cutthroat Posted January 23, 2014 Posted January 23, 2014 Ik wil één dezer dagen een bestelling plaatsen bij BdF. Ik wil hierbij ook een fles Floids bestellen. Ik lees er zoveel goeds over dat ik er erg nieuwsgierig naar ben . Maar de vraag is welke? Welke raden jullie aan? Ik heb nog weinig ervaring met deze "klassieke" aftershaves, vandaar dat ik jullie om hulp vraag. Ik hou erg van Boss luchtjes, Freedom van Tommy Hilfiger, La Toja manantiales, de geur van TOBS sandalwood en ik merk dat ik gecharmeerd ben van sommige citrusgeuren . Ik snap dat het erg lastig is om op basis van dit advies te geven. Maar misschien is er iemand die Floids gebruikt en ook ervaring heeft met mijn luchtjes. Uiteraard ben ik ook blij als je gewoon aangeeft welke jij hebt. Ik ben benieuwd!
donnie Posted January 24, 2014 Posted January 24, 2014 Hier is de Floid Amber favoriet, zowel bij mij als mijn vrouw (de oranje dus)
Snuff Posted January 24, 2014 Posted January 24, 2014 Amber is bij mij favoriet maar m'n vrouw vind de blauwe lekkerst.
pjdevos Posted January 24, 2014 Posted January 24, 2014 Amber, maar persoonlijk vind ik de Vitos net iets lekkerder, vanwege de wat meer zoetige aanvangsgeur en minder poederige eindgeur, maar goed ligt buiten je scope.
michigalex Posted January 24, 2014 Posted January 24, 2014 Ik heb alleen floid Black, ik vond hem fantastisch ruiken en werkt ook super
marco Posted January 24, 2014 Posted January 24, 2014 Aha, donnie heeft andere geuren staan! Binnen Zoetermeer, dus ik ga gewoon een keer bij hem ruiken
steefmobiel Posted January 24, 2014 Posted January 24, 2014 Voor mij geldt...en je weet wel UEKAZ. Vigoroso met een frisse/neutralere zeep, vooral de mentholkick. Amber met fruitige/bloemige zeep. Blue met hout/aardachtige zeep. De amber en blue werken dan ook vaak goed met fougere. De favoriete combinaties hier in huis zijn dan ook: tfs polare met vigoroso bdf exclusivo met amber le pere lucien met blue. mvg stephan