VROEM Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Ik heb in Duitsland een stiftje Aluin bij de lokale DM drogist gekocht maar dat beviel me eigenlijk niet zo. Let wel, ik bedoel niet het blokje... Recent een stift van DVH gekocht, die repareert aanmerkelijk beter! Kort het plekje even aantippen is vaak voldoende. Zou er dan werkelijk verschil tussen DVH en andere merken zitten? (Ook het DVH blok bevalt uitstekend) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Ik denk dat het hem in de hulpstoffen zit? Het DVH aluinblok vind ik ook prima, en het gaat lang mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 zal inderdaad verschillen, ik heb al twee keer uit duitsland aluin gekocht en telkens weggegooid, de blok blijft heel ruw aanvoelen zelfs na veel gebruik en helpt ook weinig, heb er nu eentje uit Italie, kogelvormig en heel goed maar was een extraatje bij een wissel dus weet niet waar die te krijgen zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjdevos Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Weet je zeker dat het aluin is? Een styptic pencil heeft een andere samenstelling en werkt beter om bloed te stelpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bprosman Posted January 8, 2014 Share Posted January 8, 2014 Zelf gebruik ik af en toe een ronde stick aangeschaft bij BDF, die stopt meteen het bloeden. overigens heb ik deze steeds minder vaak nodig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted January 9, 2014 Share Posted January 9, 2014 zal inderdaad verschillen, ik heb al twee keer uit duitsland aluin gekocht en telkens weggegooid, de blok blijft heel ruw aanvoelen zelfs na veel gebruik en helpt ook weinig, heb er nu eentje uit Italie, kogelvormig en heel goed maar was een extraatje bij een wissel dus weet niet waar die te krijgen zijn.Mijn aluin is ook aan een kant erg ruw geworden. De andere kant is gelukkig wel glad en afgerond en ik voel de aluin soms ook wel werken (ligt aan de scheerbeurt). Het is gewoon een blok uit de supermarkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts