cutthroat Posted January 23, 2014 Posted January 23, 2014 Ik wil één dezer dagen een bestelling plaatsen bij BdF. Ik wil hierbij ook een fles Floids bestellen. Ik lees er zoveel goeds over dat ik er erg nieuwsgierig naar ben . Maar de vraag is welke? Welke raden jullie aan? Ik heb nog weinig ervaring met deze "klassieke" aftershaves, vandaar dat ik jullie om hulp vraag. Ik hou erg van Boss luchtjes, Freedom van Tommy Hilfiger, La Toja manantiales, de geur van TOBS sandalwood en ik merk dat ik gecharmeerd ben van sommige citrusgeuren . Ik snap dat het erg lastig is om op basis van dit advies te geven. Maar misschien is er iemand die Floids gebruikt en ook ervaring heeft met mijn luchtjes. Uiteraard ben ik ook blij als je gewoon aangeeft welke jij hebt. Ik ben benieuwd!
donnie Posted January 24, 2014 Posted January 24, 2014 Hier is de Floid Amber favoriet, zowel bij mij als mijn vrouw (de oranje dus)
Snuff Posted January 24, 2014 Posted January 24, 2014 Amber is bij mij favoriet maar m'n vrouw vind de blauwe lekkerst.
pjdevos Posted January 24, 2014 Posted January 24, 2014 Amber, maar persoonlijk vind ik de Vitos net iets lekkerder, vanwege de wat meer zoetige aanvangsgeur en minder poederige eindgeur, maar goed ligt buiten je scope.
michigalex Posted January 24, 2014 Posted January 24, 2014 Ik heb alleen floid Black, ik vond hem fantastisch ruiken en werkt ook super
marco Posted January 24, 2014 Posted January 24, 2014 Aha, donnie heeft andere geuren staan! Binnen Zoetermeer, dus ik ga gewoon een keer bij hem ruiken
steefmobiel Posted January 24, 2014 Posted January 24, 2014 Voor mij geldt...en je weet wel UEKAZ. Vigoroso met een frisse/neutralere zeep, vooral de mentholkick. Amber met fruitige/bloemige zeep. Blue met hout/aardachtige zeep. De amber en blue werken dan ook vaak goed met fougere. De favoriete combinaties hier in huis zijn dan ook: tfs polare met vigoroso bdf exclusivo met amber le pere lucien met blue. mvg stephan
bronda Posted January 25, 2014 Posted January 25, 2014 De Floid Amber, lekker kruidig. De Floid Bleu, menthol achtig en als derde en mijn favoriet de Vitos Amber lekker zoet en niet duur.
marco Posted January 25, 2014 Posted January 25, 2014 Ik heb zelf Floïd black en vind de geur geweldig! De anderen heb ik nog niet aan kunnen snuffelen helaas.
talibeard Posted January 25, 2014 Posted January 25, 2014 Na het lezen van alle beschrijvingen denk ik dat ik de amber ook maar eens op mijn wensenlijstje ga zetten. Levensgevaarlijk voor je zakgeld, zo'n forum als dit!
Twitch Posted January 26, 2014 Posted January 26, 2014 Blue heb ik een sample van maar die vind ik niet beter dan Aqua Velva. Black doet me denken aan........Axe of een andere goedkope deodorant. Amber wil ik graag nog een keer proberen.
Johan Posted January 26, 2014 Posted January 26, 2014 De Floid Amber, lekker kruidig. De Floid Bleu, menthol achtig en als derde en mijn favoriet de Vitos Amber lekker zoet en niet duur. De Vitos is ook één van mijn favoriete aftershaves.
Marcel Posted January 26, 2014 Posted January 26, 2014 Helemaal mee eens Johan, Maar het is geen Floid natuurlijk . Ik heb zelf Floid Blue maar wil van de amber en vigoroso wel eens een sample.
michigalex Posted January 26, 2014 Posted January 26, 2014 De vergelijking van floid Black met axe vind ik neerbuigend daar waar axe tientallen geurvarianten heeft. Wat mij betreft komt de geur het meest in de beurt bij paco robanne Million.
steefmobiel Posted January 26, 2014 Posted January 26, 2014 De floid black heb ik in mijn vorige post niet genoemd. Wel heb ik m eens kunnen testen. De reden dat ik hem niet opvoerde was dat ik vind dat de black niet in de hier meest besproken floids rijtjes thuis hoort. Ik vind dat de floid black thuis hoort in de eau de toilette lijn van floid en niet de asb splash lijn. De hier meest besproken floid blue, amber en vigoroso zijn echte splashes, die snel vertrekken(de vigoroso blijft wel een uurtje hangen), terwijl de floid black echt de hele dag aanwezig blijft, net als de blue edt. Over de geur zelf kan ik alleen maar zeggen UEKAZ, want ik vind het niks(veel te zoet voor mij). mvg stephan
Recommended Posts