Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Kijk sinds gisteren vind ik oranje en notenhout ontzettend mooie kleuren voor grepen van scheerkwasten dus mijn complimenten heren schone kwasten. :)

Hoewel, alléén oranje Chris is dat voor een jonge gast niet wat saai. :o;)

Gisteren zijn er enige zepen met mijn jonge bling bling vriend meegegaan en dat geeft altijd een rouwmomentje bij mij. :cry:

Maar gelukkig was daar vanmiddag de nijvere pakketjes besteller die dit voorvoeld had en de zeepvoorraad weer aanvulde met een Griekse zeep die mij ontzettend goed bevalt.

Dus had ik ook de Velvet maar besteld, ook weer een mooie geur dus het is net het leven mijn zeepvoorraad verdriet en gemis wisselen we af met vreugde. ;)

IMG_1542.thumb.JPG.4de4f6e88b4673d0f92aef714fdb2112.JPG

Link naar bericht
Delen op andere sites
...

Hoewel, alléén oranje Chris is dat voor een jonge gast niet wat saai.

..

Jonge gast? Zo voel ik me niet haha. Maar dank je voor het compliment!

Volgende week vrijdag tikt er weer een jaartje bij en dan staat de teller op 36.

Maar over het oranje...ach, ik vind het mooi afsteken tegen de rest van de kwasten die ik heb, mooie vintage look. En ik had nog geen "butterscotch" kleur in de collectie.

Link naar bericht
Delen op andere sites

36 en al uit de luiers wel dan ben je er vroeg bij. :lol:

36 ach laat me even mijmeren toen was ik nog een jonge dynamische god met een puur adonisch lichaam die nog in de kracht van zijn leven was. :geek:

Twintig jaar later zijn alleen de foto's van die tijd dat nog :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Met de dames Koning een bezoekje aan Bocholt gebracht en daar waar zij winkel in en uit liepen had ik me tactisch voor het raadhuis op een terrasje gezet om zo alles goed in de gaten te kunnen houden. ;)

Zelf ook nog het één en ander ingeslagen maar tot mijn grote verwondering bijna niets meer gevonden van Irish Moos. Vroeger struikelde je erover maar mijn zoektocht van vandaag naar de Irisch Moos balm leverde niets op wat tevens geldt voor de Pino Silvestre aftershave. :cry:

En zoals onderhand bekend is ben ik ook een vervent gebruiker en verzamelaar van badzepen maar niet schrikken lieve lezertjes ik zal vanaf vandaag af en toe vreemd gaan met een douche gel en wel die van Tabac.

De harde zeep van Tabac vind ik minder dus misschien voldoet de gel beter voor mij.

IMG_1545.thumb.JPG.b4d35ed4a6ef9b81ba7a965aa4ff5a75.JPG

IMG_1545.thumb.JPG.b4d35ed4a6ef9b81ba7a965aa4ff5a75.JPG

IMG_1546.thumb.JPG.20e59f6ef0aa50ef2d5a3c14efd37c04.JPG

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.