Jump to content

Weggeef topic

superbaard

Recommended Posts

Hai allemaal. Ik zou graag de volgende dingen willen weggeven:

175 Astra SP mesjes

Pinaud Clubman Special Reserve Aftershave 177ml

Lustray Draggon Noir 414ml Aftershave

Ik wil van de mesjes afkomen omdat ze niet meer lekker scheren (of ik heb betere mesjes ontdekt). Ik heb beide aftershaves maar 2x gebruikt en ik ben er niet weg van. Ik snap niet waarom deze twee zoveel positieve reviews hebben gekregen? Vandaar dat ik deze dingen weg wil doen. Wie o wie heeft interesse?

Ik ben erg benieuwd naar beide aftershaves, zeker na aanleiding van de vele positieve reacties. Ik weet alleen nog niet goed welk type geur bij me past. Heb nu alleen de La Toja Manantiales nog maar geprobeerd, en deze bevalt. Ik denk dat de Lustray Draggon Noir voor mij de beste keuze is, dus daar zou je mij erg blij mee maken :D

Ik wil wel ruilen! De Pinaud Clubman voor een flesje Old Spice Original?

(als dat tenminste uit kan met verzendkosten ... tenzij je in de regio Utrecht of Den Haag woont?)

Als je niet van je Old Spice af komt wil ik die wel van je overnemen. (Woon in Utrecht)

Sorry voor off-topic.

Guest JanWinters

Ik heb zeker interesse. Naar de aftershaves ben ik benieuwd. Ben op zoek naar geuren. De Astra's vind ik geweldig scheren.

Sorry voor de hebberigheid :(

• 3 weeks later...
Ik wil van de mesjes afkomen omdat ze niet meer lekker scherenIk snap niet waarom deze twee zoveel positieve reviews hebben gekregen?

Ik zou het op prijs stellen als je mij geen mesjes stuurt want zelfs gratis vind ik er niks aan ;-(

Zijn er nog een aantal Astra's?

Ik ga een probeer setje aan mijn broer cadeau doen en daar passen best een paar mesjes bij ;)

Dan moet je op zijn minst een lichte afkeer van hem hebben ;) .

Mocht je ze toch willen hebben, ik geloof dat een zeker mede-forumlid er een aantal in een pakketje heeft gestopt dat naar me onderweg is :D