Jump to content

Aluin vs Aluin?

VROEM

Recommended Posts

Ik heb in Duitsland een stiftje Aluin bij de lokale DM drogist gekocht maar dat beviel me eigenlijk niet zo.

Let wel, ik bedoel niet het blokje...

Recent een stift van DVH gekocht, die repareert aanmerkelijk beter!

Kort het plekje even aantippen is vaak voldoende.

Zou er dan werkelijk verschil tussen DVH en andere merken zitten?

(Ook het DVH blok bevalt uitstekend)

zal inderdaad verschillen, ik heb al twee keer uit duitsland aluin gekocht en telkens weggegooid, de blok blijft heel ruw aanvoelen zelfs na veel gebruik en helpt ook weinig, heb er nu eentje uit Italie, kogelvormig en heel goed maar was een extraatje bij een wissel dus weet niet waar die te krijgen zijn.

zal inderdaad verschillen, ik heb al twee keer uit duitsland aluin gekocht en telkens weggegooid, de blok blijft heel ruw aanvoelen zelfs na veel gebruik en helpt ook weinig, heb er nu eentje uit Italie, kogelvormig en heel goed maar was een extraatje bij een wissel dus weet niet waar die te krijgen zijn.
Mijn aluin is ook aan een kant erg ruw geworden. De andere kant is gelukkig wel glad en afgerond en ik voel de aluin soms ook wel werken (ligt aan de scheerbeurt). Het is gewoon een blok uit de supermarkt.