PeterJ Posted January 7, 2014 Posted January 7, 2014 Kent iemand de scheercreme(s) van het Noorse Fitjar? Waar zijn ze te koop?
Marcel Posted January 8, 2014 Posted January 8, 2014 Hier: http://www.executive-shaving.co.uk/fitjar-shaving-creams.php Ik heb de cremes nooit gebruikt, maar heb wel eens een sample gehad van een van hun harde zepen. Ik weet eerlijk gezegd niet meer zo goed hoe die zeep presteerde, alleen vond ik de prijs erg hoog en heb het daarbij gelaten.
PeterJ Posted January 8, 2014 Author Posted January 8, 2014 Hier: http://www.executive-shaving.co.uk/fitjar-shaving-creams.phpIk heb de cremes nooit gebruikt, maar heb wel eens een sample gehad van een van hun harde zepen. Ik weet eerlijk gezegd niet meer zo goed hoe die zeep presteerde, alleen vond ik de prijs erg hoog en heb het daarbij gelaten. Oh! 30 GBP voor een potje is echt te duur. In Noorwegen rechtstreeks kost een potje ongeveer 13 euro + verzendkosten. Ik heb wat samples besteld en meld wel even terug als ik e.e.a. geprobeerd heb.
PeterJ Posted February 1, 2014 Author Posted February 1, 2014 Ik heb een zestal sample cremes besteld. Die kwamen netjes in kleine potjes met de cremesoort op het dekseltje geprint. Ze hadden er op mijn verzoek twee samples bij gedaan van hun 'moisturizing' aftershave balm. Het pakketje, totale kosten ca 30euro, werd onderschept door de douane die het geheel nog 20 euro 'waardevoller' heeft gemaakt. Van de zes samples gebruik ik er nu een om vreemde katten uit de tuin de verjagen. Man, wat stinkt die vreselijk smerig! Twee samples heb ik aan mijn vrouw gegeven. Geen idee wat ze er mee van plan is. Drie samples zijn acceptabel en heb ik bij mijn reisspul gezet vanwege het handzame kleine potje. De sample balms zitten in heeeeeel kleine potjes waar je pink net in past. Goed voor een of twee keer gebruik. Ik vind het geheel niet bijzonder. De cremes zijn aardig voor op reis, maar zal ik niet opnieuw kopen. De aftershave balm doet me helemaal niks. (De eerlijkheid gebiedt mij om te melden dat ik wel een verwend jongetje ben met mijn overheerlijk Arlington balm). Al met al een experiment voor een keer dat geen herhaling zal krijgen. Mijn volgende experiment is C&E creme en balm en de Windsor van Dr Harris. Beide zitten met nog wat spul in een sample pakketje dat momenteel naar me onderweg is en van beide heb ik hoge verwachtingen.
Snuff Posted February 1, 2014 Posted February 1, 2014 Ik apprecieer dat je jezelf hiervoor opofferde, scheelt me weer wat geld. Bedankt voor de beschrijving.
Recommended Posts