Jump to content

Mühle sea buckthorn ASB

cutthroat

Recommended Posts

Ik heb een sample van de Mühle sea buckthorn ASB gekregen van de scheersalon, en deze vanochtend gebruikt.

De balsem is (vind ik) van een mooie consistentie. Niet te dik, maar loopt ook niet zo uit de verpakking. Is voor mij uitstekend, en is ook prima uit te smeren.

De geur is me erg bekend, maar ik kan 'm toch niet helemaal thuisbrengen. Ook vind ik de geur behoorlijk zoet (wat logisch is, want de sea buckthorn is een vrucht :lol: ). Ik kan nog niet zeggen of ik 'm lekker vind ruiken, maar ook nog niet of ik 'm niet lekker vind ruiken. Nog maar eens gebruiken en kijken wat ik dan van de geur vind.

Ik voelde wel gelijk een verzorgend en verkoelend effect. Mijn huid trok gelijk niet meer zo. De ASB trekt bij mij snel en goed in, en laat een heel klein vettig laagje achter. In mijn bescheiden mening erg prettig.

Ik vraag me af of er nog meer mensen zijn die deze ASB kennen, gebruiken of gebruikt hebben, en wat hun mening is. Aangezien ik nog erg weinig ervaring heb met ASB kan ik deze nog niet vergelijken met andere ASB's. Al met al viel me deze zeker niet tegen, maar YMMV ;)

Ik heb de 100ml fles. Ik ben er niet zo kapot van.

De Sea Buckthorn zeep vond ik veel lekkerder ruiken en is misschien nog steeds wel de lekkerst ruikende zeep die ik ken.

De ASB vind ik te.... Té fris en fruitig?!

Je mag hem van me hebben, als je de verzendkosten betaald.

Ik heb de 100ml fles. Ik ben er niet zo kapot van.

De Sea Buckthorn zeep vond ik veel lekkerder ruiken en is misschien nog steeds wel de lekkerst ruikende zeep die ik ken.

De ASB vind ik te.... Té fris en fruitig?!

Je mag hem van me hebben, als je de verzendkosten betaald.

Dat is bijzonder vriendelijk van je. Ik zal de rest van de sample nog eens proberen. Als ik 'm dan beter vind bevallen stuur ik je een pm.

Ga je die met je sandalenbos combineren? Nee, toch?

Ik weet dat de combi verre van ideaal is, maar ik heb als beginner helaas nog niet zo'n mooie en uitgebreide collectie als sommigen.

Omdat mijn bestellingen nog steeds niet binnen zijn moest ik het vanochtend doen met de samples die ik had ontvangen. Ik heb 2 crèmes en 2 ASB's gekregen, allen van Mühle. Een crème en ASB met aloë vera, een crème met sandalwood en een ASB met duindoorn.

Omdat het me op dit moment meer gaat om het leren hoe mijn huid op de verschillende producten reageert en welke geuren me wel of niet aanstaan, ligt bij mij de nadruk nog niet op of combinaties wel of niet ideaal zijn. Uiteraard let ik wel op de combinaties, maar in dit geval wilde ik zowel de crème als de ASB proberen. En ik hoefde toch nergens heen, dus... :D