Jump to content

Mijn complimenten

Froop

Recommended Posts

Bij gebrek aan het vinden van een beter subforum wil ik hier even mijn complimenten geven aan de crew, en de leden. In vrij korte tijd is dit forum uitgegroeid tot een forum met 332 gebruikers; zeker niet mis als het om een hobby gaat die als verloren werd gewaand.

Ik vind het tof dat een community zo eenvoudig is gevormd waar men niet alleen leren kan, maar ook doceren kan. :D

Het draait inderdaad lekker dus zeker complimenten aan de admins, mods en ook mijn medeleden voor de goede sfeer hier aan boord. Een beetje meer groei kan geen kwaad maar de vaart zit er nog aardig in denk ik.

Lijkt een blijvertje! :D

Ik heb zelf ook bijna 10 jaar een behoorlijk actief forum gehad en weet hoe lastig het soms kan zijn. Alleen al al de updates die er steeds komen en soms een lastig forumlid.

Dit forum lijkt haar zaakjes prima voor elkaar te hebben. Waarvoor respect.

Alleen die &£>{%{~ afkortingen de hele tijd :P

Kan er niet ergens een sticky topic komen met een verklarend woordenlijst. Haha

+1

Niet eens zo'n gek idee, duurde bij mij ook een paar dagen voordat ik doorhad wat UEKAZ betekende :lol:

Ook complimenten voor het vele werk en de prettige wijze waarop dit forum geregeld wordt!

+1

Niet eens zo'n gek idee, duurde bij mij ook een paar dagen voordat ik doorhad wat UEKAZ betekende :lol:

Dat was nu juist het doel: Onbegrijpelijke afkortingen, maar dan wel in onze eigen taal.

• 4 weeks later...

Ik heb dit forum eind december ontdekt, evenals het DE scheren. In de maand die ik hier nu rondstruin (en dat is echt HEEL veel :D ), voel ik me al helemaal thuis. En dat is te danken aan jullie, de leden. Jullie zijn zo vriendelijk en hartelijk tegen iedereen. Altijd in voor een geintje, altijd bereidt om een ander te helpen en jullie kennis te delen, altijd in voor een discussie die vriendelijk verloopt (geen flamewars, hoewel we er laatst wel een kleintje hadden ;) ). Door dit alles voel ik me als beginner en nieuwkomer op dit forum bijzonder thuis.

En ook de mods en admin (of zijn er meerdere admins?), en in het bijzonder Dr. Paranoid (die ons hier op eigen kosten en initiatief de ruimte geeft om onze hobby te kunnen delen) zijn een bijzondere vermelding waard. Ik kan me geen voorstelling maken van de hoeveelheid werk die jullie hebben aan dit forum, maar dankzij jullie tomeloze en belangeloze inzet kunnen we hier 24/7 terecht.

Ik heb slechts van 1 ding spijt. En dat is dat ik dit niet eerder heb ontdekt! :D

Aan een ieder die bijdraagt aan deze dagelijkse ervaring:

Bedankt!

De mods zijn laatst allemaal gepromoveerd, dus we hebben alleen nog admins.

We kunnen ze natuurlijk nog meer werk bezorgen door allerlei nare flamewars te beginnen en mijn "level of offtopic-ness" flink te verhogen :twisted:

Nee hoor! Die Marcel ziet al zoveel offtopic gelul van mij door de vingers ;)

Ik kan het alleen maar helemaal met je eens zijn CT!

(Edit: net ff opgezocht in je welkomstpost, het moet dus Ramon zijn. Ik heb een voorkeur voor echte namen ;) )

Geweldig forum! heel veel van andere leden mogen leren en vele technieken toegepast.

Ben begonnen als 16 jarige met DE scheren en dit 2 jaar volgehouden. Toen ben ik overgestapt op elektrisch scheren en dit in combinatie met een 2 mesjes systeem en later Wilkinson Sword 3 mesjes systeem een jaartje of 29 volgehouden. En nu ruim 1,5 jaar weer aan de DE en met heel veel plezier trouwens. Hoop dat dit forum nog meer bekendheid zal genieten en dat ook de jeugd het DE scheren zal ontdekken, zegt het voort zegt het voort. Aan mij zal het niet liggen. Heb al vele collega's en vrienden aan het DE gebracht en met veel plezier trouwens. Op een mooie toekomst! proost ik neem er nog een!

Goed bezig heren,

Scheer mij al zo`n 35 jaar en dit was altijd een noodzakelijk kwaad. Wel altijd met scheerkwast enz. maar toch.

Sinds een goede maand veel bewuster en veel beter. En daarbij met veel plezier en niet meer als noodzakelijk kwaad. Gaat wel veel meer tijd en nog meer geld in zitten maar veel frisser enz.

Groet Henk