superbaard Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Hai allemaal. Ik zou graag de volgende dingen willen weggeven: 175 Astra SP mesjes Pinaud Clubman Special Reserve Aftershave 177ml Lustray Draggon Noir 414ml Aftershave Ik wil van de mesjes afkomen omdat ze niet meer lekker scheren (of ik heb betere mesjes ontdekt). Ik heb beide aftershaves maar 2x gebruikt en ik ben er niet weg van. Ik snap niet waarom deze twee zoveel positieve reviews hebben gekregen? Vandaar dat ik deze dingen weg wil doen. Wie o wie heeft interesse? Link to comment Share on other sites More sharing options...
iwan073 Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Die Astra's mag je wel aan mij geven Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Ik ben erg benieuwd naar beide aftershaves, zeker na aanleiding van de vele positieve reacties. Ik weet alleen nog niet goed welk type geur bij me past. Heb nu alleen de La Toja Manantiales nog maar geprobeerd, en deze bevalt. Ik denk dat de Lustray Draggon Noir voor mij de beste keuze is, dus daar zou je mij erg blij mee maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edsel Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Ik ben erg benieuwd naar de Pinaud Clubman, omdat er hele goede commentaren te lezen zijn. Ik ben nog op zoek naar een After shave. Link to comment Share on other sites More sharing options...
donnie Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Ook hier nog een gegadigde voor de Pinaud Clubman Special Reserve Aftershave Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Ik heb ook wel oren naar de Pinaud Clubman AS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
timmert26 Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 de Asta's zijn hier wel welkom! In een EJ zijn ze heerlijk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 (edited) Edit: van ruilen komt huilen ... ik hou de Old Spice Ik doe dus ook niet mee. Edited January 17, 2014 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Ik ben ook wel benieuwd naar de aftershaves. Doe graag mee! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mars Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Leuke actie maar ik sla deze over, nog genoeg staal op voorraad. Ik wens de anderen succes met de verloting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Ik wil wel ruilen! De Pinaud Clubman voor een flesje Old Spice Original? (als dat tenminste uit kan met verzendkosten ... tenzij je in de regio Utrecht of Den Haag woont?) Als je niet van je Old Spice af komt wil ik die wel van je overnemen. (Woon in Utrecht) Sorry voor off-topic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
omnivac Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 ben erg benieuwd naar de aftershave Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoppel Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Een paar astras om uit te proberen zou niet gek zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeterJ Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Als je een pakje Astra's over houdt houd ik me aanbevolen. (Ik ga net de probeerfase in na aanschaf van een DE houder). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Francois Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Wil je die Astra SP niet ruilen ? Ik vind ze super ! Welke mesjes bevallen je wel ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JanWinters Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Ik heb zeker interesse. Naar de aftershaves ben ik benieuwd. Ben op zoek naar geuren. De Astra's vind ik geweldig scheren. Sorry voor de hebberigheid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snowmiss Posted January 31, 2014 Share Posted January 31, 2014 Zijn er nog een aantal Astra's? Ik ga een probeer setje aan mijn broer cadeau doen en daar passen best een paar mesjes bij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted January 31, 2014 Share Posted January 31, 2014 Ik wil van de mesjes afkomen omdat ze niet meer lekker scherenIk snap niet waarom deze twee zoveel positieve reviews hebben gekregen? Ik zou het op prijs stellen als je mij geen mesjes stuurt want zelfs gratis vind ik er niks aan ;-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted January 31, 2014 Share Posted January 31, 2014 Zijn er nog een aantal Astra's? Ik ga een probeer setje aan mijn broer cadeau doen en daar passen best een paar mesjes bij Dan moet je op zijn minst een lichte afkeer van hem hebben . Mocht je ze toch willen hebben, ik geloof dat een zeker mede-forumlid er een aantal in een pakketje heeft gestopt dat naar me onderweg is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoppel Posted January 31, 2014 Share Posted January 31, 2014 Is eea al vergeven? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted January 31, 2014 Share Posted January 31, 2014 Volgens mij is superbaard vertrokken.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted January 31, 2014 Share Posted January 31, 2014 Nee hoor. Meende gisteren of vandaag nog een post van hem gezien te hebben. Even gecheckt, vanavond was hij er nog. *edit* de post was van een ander . Maar hij was er vanavond nog wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted January 31, 2014 Share Posted January 31, 2014 Was je in de war met Baardaap? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dali Posted February 1, 2014 Share Posted February 1, 2014 Zitten jullie nou als grote stoere mannen die kleine lieve Astra mesjes af te kraken? Heb nu voor t eerst een Astra mesje in mn krabber zitten en dat bevalt me best. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VROEM Posted February 1, 2014 Share Posted February 1, 2014 Dali, ik zal eens kijken wat ik nog heb, ik vind het niet eens de naam "scheermes" waardig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts