Jump to content

Recommended Posts

Posted

Dat zijn ze ja!

Ik heb er 2x wat besteld (niet deze polsilvers trouwens), snelle bezorging, prima wat mij betreft.

Posted

Mooi opgezette webshop, erg overzichtelijk. Goed assortiment. Toch nog nooit wat bij shaving.ie besteld omdat ik bij Connaught toch vaak op een iets lager eindbedrag uitkom als ik de verzendkosten meeneem.

Posted

In het verleden wel eens een bestelling gedaan en dat ging allemaal heel soepel. Duidelijke website en een snelle service!

Posted

Bedankt voor de reacties!

Helaas kan ik bij geen enkel product een bestel-knopje vinden. Misschien heeft het iets te maken met dat ze op vakantie zijn. Dan hoop ik dat ze nog steeds in de aanbieding zijn als de shop weer werkt....

Bij traditional shaving supplies ook geen bestelknop en ook nog eens een stuk duurder!

Posted

Ik zat ook al te kijken waar ik de bestel-knopje kon vinden.

Dan maar wachten tot de webwinkel weer geopend is, en dan maar de Castle Forbes en de Acca Kappa scheercreme bestellen.

Groeten Bert

Posted

Nette en snelle levering. Een ok webshop.

Posted

Ik zou me er alleen nog niet op verheugen dat je volgende week op een bestelknop kunt drukken bij die Polsilver mesjes, volgens mij zijn ze al een tijdje uitverkocht maar laten ze dergelijke artikelen gewoon in de shop staan.

Posted

Oh... das mooi k#t...

Hoe kom ik dan in godsnaam aan Polsilver?

Via ebay of marktplaats zijn ze ook niet te krijgen en op google krijg ik alleen links naar verschillende fora of shaving.ie.

Is er dan niks wat hetzelfde is als Polsilver?

Posted

Die schijnen juist meer op de nieuwe polsilver te lijken.

Ik heb zelf nog geen mesje gevonden wat zo smooth en tegelijkertijd scherp en prettig is als de NOS Polsilver. Ook nog geen mesje gevonden wat 10 super goeie scheerbeurten mee gaat.

Posted
Die schijnen juist meer op de nieuwe polsilver te lijken.

New Old Stock Polsilver zullen de niet meer gemaakte Polsilvers zijn. De Nieuwe Polsilvers zijn volgens mij de Super iridiums, of mis ik een generatie?

Posted

Ja de nieuwe Polsilver Super Iridiums is zoals ik begrepen had een fusie van Polsilver en Iridium Super. Deze schijnen zo goed als hetzelfde te zijn als de oude Iridium Super. En dus niet als de NOS Polsilver.

Volg je 'm nog?? :mrgreen:

Posted
Ja de nieuwe Polsilver Super Iridiums is zoals ik begrepen had een fusie van Polsilver en Iridium Super. Deze schijnen zo goed als hetzelfde te zijn als de oude Iridium Super. En dus niet als de NOS Polsilver.

Volg je 'm nog?? :mrgreen:

Nee, NOS= New Old Stock, dus gewoon ongebruikte oude voorraad.

Posted

Zijn die mesjes niet duur??

Of zijn ze stukken beter dan AStra's Voskhod etc?

Heb er geen ervaring mee, maar lijkt me wel.

Posted

Duur? Misschien.

Maar 10 keer fantastisch scheren is het geld wel waard. Bovendien, als ze er nog zijn bij shaving.ie, dan zijn ze in bulk 25ct per stuk, dus 2,5ct per scheerbeurt. Dat vind ik niet duur. Zeker niet voor die kwaliteit.

Ik vind ze zelf vele vele malen beter dan astra (ik krijg pijn in mn smoel van astra) en ook veel beter dan voskhod. Hoewel ik moet zeggen dat ik voskhods verder prima mesjes vind hoor.

Posted

Heb ook niet zo'n probleem met die kosten, maar keek even op die site en viel me de prijs op. Als ze lekker scheren is een paar cent meer of minder niet zo relevant. Heb net 100 Voskhods voor de helft besteld in Moskou. Dat was even mijn referentie.