Ga naar inhoud
Johan

Fresh-Up aftershave

Aanbevolen reacties

Fresh Up zag ik ook, en heel veel AXE. Grappig dat ze in Kanaleneiland heel veel Pitralon hadden, en in sommige andere vestigingen helemaal niets! Blue Stratos hadden ze helaas niet, anders had ik die ook meegenomen.

In Tiel was de Blue Stratos er wel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hi Folks,

Ik ben geen forum schrijver, wel een lezer, kan er erg van genieten.

echter na het lezen  onderwerp Fresh Up  aftershave moet ik ingrijpen 😅

Fresh Up is na mijn mening 1 van de best bewaarde scheer geheimen van nederlandse bodem!!. Google het maar, ook bij buitenlandse scheer sites kom je het nauwelijks tegen.

De geur tsja smaken verschillen maar ik vind hem juist  hip en krachtig met karakter.  De jeugd van tegenwoordig hebben geen vader gehad die altijd Fresh Up gebruikte, dat was de vorige generatie en die associëren het met het geurtje van Pa...en dat wil jij niet dragen haha. De werking is zeer prettig. je huid verkoelt en je huid wordt soepel en zacht aan gedurende de dag, vergelijkbaar met de vaak geroemde Speick of Pitralon. Ik gebruik hem zeker niet dagelijks, maar gaat zeker in de roulatie mee. goed spul!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Gerlof Dan ben jij waarschijnlijk één van de twee redenen waarom dat spul nog bestaat! :P

Maar zonder gekheid, als jij het fijn spul vindt dan moet je het gewoon gebruiken en je niks aantrekken van die ouwewijvenpraat van de rest hier!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn ouwe gebruikte ook altijd Fresh Up.

Echter met dat deppertje wat er op zit en de smeerboel, die dat vroeger veroorzaakte in mijn herinnering, weerhoud me ervan het te kopen. Die geur was niet verkeerd.

Gewoon blijven gebruiken, als de vorige generatie is uitgestorven, zal het wel langzaam uit de schappen verdwijnen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind dat deppertje dan juist wel weer handig. De geur vind ik dan weer niet zo bijzonder. Vroeger ooit eens uitgeprobeerd namelijk. Maar dat flesje met deppertje gebruik ik nog steeds; alleen nu zit er Green Freeze in :-)

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.