bronda Posted January 11, 2014 Posted January 11, 2014 Ik ben al een tijdje op zoek naar een metalen doosje om je DE scheermesjes in op te bergen. De kartonnen doosjes waar ze in zitten zijn wat minder praktisch. Erg handig als je met vakantie gaat en je een 20/30 tal mesjes in een mooi metalen doosje mee kan nemen. Tot nu toe nog nergens wat kunnen vinden , wie weet waar je dit kan krijgen/kopen. Tot nu toe kan ik helaas niet echt iets vinden. Hoop dat jullie mij kunnen helpen. Vr gr Henk
pjdevos Posted January 11, 2014 Posted January 11, 2014 Anders dan via marktplaats of ebay in een set nog nooit gezien. Ik bewaar altijd een doosje in de bewaardoos van mijn DE, of ik hergebruik een plastic doosje van een merk zoals Derby.
Froop Posted January 11, 2014 Posted January 11, 2014 Ik ben al een tijdje op zoek naar een metalen doosje om je DE scheermesjes in op te bergen.De kartonnen doosjes waar ze in zitten zijn wat minder praktisch. Erg handig als je met vakantie gaat en je een 20/30 tal mesjes in een mooi metalen doosje mee kan nemen. Tot nu toe nog nergens wat kunnen vinden , wie weet waar je dit kan krijgen/kopen. Tot nu toe kan ik helaas niet echt iets vinden. Hoop dat jullie mij kunnen helpen. Vr gr Henk Ik weet niet wat voor vakanties jij neemt, maar aan 5 mesjes heb ik zelfs met eenmalig gebruik meer dan genoeg.
Marcel Posted January 12, 2014 Posted January 12, 2014 Ik zie ze heel sporadisch los te koop en meestal met een belachelijk hoge vraagprijs. Bij sets zitten ze vaak inderdaad, ik gebruik op vakantie ook zo'n set en heb dan wat mesjes in die houder.
bronda Posted January 12, 2014 Author Posted January 12, 2014 Ik ben al een tijdje op zoek naar een metalen doosje om je DE scheermesjes in op te bergen.De kartonnen doosjes waar ze in zitten zijn wat minder praktisch. Erg handig als je met vakantie gaat en je een 20/30 tal mesjes in een mooi metalen doosje mee kan nemen. Tot nu toe nog nergens wat kunnen vinden , wie weet waar je dit kan krijgen/kopen. Tot nu toe kan ik helaas niet echt iets vinden. Hoop dat jullie mij kunnen helpen. Vr gr Henk Ik weet niet wat voor vakanties jij neemt, maar aan 5 mesjes heb ik zelfs met eenmalig gebruik meer dan genoeg. Haha! doe meestal een 3 keer met een mesje en de 4e keer ut koppie ermee! en dan klaar. Heb altijd wat reserve mesjes bij me......20 is natuurlijk veel maar aan 10 kom ik wel meestal op vakantie. Maar die opbergdoosjes zitten wel bij die setjes maar los is er moeilijk aan te komen. Ik kijk nog wel even verder. Soms loop je er ineens tegen aan. Maar tot nu toe loop ik er alleen maar langs.... in Maart even in Duitsland snuffelen bij een short break.
talibeard Posted January 12, 2014 Posted January 12, 2014 Niet hetzelfde natuurlijk maar doosjes van kunststof, zoals die waar de HEMA mesjes inzitten, zijn stevig genoeg en je kunt er de gebruikte mesjes ook in kwijt. Niet zo chic maar wel erg praktisch op reis.
