Ga naar inhoud
ChrisVanMeer

Show je aankopen!

Aanbevolen reacties

Mijn voornemen voor 2019 (om mijn zeepcollectie niet zo uit de hand te laten lopen als Hans) wordt zo wel erg makkelijk.
Kan ik misschien gelijk wat zeepjes bestellen

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Twee zeepjes op de voorlaatste dag van vorig jaar besteld ( dus mijn voornemen voor 2019 is nog intact)..

Nu had ik de sticks ervan besteld maar kreeg de zepen. Na een mailtje naar Maggard gaan ze de sticks alsnog opsturen gratis en voor niks. Dat noem ik pas klantenservice.

d985ab115a8c04723a75e2004a87342f.jpg

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
efsk schreef 3 uur geleden:

Die weekijzeren ruggegraat van Hans is het legendarische voorbij.

Troostaankopen vallen buiten dit bestek zo heb ik besloten. :ugeek:

UnShaven schreef 1 uur terug:

En ik maar proberen Cella op te schuimen om thuis te kunnen zeggen dat ik echt zepen opmaak om vervolgens weer een nieuwe te kunnen aanschaffen.

Er hebben mensen voor minder een Koninklijke onderscheiding ontvangen, Cella troep opmaken dit terwijl de vuilnisbak toch een algemeen verbreid voorwerp in huis is brrrrrrrrrrrrrrrrrr. :S

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
koenfucius schreef 1 uur terug:

Mijn voornemen voor 2019 (om mijn zeepcollectie niet zo uit de hand te laten lopen als Hans) wordt zo wel erg makkelijk.
Kan ik misschien gelijk wat zeepjes bestellenemoji16.png

Juist Koen ik doe dit niet voor mezelf maar juist om anderen te helpen hun goede voornemens te realiseren.........krijg ik als beloning natuurlijk eind 2019 een zeep naar keuze van je. :)

@guy1307 Heerlijke zepen met hele mooie geuren en dan zou ik vragen voor die extra sticks naar die met de combi van Orange smullen geblazen.

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Juist Koen ik doe dit niet voor mezelf maar juist om anderen te helpen hun goede voornemens te realiseren.........krijg ik als beloning natuurlijk eind 2019 een zeep naar keuze van je. 

[mention=776]guy1307[/mention] Heerlijke zepen met hele mooie geuren en dan zou ik vragen voor die extra sticks naar die met de combi van Orange smullen geblazen.
Hmm, dat wordt leuk. Cella? Pannacrema? Vitos?
Misschien heb ik tegen eind dit jaar ook wel eindelijk eens wat Spaanse zeepjes...
  • Vind ik leuk 1
  • Haha 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ben ik weer :-) 

Twee testers uit Griekenland van Etsy, volgens mij ook hier op het forum gezien 

LwimHJe.jpg

• Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
koenfucius schreef 13 minuten geleden:

Hmm, dat wordt leuk. Cella? Pannacrema? Vitos?
Misschien heb ik tegen eind dit jaar ook wel eindelijk eens wat Spaanse zeepjes...
emoji1787.pngemoji1787.pngemoji1787.png

Mmmmmmm die tro*********en zijn absoluut niet mijn keus .........ik zou bijna denken dat je boos op me bent dat ik je help je voornemens te realiseren. O.o :lol:

Koes schreef 5 minuten geleden:

Fantastisch begin jawel..........hoewel ...........de meeste zepen die je hierna uitprobeert zullen slechter zijn dat moet je je wel realiseren. :5a24cf7123c39_EmojiSmiley-106:

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Koes schreef 5 minuten geleden:

LwimHJe.jpg

Inderdaad prettige zepen van deze zeepzieder. Ik bezit het hele oeuvre wat hij produceert doch de houtskool niet Ik krijg om een of andere reden nachtmerries van houtskool echt van de nare dromen dat je word aangevallen door wanstaltige krabbers.

• Vind ik leuk 2
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
[mention=776]guy1307[/mention] Adres is nog steeds leesbaar. 

Aangepast. Bedankt

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tot vandaag slechts in bruikleen, maar vandaag zojuist officieel in mijn bezit

Trud Vacha 6/8

Met dank aan @efsk

En nu maar oefenen....d033133f1c16bc7db5d1d191c62c92e4.jpge408f6aa9ccaa05dbfdd824e8786ac37.jpg

• Vind ik leuk 13

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
[mention=623]Kingjack[/mention] die waar tester op staat.. Welke is dat? En zeker weer een hoop pingping kwijt

Dat is de Indian lime.
Dat met de pingping viel erg mee, als forum-lid krijg je een nette korting!
  • Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Kingjack Mooi setje zo bij elkaar mijn jonge bling bling vriend en als ik je berichtje goed begrijp is die St. James voor deze oude man. :5a24cf7123c39_EmojiSmiley-106:

Bij de weg ik wilde je echt wel spreken hoor maar er waren belangrijker zaken..........................hahahahaha néé hoor mijn jonge vriend de telefoon diende even langs een reparateur tegaan.................Maar nog kniezend in een hoekje nu dat je mijn belletje niet opneemt. o.O :lol:

Zit in dat Merkur doosje nu een Progress ???

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kingjack schreef 2 uur geleden:

02423ec82d60ebeb55df2ba1f4331e92.jpg

Even bij Nienke langs geweest.

Dank voor het bezoekje! Heel veel plezier er van. 

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nienke schreef 19 minuten geleden:

Dank voor het bezoekje! Heel veel plezier er van. 

Was jij ook zo opgelucht Nienke toen hij eindelijk de Showroom weer verliet ??

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hanskoning schreef 3 minuten geleden:

Was jij ook zo opgelucht Nienke toen hij eindelijk de Showroom weer verliet ??

Hahaha, nee hoor. Maar hij ging zeer doelgericht te werk, dus het bezoekje was niet erg lang ;) 
Een goede smaak heeft hij in ieder geval zeker.

Normaliter is het voor mij natuurlijk alleen maar gunstiger als mensen extra lang blijven hangen 😜

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mmmmm bij mij blijft hij juist altijd veels te lang hangen, misschien moet ik voortaan ook wat scheerspullen uitstallen als hij op bezoek komt. :idea:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hanskoning schreef 1 minuut geleden:

Mmmmm bij mij blijft hij juist altijd veels te lang hangen, misschien moet ik voortaan ook wat scheerspullen uitstallen als hij op bezoek komt. :idea:

Gewoon wat prijsbordjes er naast zetten. Is hij voor de koffie vertrokken 😜

• Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
[mention=76]Tjebbe[/mention] [mention=770]ArieMaiden[/mention] dank jullie wel. Daar zocht ik al naar.
Kleinspul.nl = boekschroef in alle maten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Even langs

Müller geskied om de thuisvoorraad weer op peil te brengen. Ditmaal het kon ik Wilkinson krabbertje niet meer laten hangen.c744606d6ca2e92c7c5920791d0c428f.jpg

• Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.