Jump to content

Topic nr100!

Marcel

Recommended Posts

Zo en nu verder topic's creëren :twisted: Of zal ik nog een wat topic's aanmaken in de vorm ''het topic voor de ......... '' ik heb voorlopig genoeg topic's gemaakt :D

Dat hebben we ook mede te danken aan de webwinkels, BdF zou in een nieuwsbrief naar zijn klanten over dit forum geschreven hebben en ik zelf heb het via mijn blog een paar keer onder de aandacht gebracht.

Ik hoop dat het zo blijft, want ik ben van genoeg forums lid geweest welke in begin mooie start hadden maar de leden na een tijd gewoon inactief werden.

tja het risico is er dat zoiets kan gaan gebeuren maar zolang er nieuwe mensen bij blijven komen en we lekker dingen posten moet het mooi blijven :). als je lang niks nieuws koopt of gebruikt kan het zijn dat je denk nah laat ik het nu niet meer posten. heb ik nu even want ik heb niet veel te showen :( maar ik ga binnekort een mooi mes halen dus dan kunnen jullie mij niet meer ontkomen o:)

Hij spamt vage websites met scheerproducten, als scheerforum vind je dat vast niet erg, maar de sites zijn niet in het Engels of Nederland.

En in een topic over varkens scheerkwasten post hij een hele post over badger en een link naar shaving101.

Dat is hooguit offtopic :), misschien is hij het weekend aan het vieren achter zijn computer met wat cervezas. Het zijn vage posts dat ben ik wel met je eens.

Als iemand denkt dat hij spamt of daar andere aanwijzingen voor hebben mogen ze op het uitroepicoontje bij zijn posts klikken.