Johan Posted January 12, 2014 Posted January 12, 2014 Een Potter's blikje waar je het binnenste dekseltje uithaalt?
marzman Posted January 12, 2014 Posted January 12, 2014 Of dit, is ook metaal en 30 mesjes past makkelijk. , zo'n metalen Gillette doosje ziet er natuurlijk wel cooler uit
Stoppel Posted January 12, 2014 Posted January 12, 2014 Of dit, is ook metaal en 30 mesjes past makkelijk. , zo'n metalen Gillette doosje ziet er natuurlijk wel cooler uit Hé toevallig, hierin bewaar ik mijn gebruikte mesjes.
bronda Posted January 12, 2014 Author Posted January 12, 2014 Een Potter's blikje waar je het binnenste dekseltje uithaalt? Die zwarte doosjes met die gouden potter tijger erop met die heerlijk zwarte ronde dropjes erin..ha! een goed idee Thanks!.
bronda Posted January 12, 2014 Author Posted January 12, 2014 Niet hetzelfde natuurlijk maar doosjes van kunststof, zoals die waar de HEMA mesjes inzitten, zijn stevig genoeg en je kunt er de gebruikte mesjes ook in kwijt. Niet zo chic maar wel erg praktisch op reis. Ook daar kan ik eens naar kijken. Thanks! Hema zit op een steenworp afstand bij me vandaan.
bronda Posted January 12, 2014 Author Posted January 12, 2014 Of dit, is ook metaal en 30 mesjes past makkelijk. , zo'n metalen Gillette doosje ziet er natuurlijk wel cooler uit Hé toevallig, hierin bewaar ik mijn gebruikte mesjes. Tja niet aan dit gedacht maar nu 3 mooi en goedkopen ideeën en zo,n Smint doosje is wel erg handig haha! goede vondst dit metalen doosje. Ik denk dat ik voor de optie van Smint ga kiezen voorlopig, even morgen langs het Kruitvat die mint snoepjes gauw in m,n mik proppen .... Maar een origineel Gillette doosje hmmm...ik blijf zoeken en zal het ooit wel eens vinden maar ga nu even voor de Smint optie thanks! allen bedankt voor de leuke ideeën. Gr Henk,
Johan Posted January 13, 2014 Posted January 13, 2014 een Altoids blikje is waarschijnlijk te groot? Ik vind ze wel handig voor allerlei kleine dingetjes. Vanwege het formaat, en de klassieke uitstraling, zou ik zelf kiezen voor een Potter's Linia doosje. Maar natuurlijk voldoet ieder doosje van de juiste omvang.
bronda Posted January 18, 2014 Author Posted January 18, 2014 HA! Smint doosje gekocht bij het Kruitvat....50 snoepjes binnen 2 dagen naar binnen gewerkt...pff erg hard die zooi...en nu lekker 2 doosjes Voskhods erin gedaan, werkt perfect en een goed idee van marzman. Thanks in ieder geval!. mijn DE mesjes kan ik veilig mee nemen op vakantie zonder dat ze beschadigen.
bertus Posted February 17, 2014 Posted February 17, 2014 Was kortgeleden een paar dagen weg. Heb toen een paar DE mesjes meegenomen in een klein metalen promotiedoosje voor kleine pepermuntjes, dat ik nog had liggen. Voorzien van een opvallende rode schuifdeksel en groot genoeg om een stuk of tien mesjes veilig mee te nemen. Ideaal.
Dali Posted February 17, 2014 Posted February 17, 2014 Niet hetzelfde natuurlijk maar doosjes van kunststof, zoals die waar de HEMA mesjes inzitten, zijn stevig genoeg en je kunt er de gebruikte mesjes ook in kwijt. Niet zo chic maar wel erg praktisch op reis. Inderdaad, zo doe ik het het. Gebruikte mesjes kunnen aan de achterkant in het doosje gestopt worden. Zitten 10 mesjes in doosje van de Hema. Genoeg voor een vakantie van heel wat weken.
pflipp Posted March 21, 2014 Posted March 21, 2014 mooi toch, gewoon van bij de Xenos en je hebt nog lekkere snoepjes ook. Afhankelijk van de verpakking passen er precies 6 pakjes van 10 in. Ook perfect geschikt als reisdoosje voor je losgemaakte 3-piece en zo'n 2 pakjes. Ik verzin het overigens allemaal ter plekke (wilde het doosje eigenlijk gebruiken voor oude mesjes), maar door het na te meten word ik er zelf nog enthousiast van!
Recommended Posts