Ga naar inhoud

Show je aankopen!

ChrisVanMeer
 Delen

Aanbevolen berichten

WilcoRoos schreef 1 uur terug:

@Jan Zoethout Wat is nu het verschil met wat je eerst had? Ik zit nog altijd te wachten op bericht dat ik tot aankoop kan overgaan, hopelijk betekend dit dat de nieuwe lading klaar is!

Ik had eerst een Zeppelin V1 met 0.3 mm en 0.5 mm gap, een Zeppelin V2 met 0.7 mm gap aan beide zijden, en een Zeppelin V2 met 0.9 mm gap aan beide zijden.

De laatste 2 op speciaal verzoek van mij.

Deze Zeppelin is een standaard V2 met 0.5 mm en 0.7 mm gap.

Wat dat bericht tot aankoop betreft: geen idee hoe 't zit - deze onderplaat heb ik rechtstreeks bij Jose Antonio besteld ... ;-)

• Bedankt! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

IMG-1245.jpg

Alle spullen van Dambiro.de binnen, een grote sample meegekregen (rooie tube). De Malizia Uomo Vetyver Cream ruikt erg lekker, ik kan niet wachten om het morgen na het scheren op mijn bakkes te smeren. Wat een lucht. ?

• Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag was het tijd voor een uitje en dan is het al snel even een kop koffie doen bij mijn scheervriend Paul Kox in Breukelen, hoewel de koffie ditmaal ingeruild werd voor een flesje "vitaminen water" 

Altijd weer genoeg te bespreken en vandaag was het oude Utrecht en zijn herinnering hieraan naast de scheerwereld het grote topic.

En als ik lees dat een mede forum lid in tranen uitgebarsten is van de gementholeerde Superli Ice Tonic dan scherpt dit natuurlijk al mijn zinnen en komt de vraag naar boven is dit nog kouder dan de Kremlon Ice Cologne...........dus een proefflesje meegenomen...........we gaan het beleven Wilco. :D

Dan nog een klein flesje Violen, lavendel en nog wat aanverwante bloemen aftershave meegenomen en nog een Piver Cologne.

image.jpeg

• Vind ik leuk 2
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

d1rk schreef 21 uur geleden:

Ga je een winkeltje beginnen? ?

Nee hoor, gewoon veiligstellen voor het nageslacht. Moet inmiddels 154 worden opm de voorraad weg te scheren, dus een mesje meer of minder maakt niet meer uit, maar de keuze is mooi.

• Vind ik leuk 3
  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hanskoning schreef 4 uur geleden:

Vanmiddag was het tijd voor een uitje en dan is het al snel even een kop koffie doen bij mijn scheervriend Paul Kox in Breukelen, hoewel de koffie ditmaal ingeruild werd voor een flesje "vitaminen water" 

Altijd weer genoeg te bespreken en vandaag was het oude Utrecht en zijn herinnering hieraan naast de scheerwereld het grote topic.

En als ik lees dat een mede forum lid in tranen uitgebarsten is van de gementholeerde Superli Ice Tonic dan scherpt dit natuurlijk al mijn zinnen en komt de vraag naar boven is dit nog kouder dan de Kremlon Ice Cologne...........dus een proefflesje meegenomen...........we gaan het beleven Wilco. :D

Dan nog een klein flesje Violen, lavendel en nog wat aanverwante bloemen aftershave meegenomen en nog een Piver Cologne.

image.jpeg

Zeg, ik ben maar en Menthol beginneling, hij zal jou vast te licht in het koelvak gedeelte zijn ;-) Ik vind de geur na de menthol storm erg lekker, en die Eau de Cologne des Princes is een toppertje vind ik, daar ga ik in Breukelen zeker een fles van kopen! De andere twee zeggen me niet zoveel.

Ik ben benieuwd hoe je die Ice Tonic inschat en hoe lang bij jou de geur blijft hangen, ik ruik hem hier 's avonds voor de tv nog steeds na de ochtend scheerbeurt, een top volhouder die Ice Tonic!

aangepast door WilcoRoos
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De L.T. Piver colognes die ik ken bevallen me uitstekend. Enige lichte twijfels bij het lavendelwater; ik vind het aan de zoete kant. Meer Engelse lavender dan de wat scherpere Franse (waar ik de voorkeur aan geeft). Maar het is tenminste pure lavendel, en geen "bloemenmix" zoals bij Yardley's.

• Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Van een wel bekend forumlid overgenomen.  Een ERN open mes 7/8. Deze morgen viel hij op de deurmat , dus we gaan het meemaken.

Ik had nog geen 7/8 mes  in mijn rotatie en ben zeer benieuwd naar de prestaties.

Zie straks SvdD. Want hij mag gelijk aan de bak

WP_20190312_13_38_44_Pro.jpg

• Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

shadowman12 schreef 2 uur geleden:

Vandaag de SuperLi Ice Tonic binnen gekregen en heb het gevoel dat mijn gezicht een paar minuten was bevroren @WilcoRoos. Heb de sample ervan.

Ik had een flinke plens op mijn kinnebak en nek gesmeten, en kon 15 minuten niets meer zien van de tranen die maar bleven komen, de tweede keer was minder heftig, het went zeg maar.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een flinke plens op mijn kinnebak en nek gesmeten, en kon 15 minuten niets meer zien van de tranen die maar bleven komen, de tweede keer was minder heftig, het went zeg maar.
Waarom doen al die menthol-fanaten dat zichzelf toch aan???
Ik vermoed dat alles went, maar toch[emoji849]
  • Vind ik leuk 1
  • Haha 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

koenfucius schreef 35 minuten geleden:

Waarom doen al die menthol-fanaten dat zichzelf toch aan???
Ik vermoed dat alles went, maar tochemoji849.png

Het is net zo iets, denk ik,  als 'heet' eten, sommige mensen rennen al weg bij de eerste sporen van een beetje peperig, anderen willen bij elke hap tot het maximum uitgedaagd worden, en als gewoonlijk alles ertussen in.

• Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

ChrisVanMeer schreef 2 minuten geleden:

Helaas is de dop van de Lime nogal bekrast. Heb al een mailtje naar Castle Forbes gestuurd of ze een losse dop kunnen opsturen.

De dop gekrast? Mijn mini OCBtje springt acuut in de kronkel van het niet in het midden zitten van het label, iets dat ik persoonlijk een stuk erger vind ;-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.