken van een asbak...

Daar sta je niet alleen in, phew, alsof je een picnic 5 minuten na een bosbrand probeert te houden, nee dank U!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snowmiss schreef 1 uur terug:

Daar trek je (bijna) de juiste conclusie ware het niet dat ik de zware turf /jodium achtige Whiskys adoreer en dus deze associatie met de Meissner iets vriendelijker vind klinken. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker geen topfoto  maar de buit is binnen (Sorry voor de slechte foto's)
Een rs10 met 2 bodemplaten en een Charcoal SS level 2

Hoe lang was de Charcoal onderweg? Ik ben ook in blijde afwachting namelijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Derby usta mesjes. De vraag is of het derby premium in een nieuw jasje of echt een nieuw mesje is.6926cbb5987ab55a851249bc329f804c.jpg

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk

Een Franse leger Gillette new type.8973edfa9e10c478e0e3f6fcc02ca5d7.jpg5daf3a8c93946ae1e64ad7e3a05890f5.jpg

• Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

ehv schreef 1 minuut geleden:

Derby usta mesjes. De vraag is of het derby premium in een nieuw jasje of echt een nieuw mesje.6926cbb5987ab55a851249bc329f804c.jpg

Denk eerder Derby extra in een nieuw jasje, de premium is net op de markt en best bruikbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ramon8 bij charcoal  heb ik lang op een wachtlijst gestaan en toe het mijn beurt was. Bij het ontvangen van de mail waarin stond dat het mijn beurt was heb ik de wens geopperd om een ss te krijgen. De verzending was 1 week onderweg.

De rs daarentegen was meer dan 3 welen onderweg.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een toevoeging voor vandaag. Ik heb dan ook wat in te halen.

Ik had in mijn onervarenheid op eBay.fr een Gibbs 15 hoofd met een niet passende steel gekocht.

Ik heb gelukkig op Etsy razorsharpfittings gevonden. Die heeft van het zielig hoofdje een mooie nieuwe krabber gemaakt door het maken van een nieuwe steel en knurl.4b58ba6d16cfd7193b3b0cd1a7d31a18.jpgc0fd5518493f84d33b759d5360d221cf.jpg695c2ba9ba40fe1396d84f66f24e8232.jpg

• Vind ik leuk 8
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alweer een tijdje geleden overgenomen, ontvangen (en inmiddels in gebruik) van  @jos schenau een Muhle R41 en R89 samen met een Yaqi kwast met Kai en Astra mesjes. 

Grote jubel kan ik wel zeggen!

De R41 is geweldig efficiënt en de R89 erg comfortabel voor dagelijks gebruik. De Yaqi dassenharen kwast Is wel even wennen. Kwast laten weken en en daarna vliegen de schuimvlokken  in het rond bij het soppen.  

Jos nogmaals dank! Ben er geweldig content mee.

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.