Francois Posted January 12, 2014 Posted January 12, 2014 Heeft iemand ervaring met de Bluebeards Revenge Shavette ?
Snuff Posted January 12, 2014 Posted January 12, 2014 Ze zijn niet zo duur maar de kwaliteit is er ook maar naar, het is heel ruw afgewerkt, mesjes zijn niet zo makkelijk te plaatsen, beetje prutswerk maar eenmaal geladen kan je je er goed mee scheren. Voor een klein beetje meer heb je een Parker 31R shavette en die is toch een stuk beter naar mijn bescheiden mening.
pjdevos Posted January 12, 2014 Posted January 12, 2014 Ik heb hem en werkt prima. Het merk is geen merk dat zelf dingen maakt, maar het laat gewoon zijn logo op iets drukken. De shavette die je in je plaatje hebt staan is ook een andere dan ik heb. De mijne is gewoon gelijk aan een Parker. Dat is een prima ding. Als je voor een shavette gaat (en gewone halve DE's) is de parker 31R wel de baseline.
Guest Posted January 12, 2014 Posted January 12, 2014 Wat snuff zegt is wel degelijk waar, kwaliteit is niet hoogstaand maar je kan je er mee scheren. Persoonlijk vind ik bij dit soort shavette de afstand tussen hand en gezicht te groot. waardoor je makkelijker je zelf open haalt. Je kan beter iets meer uitgeven, krijg je meer kwaliteit en uiteindelijk betaald dat zich terug in een plezierige scheerbeurt.
Recommended Posts