dappermark Posted January 14, 2014 Share Posted January 14, 2014 Na de eerste keer gefaald te hebben om een propere lather aan te maken, gisteravond nog maar een keer geprobeerd. Ook gelijk maar een nieuwe scheerkom ingewerkt: klein, rode aardewerk kommetje van AH. Op de verpakking staat dat ik maar een 'nootje' van de creme hoef te gebruiken, maar ik gebruikte zowat het dubbele. Welke naderhand alsnog een beetje aan de ruime kant was. Naarmate ik er water bij deed kreeg het een lekkere lather schuim en kwam de geur lekker vrij. Ik heb er misschien wat meer water bij moeten doen, maar de lather voelde wel heerlijk zacht aan. Het is een lekkere lather met een zachte geur die precies die van L'Occitane is. Hij scheert lekker zacht weg en blijft goed in de scheerkwast zitten. Naderhand had ik ook geen schrale huid of voelde hij brandend aan. Als je de geur van L'Occitane gewent bent dan zal je deze zeker niet misstaan. Ik raad hem in ieder geval zeker aan om een keer te proberen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert79 Posted September 23, 2014 Share Posted September 23, 2014 Wat voor geur heeft deze creme eigenlijk ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LongShave Posted September 23, 2014 Share Posted September 23, 2014 Ben ik ook erg benieuwd naar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorical Posted September 23, 2014 Share Posted September 23, 2014 Wat voor geur heeft deze creme eigenlijk ? Misschien heb je hier iets aan= Eau de Cade Fragrance Notes Top Notes Bergamot, Petitgrain (knopvan een Citrusvrucht) Middle Notes Cedarwood, Pink pepper Base Notes Cade wood) soort geneverbes', Cistus, Iris Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert79 Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Okee, bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
evert_l Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Ik heb hem ook en vind het een heerlijk spul, maar als je op het internet leest zijn de meningen op zijn zachts gezegd nog al verdeelt. Hij is wel de duurste crème die ik heb, niet alleen door de hogere aanschaf prijs maar vooral door het hoge verbruik. Maar hij geeft voldoende bescherming tijdens het scheren en laat en zacht verzorgd huid je achter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert79 Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Okee, dus ik begrijp dat je dus veel meer product moet gebruiken om een gewone dikke schuim te krijgen.Veel meer product dus dan TOOBS of Palmolive. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts