marco Posted January 3, 2014 Posted January 3, 2014 Heeft iemand ervaring met shaving.ie? Ze hebben daar nog mn geliefde NOS Polsilvers in bulk! Ik ga er natuurlijk niet kopen als er slechte ervaringen zijn. Kan ik er bijvoorbeeld blindelings van uit gaan dat het de echte zijn? Marcel, dit zijn toch de mesjes die jij me niet wil verkopen? Klik: www.shaving.ie/products/200-polsilver-blades.html
pjdevos Posted January 3, 2014 Posted January 3, 2014 Paar keer bij ze gekocht, binnen een week in huis. Verder niets bijzonders.
Marcel Posted January 3, 2014 Posted January 3, 2014 Dat zijn ze ja! Ik heb er 2x wat besteld (niet deze polsilvers trouwens), snelle bezorging, prima wat mij betreft.
Snuff Posted January 3, 2014 Posted January 3, 2014 Vaste klant daar, tot nu toe heel tevreden. http://www.traditionalshaving.com is trouwens ook van de zelfde eigenaar, Chris is een plezier om zaken mee te doen.
Treb Posted January 3, 2014 Posted January 3, 2014 Mooi opgezette webshop, erg overzichtelijk. Goed assortiment. Toch nog nooit wat bij shaving.ie besteld omdat ik bij Connaught toch vaak op een iets lager eindbedrag uitkom als ik de verzendkosten meeneem.
Noxa Posted January 3, 2014 Posted January 3, 2014 In het verleden wel eens een bestelling gedaan en dat ging allemaal heel soepel. Duidelijke website en een snelle service!
marco Posted January 3, 2014 Author Posted January 3, 2014 Bedankt voor de reacties! Helaas kan ik bij geen enkel product een bestel-knopje vinden. Misschien heeft het iets te maken met dat ze op vakantie zijn. Dan hoop ik dat ze nog steeds in de aanbieding zijn als de shop weer werkt.... Bij traditional shaving supplies ook geen bestelknop en ook nog eens een stuk duurder!
Marcel Posted January 3, 2014 Posted January 3, 2014 Ze zijn op vakantie. Die andere shop is primair op de US markt gericht, wellicht dat dat wat verklaart.
marco Posted January 3, 2014 Author Posted January 3, 2014 That's what i said.... Wat die andere shop betreft, dat zou het idd verklaren.
bert Posted January 3, 2014 Posted January 3, 2014 Ik zat ook al te kijken waar ik de bestel-knopje kon vinden. Dan maar wachten tot de webwinkel weer geopend is, en dan maar de Castle Forbes en de Acca Kappa scheercreme bestellen. Groeten Bert
Marcel Posted January 3, 2014 Posted January 3, 2014 Ik zou me er alleen nog niet op verheugen dat je volgende week op een bestelknop kunt drukken bij die Polsilver mesjes, volgens mij zijn ze al een tijdje uitverkocht maar laten ze dergelijke artikelen gewoon in de shop staan.
marco Posted January 3, 2014 Author Posted January 3, 2014 Oh... das mooi k#t... Hoe kom ik dan in godsnaam aan Polsilver? Via ebay of marktplaats zijn ze ook niet te krijgen en op google krijg ik alleen links naar verschillende fora of shaving.ie. Is er dan niks wat hetzelfde is als Polsilver?
pjdevos Posted January 3, 2014 Posted January 3, 2014 Is er dan niks wat hetzelfde is als Polsilver? Werd er niet gezegd dat Super Iridums hetzelfde waren?
marco Posted January 3, 2014 Author Posted January 3, 2014 Die schijnen juist meer op de nieuwe polsilver te lijken. Ik heb zelf nog geen mesje gevonden wat zo smooth en tegelijkertijd scherp en prettig is als de NOS Polsilver. Ook nog geen mesje gevonden wat 10 super goeie scheerbeurten mee gaat.
marco Posted January 3, 2014 Author Posted January 3, 2014 De Iridium Super is trouwens ook erg goed, maar ook nog geen Polsilver....
pjdevos Posted January 3, 2014 Posted January 3, 2014 Die schijnen juist meer op de nieuwe polsilver te lijken. New Old Stock Polsilver zullen de niet meer gemaakte Polsilvers zijn. De Nieuwe Polsilvers zijn volgens mij de Super iridiums, of mis ik een generatie?
marco Posted January 3, 2014 Author Posted January 3, 2014 Ja de nieuwe Polsilver Super Iridiums is zoals ik begrepen had een fusie van Polsilver en Iridium Super. Deze schijnen zo goed als hetzelfde te zijn als de oude Iridium Super. En dus niet als de NOS Polsilver. Volg je 'm nog??
pjdevos Posted January 3, 2014 Posted January 3, 2014 Ja de nieuwe Polsilver Super Iridiums is zoals ik begrepen had een fusie van Polsilver en Iridium Super. Deze schijnen zo goed als hetzelfde te zijn als de oude Iridium Super. En dus niet als de NOS Polsilver. Volg je 'm nog?? Nee, NOS= New Old Stock, dus gewoon ongebruikte oude voorraad.
marco Posted January 3, 2014 Author Posted January 3, 2014 Ja, ongebruikte oude voorraad van de oude Polsilver. Dus niet de nieuwe Polsilver Super Iridium
Harkos Posted January 3, 2014 Posted January 3, 2014 Zijn die mesjes niet duur?? Of zijn ze stukken beter dan AStra's Voskhod etc? Heb er geen ervaring mee, maar lijkt me wel.
pjdevos Posted January 3, 2014 Posted January 3, 2014 Oke, dan heb ik denk ik geluk dat zowel de SI, de PS als de PS SI voor mij niet lekker scheren
marco Posted January 3, 2014 Author Posted January 3, 2014 Duur? Misschien. Maar 10 keer fantastisch scheren is het geld wel waard. Bovendien, als ze er nog zijn bij shaving.ie, dan zijn ze in bulk 25ct per stuk, dus 2,5ct per scheerbeurt. Dat vind ik niet duur. Zeker niet voor die kwaliteit. Ik vind ze zelf vele vele malen beter dan astra (ik krijg pijn in mn smoel van astra) en ook veel beter dan voskhod. Hoewel ik moet zeggen dat ik voskhods verder prima mesjes vind hoor.
Harkos Posted January 3, 2014 Posted January 3, 2014 Heb ook niet zo'n probleem met die kosten, maar keek even op die site en viel me de prijs op. Als ze lekker scheren is een paar cent meer of minder niet zo relevant. Heb net 100 Voskhods voor de helft besteld in Moskou. Dat was even mijn referentie.
marco Posted January 3, 2014 Author Posted January 3, 2014 Die zijn idd een stuk goedkoper en ook prima mesjes!
Recommended Posts