Jump to content

Opperdepop

Marcel
 Share

Recommended Posts

De Dusy is nog niet op? ;)

Die Dusy gaat overigens sneller dan ik gedacht had. Voor ik hem kocht had ik de indruk dat het een harde zuinige zeep was. Maar een Palmolive stick b.v. gaat in verhouding toch langer mee volgens mij.

De Dusy is nog niet op? ;)

Die Dusy gaat overigens sneller dan ik gedacht had. Voor ik hem kocht had ik de indruk dat het een harde zuinige zeep was. Maar een Palmolive stick b.v. gaat in verhouding toch langer mee volgens mij.

Ik vind een Palomolive stick ook zeer zuinig in gebruik. Daarbij vind ik het ook kwalitatief prima!

Wederom een stuk DVH er doorheen. Die zeep gaat toch wel vrij rap. Nu nog een kwart tube Palmolive en dan "mag" ik van mezelf weer eens een bestelling plaatsten bij BdF 8-)

Edit: Oh deze is voor AS zie ik nou. Nou ja, m'n Aqua Velva Ice Blue is ook bijna op.....

• 2 weeks later...

Wat bij mij helemaal op gaat is uiercrème. Het is een beetje vergelijkbaar met DVH ASB, maar dan net iets minder vettig en nagenoeg geurloos. Ik heb diverse huismerken geprobeerd en opgemaakt, maar Bogena heeft toch mijn voorkeur.Het gebrek aan geur vind ik een plus, want geur komt van de zeep/creme en/of de EdT. En het is in mijn beleving zo verzorgend dat ik het ook gebruik op niet-scheerdagen.

Mijn moeder smeerde vroeger bij ons overal Bogena uierzalf op, totdat ze te horen kreeg dat het antibiotica bevatte. Ik weet helemaal niet of dat waar was, en of dat dan nog zo is. Ik weet wel dat het spul geweldig hielp tegen een schrale huid, en om in de winter je handen soepel te houden.

Mijn moeder smeerde vroeger bij ons overal Bogena uierzalf op, totdat ze te horen kreeg dat het antibiotica bevatte. Ik weet helemaal niet of dat waar was, en of dat dan nog zo is. Ik weet wel dat het spul geweldig hielp tegen een schrale huid, en om in de winter je handen soepel te houden.

Volgens mij zat daar iets van corticosteroide in. Een prednisonachtig onstekingsremmend preparaat. Werkte fantastisch. Ik heb daar vorig jaar nog naar gezocht, maar vanzelfsprekend (helaas) niet kunnen vinden.

Floïd Vigaroso.

Eerst het geweldige menthol-gevoel.

Daarna een kruidige geur die redelijk lang blijft hangen.

Maar bovenal: prima verzorgende werking.

Begin moest ik even wennen. Had het idee dat ik een winkel met wierookstokjes binnen stapte als ik het flesje open maakte.

Na veelvuldig gebruik heb ik die associatie helemaal niet meer.

Nieuw flesje is onderweg!

Eindelijk.... mijn eerste tweede ASB is op!

De Baobab van de Tuinen, was een fijne ASB in een tube van 75 ml. die ik kocht in juli vorig jaar. De laatste paar weken bewust elke keer gebruikt omdat ik ook weer eens in dit draadje iets wilde posten ;)

Nu verder met de andere AS/ASB die ik in huis heb. Ik heb mezelf voorgenomen om zowel bij de zepen als bij de AS/ASB's er eerst twee op te maken alvorens een nieuwe aan te schaffen. Niet dat ik zo'n grote voorraad van alles heb, maar je gebruikt er elke dag toch maar 1 dus teveel in huis heeft geen zin.

• 3 weeks later...

Vorige week een 300 ml Proraso pre-shave opgemaakt.Ik vind het lekker spul maar denk dat ik het niet meer koop, omdat een pot Bartex net zo goed werkt en ietsje goedkoper is.

• 3 weeks later...

Gisteren een tube 'De Vergulde Hand' aftershave balsem opgemaakt.Ik was daar zeer te spreken over omdat het bij mij wel aardig werkt.Gelukkig heb ik heb ik al een nieuwe klaar liggen.

Maar ga eerst voorlopig de 'TFS Tabacco Verde' asb gebruiken. :D

• 2 weeks later...

Hier is de Cien ASB op. Simpele maar doeltreffende asb die vast nog weleens in huis komt (zeker ook omdat tie makelijk bij de Lidl te scoren is) maar eerst nu de Pitralon en Proraso wit asb op gaan maken.

• 3 weeks later...

Vandaag mn laatste pot 'Bartex' opgemaakt.

Ik denk dat ik het niet echt meer nodig heb, omdat ik voornamelijk met Lord L6, EJ DE89 of Weber Classic handle krabbers gebruik die toch wel milder zijn dan bv Fatip Grande.

Dus ik denk dat ik dat ook noet meer koop !

Vanochtend heb de laatste druppels van de Cien X-Bolt aftershave lotion gebruikt. Goedkope maar toch goede aftershave met voor mij voldoende verzorgende eigenschappen. Gelukkig heb ik nog een volle fles staan.

Gisteren de laatste druppels uit mijn laatste flesje Pitralon Classic gebruikt. Eerst nog wat meer spullen opmaken voor er nieuwe komt. En er is geloof ik nog iets lekkers onderweg...

• 3 weeks later...

Sinds 14-12-2013 in het bezit van een Flesje Florida Water. De laatste dagen opgebruikt en vandaag de laatste rest op het gezicht. Dat was dan ook wel het allerlaatste. Voor mij een acceptabel, maar geen top spul. Dus niet meer kopen.

• 4 weeks later...