Jump to content

Weer thuis!

Harkos

Recommended Posts

Maandag zijn mijn vrouw en ik weer thuis gekomen, We deden voor de klap al niets wat moet, die levensfase hebben we inmiddels. Echter, zoals we er nu bij zitten, merken we dat je toch nog minder kan doen. Vandaag voor het eerst weer DE geschoren met behulp van de thuiszorg en zo elke dag een stapje.

Langs deze weg wil ik iedereen bedanken voor de opbeurende woorden. En Johan je leuke kaart heeft me wel bereikt! De schatjes :oops: in het ziekenhuis hebben hem doorgestuurd naar huis.

Helaas ben ik nog niet in een dergelijke conditie, dat ik alles dagelijks kan verwerken, dus zal ik me op onregelmatige momenten melden. Eerst nog even weer leren lopen met mijn linker been en een zware hersenschudding bezweren. :mrgreen:

Vandaag voor het eerst weer DE geschoren met behulp van de thuiszorg .....

Ik wens jullie uiteraard een spoedig herstel, maar mijn gedachten gaan toch vooral uit naar het meisje van de thuiszorg. Dat arme kind krijgt voor het eerst in haar leven een Gillette Fatboy in de handen gedrukt met een pak DE mesjes en of ze dan maar even wil helpen met scheren. Ze weet niet wat haar overkomt. Wens haar maar veel sterkte.

Een voorspoedig hersteld gewenst voor jullie beide!

Ik wens jullie uiteraard een spoedig herstel, maar mijn gedachten gaan toch vooral uit naar het meisje van de thuiszorg. Dat arme kind krijgt voor het eerst in haar leven een Gillette Fatboy in de handen gedrukt met een pak DE mesjes en of ze dan maar even wil helpen met scheren. Ze weet niet wat haar overkomt. Wens haar maar veel sterkte.

en bovenstaande van Francois gaf mij wel een glimlach om de mond ;)

Vandaag voor het eerst weer DE geschoren met behulp van de thuiszorg .....

Ik duik met de stagiaire de badkamer in. De ander mag mijn ega assisteren. Het meiske zij met enig ontzag, dat haar vader dat elektrisch doet. Nou die heeft wat bijgeleerd. Overigens heb ik het scheren maar even zelf gedaan. Er zijn grenzen.