superbaard Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Hallo mensen. Ik heb een tijd geleden DE messen voor een hele goedkope prijs gekocht via een webshop. Ik zou graag deze link met jullie willen delen: https://www.bestshave.net/orginal-boxed-blades-c-13.html Die Astra SP's ben ik nog nergens zo goedkoop tegen gekomen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Dank voor de link. Astra's zijn inderdaad goedkoop, helaas voor mij niet mijn ding al waren ze gratis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Topic verplaatst naar "DE Mesjes" Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Daar komen mijn Astra's ook vandaan, samen met mijn no:6 kwast en destijds een Derby TTO (eigenlijk een Ming Shi). Je hebt natuurlijk nog wel de verzendkosten en de levering gaat niet erg snel maar het is inderdaad op prijs een interesante shop. Ik zou er best weer willen bestellen, maar ik heb nog 80 Astra's over dus het hoeft voorlopig niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mars Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Je hebt natuurlijk nog wel de verzendkosten Precies, ik heb mijn Astra's via ebay uit Turkije voor ongeveer het zelfde geld maar met gratis verzending. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bertus Posted January 28, 2014 Share Posted January 28, 2014 Ja, ik ken die zaak. Heb er twee dozen a 100 astra's gekocht voor nog geen 8 euro per doos. Spotgoedkoop. Duurt even voor je de bestelling hebt maar ik ben nog nergens zo goedkoop astra's tegengekomen. Als je verder nog wat scheerzeep o.i.d. meebestelt, vallen de verzenkosten ook wel mee. Ik vind het een aanrader. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wimbouman Posted January 28, 2014 Share Posted January 28, 2014 Prima winkel. Ik bestel er graag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts